Now showing items 1-8 of 8

    • Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā"Skanste". 

      Raituma, Gunta (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir ‘Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā ‘Skanste’’. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izpētīt interneta mārketinga ...
    • Jauna produkta ieviešana Īslandes tirgū. 

      Tīrone, Enija (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba temats ir “Jauna produkta ieviešana Islandes tirgū.” Tēmas aktualitāte ir maz uzņēmumi, kas piedāvā ražot vai izplatīt stikla siltumnīcas Islandē. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga stratēģiju, pamatojoties ...
    • Mārketinga stratēģijas izstrāde autoservisam "Riepnieks" jaunu klientu piesaistei. 

      Pumpure, Asnāte (Latvijas Universitāte, 2016)
      Lai gūtu praktisku pieredzi mārketinga stratēģijas izstrādē, autore par pētījumu objektu ir izvēlējusies mazu riepu maiņas autoservisu, kurā netiek veikti mārketinga pasākumi. Šī darba mērķis ir izpētīt esošo situāciju ...
    • Mārketinga stratēģijas izstrāde zemnieku saimniecības pakalpojumu attīstīšanai. 

      Begale, Zane (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga stratēģijas izstrāde zemnieku saimniecības pakalpojumu attīstīšanai”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskās daļas referatīvo analīzi par mārketinga stratēģiju un Z/S ...
    • Projekts: Uzņēmuma SIA "Zeltnamiņš" izveidošana 

      Piebalga, Areta (Latvijas Universitāte, 2020)
      Maģistra darba ietvaros tiek pētīts autores plānots projekts: uzņēmuma SIA “Zeltnamiņš” izveidošana. Šī projekta ideja ir izveidot jaunu un konkurētspējīgu uzņēmumu Kurzemē, kas atradīsies klusā, skaistā un sakoptā teritorijā ...
    • Sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids uzņēmumā BIGBANK AS. 

      Bērziņa, Lāsma (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba “Sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids uzņēmumā BIGBANK AS” mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par sponsorēšanu kā mārketinga komunikācijas veidu, kā arī uz eksperta intervijas ...
    • Uzņēmuma eksporta attīstības iespējas ārvalstu tirgos 

      Subača, Helēna (Latvijas Universitāte, 2015)
      Darba tēma – „Uzņēmuma eksporta attīstības iespējas ārvalstu tirgos” Apzinot ārvalstu tirgus, būtiska nozīme ir precīzas, uzņēmuma nozarei un specifikai atbilstošas mārketinga vides analīzes izveide, kas norādītu uz ...
    • Zīmola veidošana un uzņēmuma identitāte. 

      Zemīte, Katrīna Elizabete (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba izvēlētā tēma ir zīmola veidošana un uzņēmuma identitāte. Bakalaura darba pētāmā problēma: Kā zīmola veidošanas process un uzņēmuma identitāte savstarpēji mijiedarbojas, ietekmējot gan zīmola uztveri tirgū, ...