Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 4392-4411 of 4561
-
Vizuālās pārliecināšanas līdzekļi saldumu reklāmās žurnālos "Santa", "Cosmopolitain", "Una", "Lilit" 2002. un 2007. gadā
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darbā „Vizuālās pārliecināšanas līdzekļi saldumu reklāmās žurnālos „Santa”, „Cosmopolitan”, „Una”, „Lilit” 2002. un 2007.gadā” analizēts jautājums par saldumu reklāmu veidošanā izmantotajiem vizuālās pārliecināšanas ... -
Vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās. 2009–2012. gada žurnālos "Santa" un "Klubs" publicēto reklāmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba tēma ir "Vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu reklāmās. 2009–2012. gada žurnālos "Santa" un "Klubs" publicēto reklāmu analīze". Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas vizuālās zīmes alkoholisko dzērienu ... -
Vizuālie ietekmēšanas līdzekļi „AIDS profilakses centra” reklāmas plakātos un to iedarbības uz auditoriju analīze
(Latvijas Universitāte, 2006)Bakalaura darba mērķis - veikt analītisku pētījumu par vizuālo ietekmēšanas līdzekļu izmantojumu „AIDS profilakses centra” Latvijā veidotajos reklāmas plakātos. Bakalaura darbā, pamatojoties uz teorētisko literatūru, ... -
Vizuālie līdzekļi tematiskajai meklēšanai datubāzēs
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darbs „Vizuālie līdzekļi tematiskajai meklēšanai datubāzēs” atklāj informācijas vizualizācijas izmantošanas iespējas tematiskas informācijas meklēšanā un rezultātu attēlošanā datubāzēs un pašas vizualizācijas ... -
Vizuālie pārliecināšanas līdzekļi Tautas partijas drukātajās reklāmās 8. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas laikā
(Latvijas Universitāte, 2006)Ikdienā mēs satopamies ar lielu informācijas daudzumu. Mēs skatāmies televīziju, lasām avīzes, klausāmies radio. Gandrīz ik uz soļa ir redzama kādas reklāma, it sevi ķi laikā, kad notiek kādas vēlē anas (Saeimas, pa valdību). ... -
Vizuālo metaforu efektivitāte Benetton reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba ir tēma „Vizuālo metaforu efektivitāte Benetton reklāmās”. Darba izvirzītās problēmas: kā cilvēki uztver un saprot vizuālās metaforas reklāmas, un kā vizuālās metaforas reklāmās ietekmē cilvēka uztveri. ... -
Vizuālo reklāmas vēstījumu iedarbība bērnu auditorijā: metaforisko un nemetaforisko Pasaules dabas fonda vēstījumu salīdzinošā analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba tēma ir „Vizuālo reklāmas vēstījumu iedarbība bērnu auditorijā: metaforisko un nemetaforisko Pasaules dabas fonda vēstījumu salīdzinošā analīze”. Darba mērķis ir izpētīt metaforiskos un nemetaforiskos ... -
Vizuālo tēlu ietekme uz mērķauditoriju: žurnāla "Lilit" 2014. gada reklāmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir - Vizuālo tēlu ietekme uz mērķauditoriju: žurnāla „Lilit” 2014. gada reklāmu analīze. Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kāda ietekme ir sievietes vizuālā tēla pielīdzināšana reklāmā redzamajam ... -
Vībānu un Vuškānu dzimta mutvārdu vēstures liecībās
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba temats – „Vībānu un Vuškānu dzimta mutvārdu vēstures liecībās”. Vībānu un Vuškānu dzimtas vēsture līdz šim nav apzināta un pierakstīta. Līdz ar to bakalaura darba primārais mērķis tika izvirzīts izpētīt ... -
Vīrieša - uzvarētāja tēla konstrukcija režisora Dzintara Dreiberga dokumentālajā filmā "Padoties aizliegts"
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darba „Vīrieša-uzvarētāja tēla konstrukcija režisora Dzintara Dreiberga dokumentālajā filmā „Padoties aizliegts”” galvenais mērķis ir noskaidrot, kādi elementi tiek lietoti, lai konstruētu vīrieša-uzvarētāja tēlu. ... -
Vīrieša kā vīra un tēva loma žurnāla "Klubs" 2014., 2015. un 2016. gada izdevumos
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma ir “Vīrieša kā vīra un tēva loma žurnāla “Klubs” 2014., 2015. un 2016. gada izdevumos”. Pētījuma problēma: ja vīrieša kā vīra un tēva loma žurnālā “Klubs” nav pietiekami atspoguļota vai atspoguļota ... -
Vīrieša tēla konstruēšana portāla TVNET sadaļā vīriešiem
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darbā “Vīrieša tēla konstruēšana portāla TVNET vīriešu sadaļā” tiks apzināts portāla veidotāju konstruētais vīrieša tēls, analizējot sadaļā atrodamos rakstus, lai konstruētu priekšstatu par vīrieti, ko piedāvā ... -
Vīrieša tēla semiotiskā analīze Rīgas vides reklāmās (2012)
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba tēma ir vīrieša tēla semiotiskā analīze Rīgas vides reklāmās (20.04.2012. – 10.05.2012.). Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādi tēli tiek piešķirti vīrietim vides reklāmās un kā auditorija uztver šos ... -
Vīrieša tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla "Klubs" 2014. gada reklāmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba ”Vīriešu tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla „Klubs” 2014. gada reklāmu analīze” mērķis ir noskaidrot, kāds vīrieša tēls tiek veidots vīriešu žurnālu reklāmas un tā patērētāja priekšstatos. Darba pētnieciskā ... -
Vīriešu - feministu vīrišķības interpretācijas
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darbs „Vīriešu – feministu vīrišķības interpretācijas” mēģina noskaidrot, kā vīrieši, kas sevi dēvē par feministiem, piedēvē nozīmes vīrišķībai. Darbā skaidrotas vīrišķībai piešķirtās nozīmes, vīrišķības izpratnes ... -
Vīriešu attieksme pret abortu: demogrāfiskās un ideoloģiskās atšķirības
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba temats ir “Vīriešu attieksme pret abortu: demogrāfiskās un ideoloģiskās atšķirības”. Darba mērķis ir noskaidrot vīriešu attieksmi pret abortu, analizējot demogrāfiskās un ideoloģiskās atšķirības. Darbs ... -
Vīriešu frizētavu “Lumberjack Barbershop” un “Knockout Barbershop” komunikācija sociālajos tīklos 2021.gadā Covid-19 ietvaros
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba mērķis ir noskaidrot un novērtēt, kā vīriešu frizētavas zīmoli “Lumberjack Barbershop” un “Knockout Barbershop” komunicēja ar saviem klientiem sociālajos tīklos Covid-19 ietvaros un pēc skaistumkopšanas ... -
Vīriešu mājdzemdību pieredzes naratīva analīze
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darbā “Vīriešu mājdzemdību pieredzes naratīva analīze” mērķis ir noskaidrot vai un kā tēvu maskulinitāte ietekmē viņu mājdzemdību pieredzes stāstu veidošanu, izmantojot naratīva analīzi. Pētījuma ietvaros ir veiktas ... -
Vīriešu priekšstati par vardarbību pret sievietēm
(Latvijas Universitāte, 2019)Pētījums ir par vīriešu priekšstatiem par vardarbību pret sievietēm. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi ir vīriešu priekšstati par vardarbību pret sievietēm. Pētnieciskie jautājumi ir par to, kas veido vīriešu priekšstatus ... -
Vītolu dzimta un māja mutvārdu vēstures liecībās un dokumentos
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba temats ir “Vītolu dzimta un māja mutvārdu vēstures liecībās un dokumentos”. Vītolu dzimta un tai piederošā māja līdz šim nav tikusi pētīta, tāpēc pētījuma mērķis ir iegūt un apkopot informāciju, veicot ...