Browsing by Title
Now showing items 37999-38018 of 60878
-
Patērētāju izvēli noteicošie faktori Latvijas medicīnas tūrisma attīstībai.
(Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darba tēma ir:„Patērētāju izvēli noteicošie faktori Latvijas medicīnas tūrisma attīstībai.”Neskatoties uz to, ka mūsdienās medicīna ir pieejama katrā valstī, medicīnas tūristu skaits ārvien pieaug un katram no ... -
Patērētāju konfidences indekss Latvijā laika periodā no 2004. līdz 2013. gadam
(Latvijas Universitāte, 2014)Maģistra darba tēma ir „Patērētāju konfidences indekss Latvijā laika periodā no 2004.līdz 2013.gadam”. Darba pamatmērķis ir noskaidrot, kā atšķiras dažādu Latvijas iedzīvotāju sociāli demogrāfisko grupu prognozes par ... -
Patērētāju kooperācijas krīzes cēloņi Latvijā: diplomdarbs
(Latvijas Universitāte, 1940) -
Patērētāju kreditēšanas attīstība Latvijas komercbankās
(Latvijas Universitāte, 2007)Maģistra darbs uzrakstīts par tēmu „Patēriņa kreditēšanas attīstība Latvijas komercbankās”. Tas ir veltīts Latvijas patēriņa kreditēšanas tirgus analīzei un tā attīstību ietekmējošo faktoru novērtēšanai. Hipotēku un zemes ... -
Patērētāju kreditēšanas iespējas Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2008)Latvijā IKP uz vienu iedzīvotāju ar katru gadu pieaug, pamazām tuvojoties Eiropas Savienības vidējam līmenim. Viens no IKP palielināšanas nosacījumiem ir privātā patēriņa pieaugums, ko var veicināt arī ar monetāro finanšu ... -
Patērētāju kultūra un identitātes krīze Breta Īstona Elisa romānā ‘Amerikāņu psihs’
(Latvijas Universitāte, 2012)Breta Īstona Elisa romāns ‘Amerikāņu Psihs’ var tikt uztverts kā asa satīra par moderno patērētāju sabiedrību, kurā īpašumtiesības uz patēriņa precēm ne tikai nosaka indivīda sociālo statusu, bet arī ietekmē personīgās un ... -
Patērētāju lēmumu un to ietekmējošo faktoru novērtējums bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2017)Māģistra darbā tiek pētīta un analizēta dažādu faktoru ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu Latvijas bezrecepšu zāļu tirgū. Darba mērķis, novērtējot patērētāju lēmumu pieņēmšanas procesu un to ietekmējošo faktoru ... -
Patērētāju līgumi elektroniskajā komercijā
(Latvijas Universitāte, 2009)Patērētāju līgumi elektroniskajā komercijā Elektroniskajā komercijā, pirmkārt ir nepieciešams panākt tiesisko noteiktību elektroniskās komercijas vides principiālajā regulējumā. Lai to izdarītu, vispirms ir jādefinē ... -
Patērētāju lojalitāte pret Eiropā ražotu pārtikas un dzērienu zīmolu produktiem Kazahstānā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2019)It is well known that the European produced products are valued around all over the world. Since the tendency of European products procurement are growing rapidly, this research study concentrates on the fact that people ... -
Patērētāju lojalitātes programmas nozīme uzvedības ietekmēšanā.
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju lojalitātes programmas nozīme uzvedības ietekmēšanā”. Liela daļa Latvijā esošos uzņēmumu saviem klientiem piedāvā lojalitātes programmas, lai piesaistītu to uzmanību. Lojalitātes programmām ... -
Patērētāju prasījuma tiesības pēc apavu iegādes
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba “Patērētāja prasījuma tiesības pēc apavu iegādes” pētījuma mērķis ir, izvērtējot normatīvo aktu regulējumu un izpētot tiesu praksi, noskaidrot, kādas ir patērētāja tiesības, iegādājoties apavus. Darba autore ... -
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori inovatīvo produktu tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2018)Iveta Kudrjavceva. Maģistra darbs «Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori inovatīvo produktu tirgū». Šī darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par patērētāju rīcību un inovatīviem produktiem, ka arī uz ... -
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori patēriņu kredītu izvēlē.
(Latvijas Universitāte, 2020)Latvijā ir 8 komercbankas un 23 nebanku finanšu organizācijas, kas pilngadīgām personām piedāvā iespēju aizņemties patēriņa kredītus, lai segtu ikdienas preču un pakalpojumu iegādes izmaksas. Ne visi patērētāji izvēlas ... -
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori SIA "Felici".
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba temats ir “Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori SIA “Felici”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskajiem aspektiem, kā arī veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt patērētāju rīcību, ... -
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, iegādājoties un pārstrādājot ilgtspējīgo iepakojumu: ēdināšanas nozares (ēdiens līdzņemšanai un piegādei) analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbā "Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, iegādājoties un pārstrādājot ilgtspējīgo iepakojumu: ēdināšanas nozares (ēdiens līdzņemšanai un piegādei) analīze" ir identificēti un novērtēti patērētāju rīcību ... -
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties zīmola "SELGA" produktus
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba tēma ir „Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties zīmola „Selga” produktus.” Izvirzītie pētnieciskie jautājumi: Kas ir svarīgākie faktori pēc kuriem izvēlās zīmola “Selga” produktus un cik liela nozīme ... -
Patērētāju sūdzību izskatīšanas problemātika Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba nosaukums „Patērētāju sūdzību izskatīšanas problemātika Latvijā”. Palielinoties pārrobežu darījumu skaitam, kā arī pieaugot patērētāju ekonomiskajai aktivitātei, rodas nepieciešamība nodrošināt augsta līmeņa ... -
Patērētāju tiesiskās problēmas hipotekārās kreditēšanas gadījumā
(Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darbs ir veltīts patērētāju tiesiskās aizsardzības problēmām hipotekārās kreditēšanas gadījumā. Darba ietvaros ir aplūkoti cēloņi šī brīža situācijai hipotekārās kreditēšanas tirgū Latvijā, kā arī šo jomu regulējušie ... -
Patērētāju tiesības uz kvalitatīvu finanšu pakalpojumu
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darbā „Patērētāju tiesības uz kvalitatīvu finanšu pakalpojumu” ir apskatīti Latvijā visbiežāk sastopamie netaisnīgie līguma noteikumi starp finanšu pakalpojumu sniedzējiem un patērētājiem. Par darba apskatītajiem ... -
Patērētāju tiesības. Informācijas sniegšanas princips.
(Latvijas Universitāte, 2010)Šī darba temats ir informācijas sniegšanas princips patērētāju tiesībās, kura ietvaros autore izanalizēja šo principu un apskatīja to no dažādiem aspektiem. Darba pirmajā nodaļā autore izskaidroja un sniedza definīcijas ...