Search
Now showing items 1-10 of 179
Organizācijas "Latvijas Vieglatlētikas savienība" komunikācija
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba "Organizācijas "Latvijas Vieglatlētikas savienība" komunikācija" mērķis ir gūt izpratni par komunikācijas procesiem Latvijas Vieglatlētikas savienībā un noskaidrot, kā iespējams veicināt komunikācijas ...
Zīmola "OT Ogres trikotāža" komunikācija
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir "Zīmola "OT Ogres trikotāža" komunikācija".
Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts integrētais mārketings, mārketinga komunikācija, zīmols un tā jēdzienu skaidrojumi, patērētāju uzvedība un sociālie ...
Zīmola „Playboy” identitāte un tēls žurnāla latviešu versijas lasītāju un Facebook lapas PlayboyLatvia lietotāju priekšstatos (2013)
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba „Zīmola „Playboy” identitāte un tēls žurnāla latviešu versijas lasītāju un Facebook lapas PlayboyLatvia lietotāju priekšstatos (2013)” mērķis ir izpētīt, kāda ir šī zīmola identitāte un, kāds tēls ir Latvijas ...
Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darbs „Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka jaunie mediji ir izdevīgāks kanāls reklāmai, jo tur ...
Sociālās kampaņas "Nepērc Svešu" komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darbā „Sociālās kampaņas "Nepērc Svešu" komunikācijas analīze” apskatīta sociālā mārketinga teorija, tā atšķirības no komercmārketinga, pārliecināšanas loma reklāmā un komunikācijas modeļi.
Bakalaura darba pētījuma ...
Atgriezeniskā saite Latvijas Radio 3: komunikatora un auditorijas grupu vērtējumi
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir „Atgriezeniskā saite Latvijas Radio 3: komunikatora un auditorijas grupu vērtējumi.”
Darbā izvirzīta pētnieciskā problēma – Latvijas Radio 3, izmantojot sociālos tīklus, veicina atgriezenisko saiti ...
Holokausta reprezentācija filmās "The pianist" un "Life is beautiful"
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba Holokausta reprezentācija filmās "The pianist" un "Life is beautiful" mērķis ir izpētīt, kā tiek konstruēta holokausta reprezentācija, izmantojot kinematogrāfiskos elementus drāmas žanra filmās.
Teorijas ...
Rīgas mēra Nila Ušakova tēls portālu delfi.lv un rus.delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2012. gada maijs–2013. gada marts)
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēmas „Rīgas mēra Nila Ušakova tēls portālu delfi.lv un rus.delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2012. gada maijs - 2013. gada marts) mērķis ir noskaidrot, kāds tēls N. Ušakovam ir izveidojies ...
Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darbā ”Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā” tika pētīta konkrētā uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas efektivitāte, lai noskaidrotu vai ...
Reklāmas kampaņas "No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze" efektivitāte mērķauditorijā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba nosaukums ir „Reklāmas kampaņas "No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze" efektivitāte mērķauditorijā”.
Pētījuma problēmjautājums - vai reklāmas kampaņa ir spējusi uzrunāt mērķauditoriju un vērtējama ...