• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pūļa efekts redzes lauka perifērijā skolas vecuma bērniem

Thumbnail
View/Open
304-33995-Bete_Diana_db10028.pdf (1.002Mb)
Author
Bete, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Ikaunieks, Gatis
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā uz 35 lapām. Tas satur 26 attēlus, 1 pielikumu un 21 atsauci uz literatūras avotiem. Darba mērķis: novērtēt pūļa efekta redzes lauka perifērijā un lasītprasmes savstarpējo ietekmi. Metode: pētījuma dalībniekam, fiksējot skatu uz mērķa stimulu, bija jānosauc vidējais no trim perifērijā rādītajiem burtiem. Rezultāti: pūļa efekts bija izteiktāks kreisajā redzes lauka pusē. Pieaugot lasīšanas ātrumam, palielinājās atšķirība starp pūļa efektu labajā un kreisajā pusē. Pastāv nozīmīga korelācija starp pūļa efektu labajā pusē un lasīšanas ātrumu. Atslēgas vārdi: pūļa efekts, perifērā redze, lasīšanas ātrums,skolas vecuma bērni.
 
Bachelor thesis is written in Latvian. It contains 35 pages, 26 images, 1 appendix and 21 references. Purpose: to evaluate an interaction between crowding effect in peripheral vision and reading skills. Methods: subjects task was to recognize the middle letter between two other letters, while fixating on the target stimulus. Results: crowding is bigger in left visual field. Assimetry of crowding effect in right and left visual field increasing by increase of reading rate. There are correlation between crowding effect in right visual field and reading rate. Key words: crowding effect, periphery, reading rate, school age children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27412
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV