Browsing Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "mārketings"
Now showing items 1-20 of 46
-
Apģērbu tiešsaistes veikala "Siluets" reklāmas pilnveidošanas iespējas interneta vidē.
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba “Apģērbu tiešsaistes veikala “Siluets” reklāmas pilnveidošanas iespējas interneta vidē” mērķis ir, pamatojoties uz elektroniskās tirdzniecības attīstības un mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem ... -
AS "LIDO" darbības un konkurētspējas izvērtējums
(Latvijas Universitāte, 2017)Valentīna Lubiņa ir darba autore kvalifikācijas darbam “AS “LIDO” darbības un konkurētspējas izvērtējums”. Darba mērķis ir izvērtēt uzņēmuma darbības principus un izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. ... -
Balvu novada pašvaldības mārketinga darbības analīze un tā attīstības iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba tēma: Balvu novada pašvaldības mārketinga darbības analīze un tā attīstības iespējas. Darba autors: Andris Zeps Darba mērķis: analizēt Balvu novada pašvaldības mārketinga darbības un izstrādāt mārketinga darbības ... -
CAPS!Mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā.
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir “CAPS! mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt un analizēt SIA “Taste CAPS!”mārketinga komunikāciju sistēmu un kāda ir tās nozīme CAPS! zīmola virzīšanā, ... -
Digitālā mārketinga ieviešana SIA Agro Spring.
(Latvijas Universitāte, 2023)Izstrādāts bakalaura darbs ar nosaukumu “Digitālā mārketinga ieviešana SIA Agro Spring”, kura mērķis ir noteikt digitālā mārketinga ieviešanas nozīmi mazā uzņēmumā, izprotot digitālā mārketinga iespējas, kas sekmētu uzņēmuma ... -
Google AdWords kampaņas realizācijas projekts uzņēmuma vietnē
(Latvijas Universitāte, 2016)Mūsdienās lielu daļu sava laika cilvēki pavada internetā, tāpēc uzņēmumiem ir svarīgi piesaistīt pēc iespējas lielāku lietotāju plūsmu savai mājas lapai, kur lietotāji var uzzināt svarīgāko informāciju par uzņēmumu un ... -
Iekšējais mārketings kā uzņēmuma vadības efektivitātes paaugstināšanas rīks mazumtirdzniecības uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba mērķis ir, pamatojoties uz iekšējā mārketinga teorētiskajiem aspektiem, aptauju un interviju rezultātiem, izpētīt iekšējā mārketinga pielietošanu SIA LPP Latvia ltd., atklāt nepilnības, kā arī sniegt priekšlikumus ... -
Integrētās mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba “Integrētās mārketinga komunikācijas attīstīšanas iespējas uzņēmumā” mērķis ir izpētīt IMK izmantošanas pieredzi būvmateriālu veikalos un izstrādāt priekšlikumus SIA “BVP” IMK attīstībai. Darba teorētiskajā ... -
Interneta mārketinga instrumentu izmantošana iekļūšanai ārvalstu tirgos
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba pētījuma objekts ir interneta mārketings. Pētījuma priekšmets ir interneta marketinga stratēģijas izmantošana. Maģistra darba mērķis ir, noteikt interneta marketinga stratēģiju ieiešanai ārvalstu ... -
Jauna produkta ieviešana pēc jaunuzņēmuma "CARGOTENDER" piemēra
(Latvijas Universitāte, 2018)Šis darbs ir veltīts jauna produkta ieviešanai tirgū, izmantojot “CARGOTENDER” uzņēmuma platformas piemēru. Darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīts jauna produkta teorētiskais aspekts. Tiek apskatīti galvenie ... -
JAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS UZŅĒMUMĀ
(Latvijas Universitāte, 2016)Visā komunikācijas nozarē pēdējās desmitgades laikā gan Latvijā, gan pasaulē arvien aktuālāks kļūst jautājums par šo visu jomu sinerģiju sniegto komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā. Tāpēc maģistra darba tēma ir “Jaunu ... -
Latvijas Universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes tiešsaistes sociālā tīkla “Facebook” lapās publicētā satura analīze.
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba Latvijas Universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes tiešsaistes sociālā tīkla “Facebook” lapās publicētā satura analīze mērķis ir noskaidrot, kāda veida informācija, kādā formātā un cik bieži tiek publicēta ... -
Lielo datu izmantošanas iespējas un privātums mārketinga nozarē.
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba tēma ir “Lielo datu izmantošanas iespējas un privātums mārketinga nozarē”. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajā nodaļā apkopoto zinātnisko literatūru par lielo datu lietošanas iespējām un ... -
Mākslīgā intelekta rīki uzņēmuma tirgvedības statēģijas pilnveidošanai
(Latvijas Universitāte, 2024)Dinamiskajā biznesa vidē progresīvu tehnoloģiju integrācija ir kļuvusi par neizbēgamu nosacījumu, lai saglabātu uzņēmuma konkurētspēju. Šajā kontekstā īpaši izceļas pēdējā laikā aktuālo mākslīgā intelekta rīku plašāka ... -
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “CityBee”.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “CityBee””. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojies uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un aptaujā iegūtiem rezultātiem, izpētīt ... -
Mārketinga kompleksa elementu novērtējums uzņēmumā „RIIJA”
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem ,izpētīt mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā “RIIJA” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu ... -
Mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanas iespējas viesnīcā "NB hotel"
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izanalizēt mārketinga kompleksa elementus viesnīcā „NB Hotel”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa ... -
Mārketinga komunikācija un tās pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Vlakon".
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Mārketinga komunikācija un tās pilnveidošana uzņēmumā SIA “Vlakon” mērķis ir izpētīt un izanalizēt mārketinga komunikācijas teorētiskos materiālus, novērtēt mārketinga komunikāciju uzņēmumā SIA “Vlakons” ... -
Mārketinga komunikācija uzņēmumā "About You".
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba izvēlētā tēma ir mārketinga komunikācija uzņēmumā “About You”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt mārketinga komunikāciju uzņēmumā “About You”, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, darba autores novērojumiem ... -
Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošana SIA “Rimi Latvija”
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba tēma ir “Mārketinga komunikāciajs un to pilnveidošana SIA “RIMI Latvia””. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespēja starptautiska uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek ...