Now showing items 5909-5928 of 8320

    • REĀLĀ LAIKA SOLĪŠANA UN TĀS PIELIETOŠANA DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ 

      Matvejevs, Rodions (Latvijas Universitāte, 2016)
      Maģistra darba tēma ir „reālā laika solīšana un tā pielietošana digitālajā mārketingā”. Maģistra darba mērķis ir izvērtēt reālā laika solīšanas izmantošanas iespējas Latvijas digitālajā mārketinga vidē. Maģistra darba ...
    • Reālās un nominālās konverģences novērtēšana attiecībā uz iestāšanos EMS 

      Fokins, Vadims (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistrā darbā, lietojot absolūtās vai bez nosacījuma beta konverģences metodi, tiek analizēta Latvijas nominālās, reālās un finanšu konverģences pakāpe, kā arī Latvijas ekonomisko ciklu sinhronizācija ar vecajām ES ...
    • Referento grupu ietekme uz Latvijas patērētāju uzvedību sociālo mediju viedokļu līderu (influenceru) kontekstā. 

      Remese, Belinda (Latvijas Universitāte, 2019)
      Digitālo tehnoloģiju un sociālo tīklu ieviešanas dēļ informācijas apmaiņa sabiedrībā kļuvusi daudz intensīvāka, cilvēkiem ir plašākas iespējas izteikt savu viedokli un ietekmēt citu cilvēku uzvedību, kā rezultātā referento ...
    • Referento grupu ietekme uz patērētāju uzvedību. 

      Sveķe, Ieva (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba “Referento grupu ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir novērtēt patērētāju referento grupu nozīmīgumu pirkuma lēmuma procesā. Referentās grupas ietekmē indivīda motivāciju, vērtības, attieksmi, kā arī ...
    • Reformu process Irākā: teorija un prakse 

      Platonovs, Juris (Latvijas Universitāte, 2008)
      Maģistra darba tēma ir aktuāla, jo kopš Koalīcijas spēku iebrukuma Irākā, Irākas armijas sakāves un Sadama Huseina režīma gāšanas šajā valstī nav stabilitātes un drošas vides valsts ekonomiskajai attīstībai, izaugsmei, kā ...
    • Regulējums, risku vadības un tirgus apgūšanas veicināšanai jaunajiem ārvalstu uzņēmumiem, ienākot Ķīnas tirgū 

      Valters, Jānis (Latvijas Universitāte, 2017)
      Pašreizējā izpēte ir koncentrēta uz Ķīnas tirgus analīzi jaunajiem uzņēmumiem. Darba mērķis ir izvērtēt galvenos tirgus apgūšanas un risku vadīšanas koncepcijas principus, lai nodrošinātu uzticamu informācijas avotu ...
    • Reģionālā sašķidrinātās dabasgāzes termināļa būvēšanas ietekme uz Latvijas dabasgāzes tirgus liberalizāciju. 

      Aščepkova, Marija (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darba „Reģionālā sašķidrinātās dabasgāzes termināļa būvēšanas ietekme uz Latvijas dabasgāzes tirgus liberalizāciju” mērķis ir, pamatojoties uz Eiropas Komisijas piedāvāto dabasgāzes tirgus pilnveidošanas pasākumu ...
    • Reģionālās bioenerģijas attīstības stratēģija: Tukuma novada piemērs 

      Neimane, Ilze (Latvijas Universitāte, 2008)
      Maģistra darbā „Reģionālās bioenerģijas attīstības stratēģija: Tukuma novada piemērs” tiek analizēti bioenerģijas attīstības stratēģijas izstrādes pamatelementi un priekšnoteikumi reģionālajā plānošanas līmenī, izmantojot ...
    • Reģionālās attīstības dinamikas kvantitatīvās novērtēšanas metodes Eiropas Savienības un Latvijas kontekstā 

      Dahs, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darbā tiek aplūkotas reģionālās attīstības dinamikas kvantitatīvās novērtēšanas metodes un to pielietošanas iespējas ES un tās dalībvalstu līmenī, izmantojot par piemēru Latviju un tās reģionus. Šī mērķa sasniegšanai ...
    • Reģionālās vides pārvaldības attīstība: sadarbības pārvaldības pieeja 

      Zvirbule, Līga (Latvijas Universitāte, 2012)
      Lai sekmētu reģionālo valsts institūciju un pašvaldību sadarbību vides pārvaldībā, ir izstrādāts magistra darbs ,,Reģionālās vides pārvaldības attīstība: sadarbības pārvaldības pieeja”. Pētījuma ietvaros ir veiktas 3 ...
    • Reģionālie tirdzniecības līgumi kā viens no Eiropas Savienības ekonomiskās diplomātijas instrumentiem 

      Brigmanis, Kristaps (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbs “Reģionālie tirdzniecības līgumi kā viens no Eiropas Savienības ekonomiskās diplomātijas instrumentiem” sniedz ieskatu un veic izpēti par Eiropas Savienības ekonomiskās diplomātijas lomu attiecībās starp ...
    • Reģionu attīstības līdzsvarošana Latvijā 

      Kapusta, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2011)
      Atšķirīgie reģionālās augsmes tempi liedz valstij izmantot visu nacionālās ekonomikas potenciālu un negatīvi ietekmē tās starptautisko reputāciju. Darba mērķis izpētīt sakarību starp reģionu konkurētspējas atšķirībām un ...
    • Reģionu komiteja- tramplīns pilsoņiem uz Eiropas Savienību 

      Mendoza Jimenez, Javier (Latvijas Universitāte, 2013)
      Darbā ir analizēta saistība starp Reģionu Komiteju, Eiropas Savienības institūciju, kas sevi definē kā vēletu reģionālo un vietējo pārstāvju politisku asambleju, kuras uzdevums ir veicināt Eiropas integrāciju, un demokrātisko ...
    • Reklāma kā mārketinga komunikāciju metode preču virzīšanai starptautiskā tirgū 

      Līcīte-Lasmane, Agnete (Latvijas Universitāte, 2015)
      Reklāma ir viens no izplatītākajiem un lielāko atdevi nesošajiem mārketinga komunikāciju kanāliem starptautisku uzņēmumu darbā. Tradicionālie reklāmas veidi nostiprina savu vērtību, bet inovācijas šajā nozarē ir sastopamas ...
    • Reklāma kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors. 

      Kupča, Alise (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba tēma ir “Reklāma kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors”. Bakalaura darba pētāmā problēma ir saistīta ar reklāmas ietekmes procesu tieši preču un pakalpojumu iegādē un to kā patērētājs uztver reklāmu un ...
    • Reklāma māksla kultūra 

      Bergmane-Ose, Guna (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistra darba mērķis: pamatojoties uz teorētisko analīzi un primāro informāciju par sociālo attieksmi pret reklāmas māksliniecisko vērtību patērētāju uzvedībā, formulēt pamatnostādnes par reklāmas mākslinieciskām iespējām ...
    • Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā 

      Valtere, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darbā „Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā” tiek apskatīta reklāmas nepietiekamās efektivitātes problēma. Darba mērķis ir izpētīt reklāmas efektivitātes uzlabošanas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbībā, atklājot tās ...
    • Reklāma un reklāmas izplatīšanas veidi 

      Rudzīte, Inese (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba mērķis - izpētīt reklāmas izplatīšanas veidus un līdzekļus Latvijas tirgū, un pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, noskaidrot, reklāmas izplatīšanas iespējas internetā, tā īpatnības, popularitāti un ietekmi ...
    • Reklāma, SIA Tele 2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi” 

      Domračeva, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma ir „Reklāma, SIA Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi””, tā autore – Kristīne Domračeva. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmu un Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” ...
    • Reklāmas aģentūras "X" pakalpojumu kvalitāte un tās pilnveidošanas iespējas 

      Raciborska, Ilze (Latvijas Universitāte, 2008)
      Bakalaura darbā „Reklāmas aģentūras „X” pakalpojumu kvalitāte un tās pilnveidošanas iespējas” ir pētītas problēmas, kas saistītas ar reklāmas aģentūru darbību Latvijā mūsdienu apstākļos. Darbs sastāv no ievada, trīs daļām, ...