Show simple item record

dc.contributor.advisorBula, Ineseen_US
dc.contributor.authorKonovalova, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22904en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25611
dc.description.abstractDiplomdarbā aprakstīts oligopola tirgus, analizēti daži oligopola tirgus modeļi (bimatricu spēle, Gutenberga modelis). Īpaši analizēta reklāmas ietekme uz oligopola tirgu. Tā kā gan reklāmasdevējus, gan reklāmas pasūtītājus var uzskatīt par oligopolistiem, tad, pamatojoties uz rakstu [2], apskatīta reklāmdevēju optimālā līguma sastādīšanas problēma viena un divu reklāmas pasūtītāju gadījumā. Atslēgas vārdi: oligopols, Gutenberga modelis, reklāma, stohastiskā optimizācijas problēma, Neša līdzsvars, avīžu pārdevēja problēma.en_US
dc.description.abstractWithin this Diploma Paper, oligopoly has been described, few oligopoly market models have been analyzed (such as Bi-matrix game, Gutenberg model). Advertising influence on the market of oligopoly is especially analyzed within this paper. Since we refer to, publisher and advertiser, as players of the oligopoly market, based on the article [2], the optimal contract problem of publisher having one or two advertisers cases has been reviewed. Keywords: oligopoly, Gutenberg model, advertising, stochastic optimization problem, Nash equilibrium, newsvendor problem.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titleOligopols un reklāmaen_US
dc.title.alternativeOligopoly and Advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record