Show simple item record

dc.contributor.advisorPurgailis, Māris
dc.contributor.authorKaplunovs, Jurijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:07Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76098
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50912
dc.description.abstractDarba tēma: “Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokļa un problēmu analīze“ ir ļoti aktuāla, jo mūsdienās ir aktualizējušies ekoloģijas, ilgtspējības un korpora-tīvās sociālās atbildības jautājumi, līdz ar to korporatīvai reputācijai ir izšķiroša loma uzņēmu-mu attīstībai. Darba mērķis: Novērtēt Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokli, lai sniegtu priekšlikumus turpmākai reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas lielākajos uzņēmumos reputācijas menedžmenta dažādu dimensiju stāvoklis atbilst CMM modeļa 2. un 3. brieduma līmenim. Pamatojoties uz identificētajām problēmām izstrādāti risinājumi reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai. Darba saturs izklāstīts 88 lappusēs, kur izvietotas 12 tabulas un 24 attēli. Darbā izmantoti 76 literatūras avoti. Darbam ir 4 pielikumi. Pētnieciskā darba izstrādē iegūtie rezultāti var tikt pielietoti turpmākai reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai Latvijas lielākajos uzņēmumos.
dc.description.abstractThe title of Master’s Thesis “Reputation management statement and problems analyses in major companies in Latvia” is very topical, because the issues of ecology, sustainability and corporate social responsibility have become topical nowadays, thus corporate reputation plays a crucial role in companies development. The goal of Master’s Thesis is: To evaluate the statement and problems of reputation management in major companies in Latvia in order to make proposals for further improvement. The results of the research show that the various dimensions of reputation management in the major companies of Latvia by the CMM model are evaluated with level 2. and 3. Author has carried out a set of suggestions in order to achieve a better statement of reputation management in major companies in Latvia. The content of the work is presented on 88 pages, where there are 12 tables and 24 figures. 76 literature sources are used in the work. The work has 4 appendices. The results obtained in the development of research work can be used to further improve the position of reputation management in the largest companies in Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectReputācija
dc.subjectReputācijas menedžments
dc.subject“Fortune magazine” reputācijas novērtēšanas metodoloģija
dc.subjectReputācijas menedžmenta dimensijas
dc.subject5CMM briedumu līmeņu modelis
dc.titleLatvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokļa un problēmu analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of the situation and problems in Reputation Management in major Latvian companies.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record