Auflistung nach Titel
Anzeige der Dokumente 31280-31299 von 62384
-
Ļeontjeva starpnozaru bilances modelis
(Latvijas Universitāte, 2011)Darbs iepazīstina ar starpnozaru bilances matemātisko modeli, kurš pazīstams ar nosaukumu Ļeontjeva „izlietojuma – izlaides” modelis. Darbā aprakstītas modeļa matemātiskās īpašības, kā arī tiek apskatīti starpnozaru bilances ... -
Ļeva Tolstoja romāns "Anna Kareņina" Džo Raita ekranizācijā.
(Latvijas Universitāte, 2018)Ļeva Tolstoja romāns "Anna Kareņina" Džo Raita ekranizācijā. (Lielbritānija, 2012): bakalaura darbs. -Rīga, 2018, - 39 lpp. Darbs ir veltīts režisora Džo Raita ekranizācijas "Anna Kareņina" analīzei. Darba mērķis ir ... -
Ļeva Tolstoja stāsts „Ivana Iļjiča nāve” un Bernarda Roza filmas „Ivans xtc” salīdzinošā analīze
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darba nosaukums ir „Ļeva Tolstoja stāsta „Ivana Iļjiča nāve” un Bernarda Roza filmas „Ivans xtc” salīdzinošā analīze”. Darba mērķis ir izpētīt un atklāt veidus, kā filmas adaptācija balstās uz literāro tekstu, ... -
M. Azaņas un F. Gonsaleza politisko runu retoriska un interdiskursīva analīze Spānijas Otrās Republikas un pāriešanas uz demokrātiju posmos
(Latvijas Universitāte, 2016)Sekojošais darbs ir veltīts divu līderu politisko runu analīzei, divos atšķirīgos laikmetos 20.gadsimtā Spānijā: otrā Spānijas Republika un pāreja uz demokrātiju. Darba mērķis ir izanalizēt runas, lai atrastu kopīgo un ... -
M. Bīlmanes metodiskie paņēmieni sākumskolas skolēnu kreiļu šķēru griešanas prasmju apguves procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
M. Bulgakova garstāsta "Suņa sirds" iestudējums Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī.
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbs veltīts krievu klasiskās prozas dramatizācijas problēmai un balstīts M. Bulgakova garstāstā "Suņa sirds" un tāda paša nosaukuma izrādē Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra materiāla. Darbā veikta pilnīga lugas ... -
M. Bulgakova stāstu cikla “Jaunā ārsta piezīmes” ekranizācija: “Morfijs” (2008).
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darbs ir veltīts M. Bulgakova stāstu cikla “Jaunā ārsta piezīmes” ekranizācijai (“Morfijs” (2008), režisors A. Balabanovs) Pētījuma mērķis ir aplūkot ekranizāciju, sastatot to ar M.Bulgakova stāstu ciklu: ... -
M. Bulgakova stāstu krājuma “Jaunā ārsta piezīmes” ekranizācija (Lielbritānija, 2012).
(Latvijas Universitāte, 2017)Darbs veltīts seriāla «A Young Doctor's Notebook» (Lielbrintānija, 2012) pirmās sezonas analīzei. Darba mērķis ir noteikt M.Bulgakova stāstu cikla „Jaunā ārsta piezīmes” un stāsta „Morfijs” ekranizācijas kinovalodas ... -
M. Cvetajevas individuālo jaundarinājumu tulkošanas problēma latviešu valodā
(Latvijas Universitāte, 2019)Šis maģistra darbs ir veltīts tam, lai izpētītu tulkošanas problēmas dzējnieces Marinas Cvetajevas individuālos jaundarinājumus tulkojumā no krievu valodas latviešu valodā. Pētījuma materiāls bija dzejas krājums latviešu ... -
M. Čehova Rīgas Krievu teātra latviešu un krievu identitātes diskurss
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba “M. Čehova Rīgas Krievu teātra latviešu un krievu identitātes diskurss” mērķis ir analizēt teātra latviešu un krievu etniskās un nacionālās identitātes konstruēšanas un reprezentēšanas procesu kā kolektīvās ... -
M. Minska un J. Fodora modulārā pieeja psihes un mākslīgā intelekta izpētē
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darbā “M. Minska un D. Fodora modulārā pieeja psihes un mākslīgā intelekta izpētē” ir aplūkota psihe kā modulara struktūra. Darba mēŗkis ir noskaidrot tās funkcionēšanas pamatnosacījumus, kā arī noskaidrot mākslīgā ... -
M. Montesori metodikas izmantošana valodas mācību jomā pirmsskolas izglītības 3. posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba tēma “M. Montesori metodikas izmantošana valodas mācību jomā pirmsskolas izglītības 3. posmā”. Kvalifikācijas darba autore Ina Raudiņa. Kvalifikācijas darba vadītāja: Docente, Dr. pead. Ilze Šūmane. ... -
M. Montesori metožu izmantošana fonemātisko traucējumu korekcijā pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2009)Bērna attīstība ir atkarīga no vairākiem aspektiem. Vērtējot bērna attīstību jāņem vērā bērna individuālā attīstība. Tāpat jāņem vērā arī fiziskās, emocionālās un kognitīvās attīstības individuālā dinamika. Bērna pilnvērtīgu ... -
M. Tečeres administrācijas iekšējā un ārējā politika: vēttējums mūsdienu Rietumu un krievu historiogrāfijā.
(Latvijas Universitāte, 2007)Mārgaretas Tečeres valdīšanas gadi iegājuši vēsturē gan ar viņas darbību iekšpolitikā, gan ārpolitikā. Iekšpolitikas reformu mērķi sastāvēja no finansu un ekonomikas sektora reformēšanas, kā arī izmaiņām sociālajā politikā ... -
M. Zoščenko S. Dovlatova interpretācijā
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darbā «Mihails Zošenko Sergeja Dovlatova Interpretācijā» tiek mēģināt izanalizēt tos procesus, kas uz Mihaila Zošenko un Sergeja Dovlatovas daiļrada piemēra var izpētīt viņas kopīgus literārus motīvus. Pētījums ... -
M.Arnolda dzejolis "Duvra Pludmale" kā I.Makjuana romāna "Sestdiena" interteksts
(Latvijas Universitāte, 2020)Vairāki literatūru zinātntieki ir pētijuši intekstualitātes tēmu. Šis bakalaura darbs mērķis ir izpētīt, kā Metjū Arnolda dzejolis “Duvras Pludmale” strādā kā interteksts Iana Makjuana romānam “Sestdiena”. Lai sasniegtu ... -
M.Bulgakova romāns „Meistars un Margarita” latviešu tulkojumos.
(Latvijas Universitāte, 2022)Darbs literārā tulkojuma problēmu izpētei. Darbā aplūkoti dzejnieka un tulkotāja O. Vācieša aplūkots M. Bulgakova romāna „Meistars un Margarita” tulkojums latviešu valodā, kā arī nezināma autora periodikā publicētais ... -
M.Makkalova Ar pāridarījumu saistītas starppersonu motivācijas aptaujas (TRIM) adaptācija Latvijā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
M.Montesori metodiskie paņēmieni rakstīt prasmes apguvē 4 gadus veciem_bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba nosaukums: M.Montesori metodiskie paņēmieni rakstīt prasmes apguvē 4 gadus veciem bērniem PII. Darba autore: Madara Mihņenoka Pētījuma mērķis: izpētīt M.Montesori metodiskos paņēmienus rakstītprasmes ... -
M.Montesori pedagoģisko paņēmienu izmantošana bērnu lasīt un rakstītprasmes attīstīšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012)