Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorTauriņa, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:02Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:02Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105691
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67689
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore Zane Tauriņa, apskatījusi ģeometrisko figūru apguves iespējas āra vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā. Šī darba ietvarā autore devusi ieskatu teorētisko atziņu kopsavilkumā par āra vides pozitīvo ieguvumu iekļaujot to mācību procesā, tādējādi nodrošinot bērniem pozitīvu pieredzi mācoties, apvienojot nepieciešamo mācību jomu apguvi ar aizraujošu procesu vielas apguvē. Kā pētījuma mērķi autore izvirzījusi teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt ģeometrisko figūru apguves iespējas āra vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā. Veiktajā pētījumā autore apstiprinājusi, ka ģeometrisko figūru apguve āra vidē ir efektīva, un mācību process ir pielāgojams dažādu mācību jomu īstenošanai āra vidē. Autore darba laikā analizējot teorētisko informāciju apskatījusi vairāku teorētiķu un psihologu viedokļus par āra vides integrēšanu mācību procesā un tās pozitīvo ietekmi uz mācību procesu kopumā. Veicot kvalifikācijas darbu, autore apstiprinājusi pieņēmumu, ka āra videi ir pozitīva ietekme uz bērnu attīstību un mācību procesa īstenošanu, padarot to bērniem interesantu un aizraujošu, tādējādi sasniedzot izvirzīto mērķi, apstiprinot, ka āra vide ir piemērota mācību procesa īstenošanai ne tikai ģeometrijas apguvē, bet arī citās sociāli nozīmīgās jomās. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām, ietverot uzskates materiālus 6 tabulas un 1 attēlu, 4 pielikumiem, bibliogrāfiskais sarakstā iekļauts 21 avots, kopā sastādot 46 lpp.
dc.description.abstractZane Tauriņa, author of the Qualification work, has examined the possibilities of acquiring geometric figures in an outdoor environment during stage 2 of pre-school education. Within the framework of this work, the author has provided insight into the abstract of theoretical knowledge regarding the positive benefit of the outdoor environment by including it in the learning process, thus ensuring positive learning experience for children, combining the acquisition of the necessary learning areas with an exciting process in learning the substance. As a goal of the study, the author has set out to theoretically study and practically test the possibilities of acquiring geometric figures in an outdoor environment in Phase 2 of pre-primary education.In a study conducted, the author confirmed that the acquisition of geometric shapes in the outdoor environment is effective, and the learning process is adaptable to the implementation of different learning areas in the outdoor environment. When analysing theoretical information during work, the author has looked at the opinions of several theorists and psychologists on integrating the outdoor environment into the learning process and its positive impact on the learning process as a whole.When carrying out the qualification work, the author has confirmed the assumption that the outdoor environment has a positive impact on children's development and implementation of the learning process, making it interesting and exciting for children, thus achieving the stated objective, confirming that the outdoor environment is suitable for implementation of the learning process not only in the acquisition of geometry, but also in other socially important areas. The Qualification job consists of two chapters and seven sub-chapters, including instructional material 6 tables and 1 image, 4 annexes, 21 sources entered the bibliography, totalling 46 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectĢeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.subjectĢeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.subjectĢeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.subjectĢeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.subjectĢeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.titleĢeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā
dc.title.alternativeLearning geometric figures in an outdoor environment in the 2nd stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию