Now showing items 41-51 of 51

    • Teksts kā līdzeklis komunikācijas attīstīšanā 

      Griciuviene, Kristina (Latvijas Universitāte, 2010)
      Komunikācija svešvalodā ir viens no paņēminiem, kā pielietot komunikatīvās valodas kompetences, ko skolēni apgūst, mācoties izglītības iestādēs, un kas ir nepieciešamas darba tirgū. Lai attīstītu komunikatīvās kompetences ...
    • Turku valodas mācību programmas un materiālu izveide iesācējiem augstskolas līmenī 

      Burcer, Sibel (Latvijas Universitāte, 2012)
      Mācīt turku valodu tiem, kam tā nav dzimtā valoda, ir sarežģīts un laikietilpīgs process, kurā mācbu programmas izveide un kursa plānošana ir būtiski faktori, lai sasniegtu veiksmīgus rezultātus un efektīvu mācīšanu. Tādēļ ...
    • Uzdevumos balstīta mācīšanās īstenošana pamatskolā 

      Saliņa, Līva (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbs “Uzdevumos balstīta mācīšanās īstenošana pamatskolā” ir veltīts valodu mācību metodei, kas ir saistīta ar dažādu uzdevumu pildīšanu, kas attīsta valodas prasmes. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt labākos ...
    • Veiksmīgas darba intervijas neverbālais aspekts 

      Orliņa, Līva (Latvijas Universitāte, 2014)
      Šajā darbā tiek aplūkots veiksmīgas darba intervijas neverbālais aspekts. Darbā tiek petīta intervējamā neverbālās komunikācijas nozīme un ietekme uz intervijas rezultātu. Šī pētījuma mērķis ir izanalizēt kuras intervējamā ...
    • Verbālā un neverbālā aspekta analīze žurnālu reklāmās dažādās kultūrās 

      Jegorova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2014)
      Smaržas reklāmas galvenais mērķis ir drīzāk nodot smaržas ideju un asociācijas nekā koncentrēties uz tā īpašībām. Izmantojot vizuālo attēlu, krāsas un lingvistiskie līdzekļi perfumērs mēģina atšķirt un izcelt savus produktus ...
    • Verbālās un neverbālās komunikācijas starpkultūru aspekta salīdzināšana biznesa sarunās 

      Jastrebova, Katerina (Latvijas Universitāte, 2015)
      Lai izvairītos no pārpratumiem biznesa sarunās, cilvēkam jāzina citu kultūru komunikācijas īpatnības. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt verbālās un neverbālās komunikācijas atšķirīgās pazīmes sarunu laikā amerikāņu, ...
    • Verbālo un neverbālo līdzekļu mijiedarbība lietišķajās prezentācijās 

      Brencis, Āris (Latvijas Universitāte, 2015)
      Lietišķās prezentācijas ir svarīgas uzņēmumu spējai ieviest tirgū jaunus produktus un pakalpojumus. Lai palielinātu pārdošanas rādītājus, runātājiem ir jāizmanto visi pieejamie līdzekļi, lai pievērstu pircēju uzmanību un ...
    • Vidējā zināšanu līmeņa skolēnu ekstensīvās lasīšanas prasmju attīstīšana 

      Skvorcova, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2014)
      Maģistra darbā tiek pētīta ekstensīvās lasīšanas ietekme uz skolēnu spēju veikt lasīšanas uzdevumus. Teorētiskajā daļā tiek izklāstīts lasīšanas jēdziens; darbā apskatītas pamatskolas skolēnu problēmas lasīšanā, kā arī ...
    • Vidusskolas skolēnu starpkultūru kompetences attīstīšana 

      Kripa, Elīna (Latvijas Universitāte, 2009)
      Maģistra darba „Vidusskolas skolēnu starpkultūras kompetences attīstīšana” galvenais mērķis ir izpētīt starpkultūru kompetences attīstību vidusskolā un ierosināt tādu aktivitāšu izveidi, kas veicinātu skolēnu izpratni par ...
    • Vidusskolēnu mutvārdu precizitātes veicināšana 

      Nikolajeva, Marija (Latvijas Universitāte, 2008)
      Diplomdarbā apskatīta apzināšanās veicinošo vingrinājumu un kļūdu labošanas paņēmienu loma, veicinot vidusskolēnu mutvārdu precizitāti. Darbības pētījumā tika atklāts, ka neraugoties uz to, ka mutvārdu precizitāte nav ...
    • Vidusskolēnu starpkultūru kompetences attīstīšana izmantojot drāmas elementus 

      Ribzāmene, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Šis diplomdarbs pēta vislabākos skolēnu starp kultūru pieredzes attīstības veidus, izmantojot dažādus dramaturģijas nodarbību modeļus. Teorētiskā daļa sastāv no divām nodaļām. Pirmā nodaļa piedāvā dažādus skatījumus ...