Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokļa un problēmu analīze.
Autor
Kaplunovs, Jurijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba tēma: “Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokļa un problēmu analīze“ ir ļoti aktuāla, jo mūsdienās ir aktualizējušies ekoloģijas, ilgtspējības un korpora-tīvās sociālās atbildības jautājumi, līdz ar to korporatīvai reputācijai ir izšķiroša loma uzņēmu-mu attīstībai. Darba mērķis: Novērtēt Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokli, lai sniegtu priekšlikumus turpmākai reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas lielākajos uzņēmumos reputācijas menedžmenta dažādu dimensiju stāvoklis atbilst CMM modeļa 2. un 3. brieduma līmenim. Pamatojoties uz identificētajām problēmām izstrādāti risinājumi reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai. Darba saturs izklāstīts 88 lappusēs, kur izvietotas 12 tabulas un 24 attēli. Darbā izmantoti 76 literatūras avoti. Darbam ir 4 pielikumi. Pētnieciskā darba izstrādē iegūtie rezultāti var tikt pielietoti turpmākai reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai Latvijas lielākajos uzņēmumos. The title of Master’s Thesis “Reputation management statement and problems analyses in major companies in Latvia” is very topical, because the issues of ecology, sustainability and corporate social responsibility have become topical nowadays, thus corporate reputation plays a crucial role in companies development. The goal of Master’s Thesis is: To evaluate the statement and problems of reputation management in major companies in Latvia in order to make proposals for further improvement. The results of the research show that the various dimensions of reputation management in the major companies of Latvia by the CMM model are evaluated with level 2. and 3. Author has carried out a set of suggestions in order to achieve a better statement of reputation management in major companies in Latvia. The content of the work is presented on 88 pages, where there are 12 tables and 24 figures. 76 literature sources are used in the work. The work has 4 appendices. The results obtained in the development of research work can be used to further improve the position of reputation management in the largest companies in Latvia.
Collections
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.
-
Reputācijas veidošanās teorija un prakse: "Uzņēmumu reputācijas Top 2008" līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze
Salmiņa, Inese (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Reputācijas veidošanās teorija un prakse: „Uzņēmumu reputācijas Top 2008” līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze”, tiek skaidroti reputācijas veidošanos ietekmējošie faktori ... -
Publiskā sektora reputācija: institūcijas iekšējās kontroles sistēmas ietekme uz reputācijas vadību
Rumbina, Renāte (Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darbs veltīts publiskās pārvaldes reputācijas vadības tēmai. Pētījuma teorētisko bāzi veido Jaunās publiskās pārvaldes un publiskā sektora reputācijas teorijas. Darba novitāte saistāma ar reputācijas vadības aspektu ... -
LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā
Steponenaite, Jurāte (Latvijas Universitāte, 2010)Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...