Browsing by Title
Now showing items 38039-38058 of 60879
-
Patērētāju uzvedība, veicot pirkumus online vidē un mazumtirdzniecības vietās
(Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darba tēma ir „Patērētāju uzvedība, veicot pirkumus online vidē un mazumtirdzniecības vietās”. Autore uzskata šo tēmu par aktuālo, jo interneta veikalu darbība pēdējos gados kļūst par arvien nozīmīgu pārdošanas ... -
Patērētāju uzvedības analīze, pamatojoties uz izcelsmes valsti
(Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba tēma ir „Patērētāju uzvedības analīze, pamatojoties uz izcelsmes valsti”. Darba mērķis ir izpētīt, kā ražošanas valsts jēdziens ietekmē pircēja uzvedību. Maģistra darba pamatā ir ekonomikas teorētiskie aspekti ... -
Patērētāju uzvedības attistības tendences mazumtirdzniecībā.
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju uzvedības attīstības tendences mazumtirdzniecībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mazumtirdzniecības nozares virzības, statistikas datu un interviju rezultātu analīzi, izpētīt ... -
Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību
(Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba “Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību” mērķis ir apkopot un izpētīt patērētāju uzvedību e-vidē un izvērtēt tās ietekmi uz e-komercijas attīstību. Teorētiskajā ... -
Patērētāju uzvedības īpatnības Latvijas juvelierizstrādājumu tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba “Patērētāju uzvedības īpatnības Latvijas juvelierizstrādājumu tirgū” pētījuma objekts ir Latvijas juvelierizstrādājumu tirgus, pētījuma priekšmets ir patērētāju uzvedība juvelierizstrādājumu tirgū. Pētījuma ... -
Patērētāju uzvedības pētījums par ēdienu piegādes portālu Hungryhouse.co.uk kā e-komercijas dalībnieku.
(Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma -patērētāju uzvedības pētījums par ēdienu piegādes portālu Hungryhouse.co.uk kā e-komercijas dalībnieku. Autore apraksta patērētāja uzvedības izpētes un e-komercijas teorētiskos aspektus,analizē uzņēmuma ... -
Patērētāju uzvedības pētīšana uzņēmumā Paparazzi.
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba tēma „Patērētāju uzvedības pētīšana uzņēmumā Paparazzi”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību uzņēmumā Paparazzi ,atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai, lai ... -
Patērētāju uzvedības salīdzinājums nedzīvības apdrošināšanas tirgū Latvijā un Krievijā
(Latvijas Universitāte, 2013)The topic of Master thesis is “The comparison of consumer behavior on non-life insurance market in Latvia and Russia”. The aim of the Master thesis is to compare the consumer behavior on non – life insurance markets in ... -
Patērētāju uzvedību ietekmējoši faktori Latvijas komercbanku sfērā
(Latvijas Universitāte, 2014)Inga Balaševa. Bakalaura darbs „Patērētāju uzvedību ietekmējoši faktori Latvijas komercbanku sfērā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par patērētāju uzvedību un Latvijas komercbanku ... -
Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori elektromobiļa iegādei Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2018)Aizvien plašāk pasaulē izskan diskusijas par ilgtspējas nozīmību un vides saglabāšanu nākamajām paaudzēm. Tādēļ ir izstrādātas vairākas Eiropas Savienības direktīvas un stratēģijas, kuru mērķis ir samazināt CO2 izmešu ... -
Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori Latvijas digitālā mārketinga vidē
(Latvijas Universitāte, 2020)In today's world, modern technologies are becoming part of day to day life of most people in the world and becoming an effective tool for marketing activities. That is why the digital environment is very important as the ... -
Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori P2P vietnē “Andele Mandele”: lietotāju radīta satura un pieredzes analīze
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kā dažādi lietotāju radīta satura un pieredzes faktori ietekmē zīmola “Andele Mandele” tiešsaistes iepirkšanās vietnes lietotāju uzvedību un pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu. Darba ... -
Patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīze un uzvedības modelis Latvijā pasaules finanšu krīzes apstākļos
(Latvijas Universitāte, 2009)Mainoties ekonomikas attīstības virzienam, strauji krītas mazumtirdzniecības apgrozījums, ko veido patērētāju izdevumi par precēm. Līdz ar to aktuāls kļūst jautājums kādi faktori ietekmē patērētāja uzvedību ekonomikai ... -
Patērētāju uzvedību ietekmējošo sociālo faktoru izpēte
(Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Patērētāja uzvedību ietekmējošo sociālo faktoru izpēte” tiek apskatīta ārējās sociālās vides ietekme un vairāku individuālo faktoru ietekme uz pircēju uzvedību, kas saistīta ar vajadzību apzināšanos, pirkuma ... -
Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu "Douglas" un "Kolonna" analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba “Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu “Douglas” un “Kolonna” analīze” mērķis ir identificēt zīmolu “Douglas” un “Kolonna” patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošos faktorus, pēc kuriem ... -
Patērētāju vēlmju noskaidrošana izglītības mārketinga plānošanas pilnveidei
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Patēriņa finansēšanas iespējas Latvijā .
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Patēriņa finansēšanas iespējas Latvijā” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem kreditēšanas nozarē, kā arī uz kreditēšanu ietekmējošo faktoru analīzes rezultātiem, izstrādāt hipotekāro kredītu ... -
Patēriņa kreditēšana a/s Swedbank
(Latvijas Universitāte, 2010)‘’Patēriņa kreditēšana A/S Swedbank’’, 2010.g.. Bakalaura darba saturu veido 3 nodaļas, nobeigumā secinājumi un priekšlikumi. Saturs izklāstīts 70 lapaspusēs, tai skaitā 5 tabulas un 11 attēli. Darba izstrādāšanai tika ... -
Patēriņa kreditēšana Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma ir „Patēriņa kreditēšana Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt patēriņa kredīta piedāvājumu Latvijā un, balstoties uz veikto analīzi, izstrādāt priekšlikumus patēriņa kreditēšanas pilnveidošanai. ... -
Patēriņa kreditēšana: problēmas un attīstības perspektīvas
(Latvijas Universitāte, 2008)Kredīts, kā ikdienišķa parādība pastāv jau kopš seniem laikiem. Privātpersonu pieprasījums pēc kredītiem strauji pieaug un piedāvājuma klāsts paliek kārdinošāks un vienkāršāks. Diplomdarba tēma ir “Patēriņa kreditēšana: ...