Now showing items 1-4 of 4

    • Iekšējā mārketinga nozīme digitālās transformācijas apstākļos. 

      Kaļiņina, Jekaterīna (Latvijas Universitāte, 2022)
      Maģistra darbs ir veltīts iekšējā mārketinga nozīmes izpētei digitālās transformācijas laikā, ar mērķi izprast iekšējā mārketinga būtību un vērtību, īstenojot digitālās pārmaiņas organizācijā. Darbā tiek apskatīti sekojoši ...
    • Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas apaļkoku tirdzniecības uzņēmumā. 

      Sologubova, Sabīne Elīna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas apaļkoku tirdzniecības uzņēmumā". Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz teorijas atziņām par iekšējo mārketingu un darbinieku motivāciju ietekmējošiem ...
    • Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired". 

      Omuls, Armands (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired". Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētisko pamatojumu par iekšējo mārketingu uzņēmumā, uzņēmuma darbinieku atbildēm uz ...
    • Uzņēmuma “X” iekšējā mārketinga analīze. 

      Isajeva, Marta (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba nosaukums ir “Uzņēmuma ‘X’ iekšējā mārketinga analīze”. Darba vadītāja ir Dr. ekon. Biruta Sloka. Darba autore ir Marta Isajeva. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par iekšējo mārketingu, ...