Search
Now showing items 1-10 of 120
Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ...
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Ārējās komunikācijas loma novada pašvaldībā. Ķekavas novada pašvaldības gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Ārējās komunikācijas loma novada pašvaldībā. Ķekavas novada pašvaldības gadījuma analīze” mērķis ir noskaidrot, kāda ir Ķekavas novada pašvaldības ārējās komunikācijas prakse, kādā ir komunikācijas kanālu ...
Mazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" komunikācija sociālajos medijos "twitter" un "facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” komunikācija sociālajos medijos “twitter” un “facebook” ” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, un pētījumā pierādās, ka auditorija seko uzņēmuma ...
Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ...
Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā „Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze” tika analizēti trīs zīmola komunikācijas sociālajā tīklā Facebook gadījumi – latviešu ...
Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze”. Arvien vairāk cilvēki iepērkas internetā un mācās uzticēties interneta veikalu sniegtajiem ...
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: "Manilla" un "Coo Culte" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: “Manilla” un “Coo Culte” piemēri”, kuras ietvaros tiek noskaidrota problēmas aktualitāte Latvijas uzņēmumu vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, ...
Pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumi: atšķirības latviešu un krievu tautības bērnu grupās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumi: atšķirības latviešu un krievu tautības bērnu grupās.” Pētījuma mērķis ir izpētīt pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas ...