Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Horgan, Joseph Jack"
Now showing items 1-10 of 10
-
Apgrieztā mācību metode skolēnu angļu valodas runāšanas prasmju pilnveidei 8. klasē
Hamenoka, Olga (Latvijas Universitāte, 2019)Runāšana ir viena no svarīgākām prasmēm, kas ir jāattīsta, angļu valodas, ka svešvalodas, mācīšanās laikā. Bieži, laika ierobežojuma dēļ, klasē skolēniem ir maz iespēju pielietot savas mutvārdu saziņas prasmes. Turklāt, ... -
Digitālie stāsti skolēnu angļu valodas runāšanas prasmju attīstībai 3. klasē
Britikova, Valērija (Latvijas Universitāte, 2020)Digitālais stāstījums apvieno tradicionālo mutvārdu stāstīšanas mākslu ar tehnoloģijām, kas ir pieejamas 21. gadsimta klasē. Spēja efektīvi komunicēt ir viena no vissvarīgākajām dzīves iemaņām. Viena no efektīvākajām mācību ... -
Drāmas elementu izmantošana jaunāko pusaudžu motivācijas veicināšanai angļu valodas gramatikas apgūšanā
Kalniete, Irina Arianna (Latvijas Universitāte, 2020)Šis diplomdarbs sniedz teorētisku pamatojumu un piedāvā praktiskus padomus drāmas tehnikas izmantošanai angļu valodas stundās pamatskolā. Uzsvars tika likts uz gramatikas kompetences attīstību. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, ... -
Empīriskajā metodē izstrādāto aktivitāšu ietekme angļu valodas runātprasmes apguvei 11. klases skolēniem Rīgas tehnikumā
Kovaļeviča, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarbā tiek pētīts, kā empīriskajā metodē izstrādātās aktivitātes uzlabo skolēnu runas prasmes, samazina stresu un baiļu sajūtu no runāšanas. Mērķis ir izstrādāt uz empīrisko metodi balstītas apmācību aktivitātes un ... -
Izglītojoša tiešsaistes platforma “Lingualeo” 7. klases skolēnu angļu valodas vārdu krājuma pilnveidei angļu valodā
Babahina, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2020)Mūsdienās skolotājiem ir dažādas metodes un līdzekļi, lai apmācītu angļu valodu. Problēma parādās brīdi, kad students nezin kura metode būs noderīgāka viņa izglītības procesā, un domā, ka jaunu vārdu apgūšana ir viens no ... -
Jauktā mācīšanās skolēnu iesaistīšanai angļu valodas stundās 7.klasē
Podziņa, Laura (Latvijas Universitāte, 2017)Mūsdienu tehnoloģijas strauji mainās un attīstās, bet izglītības sistēmā un mācīšanas metodēs tik pamanāmas izmaiņas nenotiek. Jauktā mācīšanās apvieno tradicionālo frontālo mācīšanu un datorizēto mācīšanos. Diplomdarba ... -
Kritisku gadījumu analīze 11. klases skolēnu pašrefleksijas prasmju attīstībā angļu valodas stundās
Horgan, Joseph Jack (Latvijas Universitāte, 2016)Darba mērķis ir izpētīt, kā kritisku gadījumu analīze ir izmantojuma 11. klases angļu valodas (kā svešvalodas) stundās, lai veicinātu skolēnu pašrefleksijas prasmes. Pētījumā piedalījās divdesmit divi 11. Klases skolēni ... -
Stratēģijas 7. klases skolēnu rakstīšanas prasmju pilnveidei garāku tekstu sacerēšanai angļu valodas stundās
Kadiķe, Līva (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba “Stratēģijas 7. klases skolēnu rakstīšanas prasmju pilnveidei garāku tekstu sacerēšanai angļu valodas stundās” izvirzītais mērķis ir izpētīt, kā dažādas stratēģijas un metodes var palīdzēt skolēniem uzlabot ... -
TED TALKS izmantošana skolēnu runāšanas prasmju attīstīšanai angļu valodas stundās 11. klasē
Barce, Inese (Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba mērķis ir noskaidrot kā TED Talks video ietekmē skolēnu runātprasmi angļu valodas stundās 11. klasē. Šāda diplomdarba tēma tika izvēlēta , jo autore uzskata, ka runātprasmju veicināšana ir vitāli svarīga angļu ... -
Tiešsaistes viktorīnas patstāvīgās mācīšanās veicināšanai 5. klasē angļu valodas stundās
Rusaka, Karīna (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba mērķis bija izpētīt kā tiešsaistes viktorīnas spēj veicināt patstāvīgu mācīšanos angļu valodas stundās 5. klasē. Patstāvīgas mācīšanās prasmes ir būtiskas svešvalodas apguvē. Darba autore uzskata, ka skolotājiem ...