Now showing items 1-20 of 57

    • 2 - 3 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu veidošana āra nodarbībās 

      Muceniece, Lana (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darba autore: Lana Muceniece Darba temats: 2 - 3 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu veidošana āra nodarbībās. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt matemātisko priekšstatu veidošanās iespējas 2-3 ...
    • 2-3 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšana, izmantojot dabas vidi 

      Ļebediņeca, Marina (Latvijas Universitāte, 2018)
      Darba nosaukums. 2-3 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšana, izmantojot dabas vidi Darba autore. Marina Ļebediņeca Darba vadītāja. Aņita Ieriķe Darba mērķis. Analizēt kā izmantotajama dabas vide pirmsskolā 2 – 3 gadīgu bērnu ...
    • 2-3 gadīgu bērnu sajūtu sekmēšana rotaļās dabā 

      Sarģele, Anda (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darba autors: Anda Sarģele Darba tēma: 2-3 gadīgu bērnu sajūtu sekmēšana rotaļās dabā Darba zinātniskā vadītāja: Mg.sc.soc.Dace Augstkalne Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt sajūtu sekmēšanas iespējas ...
    • 2-3 gadīgu bērnu sensorās attīstības pilnveide rotaļās dabā 

      Briede, Marta (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba autore: Marta Briede Kvalifikācijas darba temats: 2-3 gadīgu bērnu sensorās attīstības pilnveide rotaļās dabā. Pētījuma mērķis: Pētīt 2-3 gadīgu bērnu sensorās attīstības pilnveidi rotaļās dabā un apkopot ieteikumus ...
    • 3 - 4 gadus vecu bērnu uzmanības un koncentrēšanās spēju attīstības noturība rotaļās dabā 

      Eglīte, Līga Anete (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darba autore, Līga Anete Eglīte, izstrādāja darbu par tematu “3 - 4 gadus vecu bērnu uzmanības un koncentrēšanās spēju attīstības noturība rotaļās dabā”. Pedagogi uzsver, ka mūsdienās bērni nespēj pilnvērtīgi ...
    • 3-4 gadīgu bērnu sajūtu pieredzes bagātināšana ar dabas materiāliem 

      Paudrela, Maruta (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darba autores kvalifikācijas darba nosaukums ir “3-4 gadīgu bērnu sajūtu pieredzes bagātināšana ar dabas materiāliem ”. Kvalifikācijas darbā pētījuma mērķis ir teorētiski izpētīt 3-4 gadīgu bērnu sajūtu pieredzes bagātināšanas ...
    • 3-4 gadu vecu bērnu agresijas mazināšana pirmsskolas iestādē dabaszinību rotaļnodarbībā 

      Kovaļenko, Katrīna (Latvijas Universitāte, 2017)
      „3-4 gadu vecu bērnu agresijas mazināšana pirmsskolas iestādē dabaszinību rotaļnodarbībās” Darba autore: Katrīna Kovaļenko Zinātniskā darba vadītājs: Mg.paed., Mg.phil., LU PPMF PN lektore Ērika Lanka. Darba apjoms: 39 ...
    • 3-4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība, iepazīstinot ar dabu 

      Gavilovska, Līga (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu pētnieciskās prasmes attīstību pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, iepazīstinot ar dabu. Kvalifikācijas darbā analizētas pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās ...
    • 4 - 5 gadu vecu bērnu izziņas interešu par dabu veidošanās pētījumdarbībā 

      Freija, Olga (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarba pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski pētīt 4-5 gadus vecu bērnu izziņas interešu veidošanos par dabu pētījumdarbības procesā pirmsskolā.Teorētiskajā daļā analizēti pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi 4-5 ...
    • 4 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās nodarbībās dabā pirmsskolā 

      Zemīte, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2023)
      Kvalifikācijas darba autore: Kristīne Zemīte Temats: 4 gadīgo bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās nodarbībās dabā pirmsskolā. Mērķis: Analizēt pedagoģisko literatūru, pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā pētīt 4 gadus ...
    • 4 – 5 gadīgu bērnu burtu apguve brīvā dabā 

      Irbe, Marika (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba autore: Marika Irbe Darba vadītājs: Mg. Paed. Anita Ieriķe Darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu burtu apguve brīvā dabā Darba mērķis: Balstoties uz teorētisko un praktiski iegūto informāciju, izpētīt kā āra nodarbības ...
    • 4 – 5 gadīgu bērnu intereses par dabu rosināšana rotaļās dabā 

      Pabērza, Vanesa (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darba tēma ir „4 – 5 gadīgu bērnu intereses par dabu rosināšana rotaļās dabā”. Problēmas aktualitāte: Šī brīža paaudzei ir nepieciešams rast mērenību starp laiku, kas tike pavadīt pie ekrāna un rotaļām dabā. ...
    • 4-5 gadīgo bērnu intereses par dabu veidošanas rotaļā 

      Artemjeva, Olga (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darba autors: Olga Artemjeva. Darba veids: Kvalifikācijas darbs. Studiju programma: Pirmsskolas izglītības skolotājs. Darba zinātniskais vadītājs: Anita Ieriķe. Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu: 4-5 gadīgo bērnu ...
    • 4-5 gadus vecu bērnu uztveres sekmēšana nodarbībās dabā 

      Abdullajeva, Meriama (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu: 4-5 gadus vecu bērnu uztveres sekmēšana nodarbībās dabā. Pētījuma aktualitāti noteica tas, ka ir svarīgi, lai bērni apzinātos sevi kā dabas daļu un veidotu pozitīvas attiecības ...
    • 5 -6 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes attīstības iespējas kustību rotaļās dabā 

      Sirsone, Inese (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba temats: „5 - 6 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes attīstības iespējas kustību rotaļās dabā”, darba autore: Inese Sirsone. Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg.paed., lektore Anita Ieriķe Darba mērķis ir ...
    • 5- 6 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu izziņas process saskarsmē ar dabu 

      Česnauska, Maruta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Darba autors – Maruta Česnauska. Darba veids – kvalifikācijas darbs. Studiju programma – pirmsskolas izglītības skolotājs. Darba zinātniskais vadītājs – Mg. Paed. Anita Ieriķe. Darba temats – 5-6 gadīgu pirmsskolas ...
    • 5-6 gadīgo bērnu jēgpilna mācīšanās āra vidē 

      Grīnberga, Elizabete (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darba tēma ir “5-6 gadīgo bērnu jēgpilna mācīšanās āra vidē”. Problēmas aktualitāte: Bērni ir dzimuši pētītāji un darītāji, viņu dabiskā interese ir izpētīt, aptaustīt, pagaršot, sajust to, ko redz sev ...
    • 5-6 gadīgu bērnu pētniecisko prasmju sekmēšana dabaszinātņu mācību jomas nodarbībās 

      Dinbire, Diāna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba tēma: 5 – 6 GADĪGU BĒRNU PĒTNIECISKO PRASMJU SEKMĒŠANA DABASZINĀTŅU MĀCĪBU JOMAS NODARBĪBĀS. Darba teorētiskajā daļā autore izmantoja psiholoģiskās, pedagoģiskās un metodiskās literatūras analīzi par pētāmo tēmu. ...
    • 5-6 gadu vecuma bērnu valodas sekmēšana ārā nodarbībās pirmsskolā 

      Jokste, Iveta (Latvijas Universitāte, 2023)
      Darba autore: Iveta Jokste. Darba nosaukums: “5-6 gadu vecuma bērnu valodas sekmēšana ārā nodarbībās pirmsskolā.” Darba mērķis: ir noteikt nosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu valodas sekmēšanai ārā nodarbībās. ...
    • 5-6 gadus vecu bērnu izziņas intereses par dabu attīstība pirmsskolas pedagoģiskajā procesā 

      Mizāne, Madara (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darba temats: 5-6 gadus vecu bērnu izziņas intereses par dabu attīstība pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Mērķis: teorētiski pētīt un praktiski vērot 5-6 gadīgu bērnu izziņas intereses par dabu sekmēšanas ...