Now showing items 1-12 of 12

    • Dzīvokļu tirgus Rīgā 

      Tukiša, Sintija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir “Dzīvokļu tirgus Rīgā”, kura apjoms ir 79 lapas. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Rīgas dzīvokļu tirgus problēmas, piedāvājumu un pieprasījumu, kā arī dzīvokļu cenu ietekmējošos faktorus, tā rezultātā ...
    • Gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA "GPC Smārde" mārketinga pasākumu kompleksa analīze. 

      Pūliņš, Dāvis (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba tēma ir ”Gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA "GPC Smārde" mārketinga pasākumu kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, izanalizēt SIA “GPC Smārde” mārketinga pasākumu ...
    • Mārketinga kompleksa elementu novērtējums Rīgas pašvaldības uzņēmumā SIA “Rīgas Satiksme". 

      Bērziņa, Sintija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga kompleksa elementu novērtējums Rīgas pašvaldības uzņēmumā SIA „Rīgas satiksme””. Bakalaura darba mērķis ir, uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksa elementiem (7P) un klientu aptauju ...
    • Mārketinga mikss elementu realizācija viesnīcā "Port Hotel". 

      Vaiders, Nils (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba temats – Mārketinga MIX elementu realizācija viesnīcā “Port Hotel”. Viesnīcas kā tūrisma pakalpojumu sniedzēji šobrīd saskaras ar nebijušiem izaicinājumiem, līdz ar to ir īpaši svarīgi apzināties uzņēmuma ...
    • SIA “Fiagents” saimnieciskās darbības analīze un attīstību iespēju novērtējums 

      Pauļska, Inga (Latvijas Universitāte, 2018)
      Diplomdarba tēma: SIA „Fiagents” saimnieciskās darbības analīze un attīstību iespēju novērtējums. Diplomdarba mērķis: analizējot un, - novērtējot SIA „Fiagents” saimniecisko darbību, konstatēt problēmas un izteikt priekšlikumus ...
    • SIA “Tele2” mobilā operаtorа mārketingа kompleksa elementu novērtējums. 

      Gusarova, Katrīna (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga kompleksa elementi telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēja uzņēmumā SIA “Tele2”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz iegūtajām teorētiskajām un praktiskajām atziņām par ...
    • SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementu analīze 

      Kārkliņa, Dace (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba temats ir SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementu analīze. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu un patērētāju aptauju par alkoholisko dzērienu iegādes ...
    • Tehniskās analīzes piemērošana valūtas tirgus stratēģiju izstrāde 

      Borisovs, Ronalds (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darbā tika izpētīta spekulatīva stratēģija valūtas tirgū. Darba mērķis: izstrādāt ienesīgu stratēģiju spekulācijām valūtas tirgū. Darba uzdevumi: •Izanalizēt literatūru par valūtas tirgus struktūru, tehnisko ...
    • Uzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze. 

      Mūrniece, Zane (Latvijas Universitāte, 2015)
      Zane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, ...
    • Uzņēmuma “X” konkurētspējas analīze un attīstības iespējas nākotnē 

      Ķiršakmene, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2018)
      Izvērtēt uzņēmuma „X” darbību un konkurētspēju, izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Tika vērtēta uzņēmuma iekšēja vide, cenu veidojošie faktori un uzņēmuma finanšu analīze. Ārējā vide tiek apskatīti ...
    • Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze 

      Romaņenko, Kirills (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir „Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu ...
    • Wolt Latvija SIA piegādes servisa mārketinga komplekss. 

      Stepanova, Kristīna (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba “WOLT LATVIJA SIA PIEGĀDES SERVISA MĀRKETINGA KOMPLEKSS” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, intervijas ar mārketinga speciālistu un patērētāju aptaujas rezultātiem, ...