Now showing items 1-10 of 10

    • Google Adwords kā viena no interneta mārketinga instrumentiem izmantošanas iespējas uzņēmumā SIA "Sārmi4". 

      Sārmiņš, Dāvis (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba tēma "Google Adwords kā viena no interneta mārketinga instrumentiem izmantošanas iespējas uzņēmumā SIA "Sārmi4" Mūsdienās uz saimniecisku darbību orientētam uzņēmuma vienmēr būs nepieciešamība savu produktu ...
    • Interneta mārketinga instrumentu pielietojums Latvijas patērētāju skatījumā. 

      Eglīte, Anna (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba tēma ir “Interneta mārketinga instrumentu pielietojums Latvijas patērētāju skatījumā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mārketinga rīku un aktivitāšu izmantošanu Latvijas patērētāju skatījumā un ...
    • Interneta mārketinga pilnveidošana uzņēmumā 

      Peipiņš, Rolands (Latvijas Universitāte, 2016)
      Interneta mārketings mūsdienās ir visefektīvākais veids, kā popularizēt uzņēmumu, tā produktu vai pakalpojumu, jo šobrīd interneta lietotāju skaits sasniedz gandrīz vai pusi no visiem pasaules iedzīvotājiem. Interneta ...
    • Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”. 

      Vetčinņikovs, Nikolajs (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba temats ir “Interneta mārketinga pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “FAM3”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz interneta mārketinga teorētiskajām atziņām un pētījuma rezultātiem, izpētīt interneta ...
    • Interneta reklāmas kampaņas izstrāde uzņēmuma darbības attīstības nodrošināšanai 

      Ziebergs, Reinis (Latvijas Universitāte, 2017)
      Diplomdarba darba tēma " Interneta reklāmas kampaņas izstrāde uzņēmuma darbības attīstības nodrošināšanai " Interneta mārketinga nozīme uzņēmumu reklāmas aktivitātēs paliek lielāka, jo ar katru dienu palielinās interneta ...
    • Mārketinga metodes un paņēmieni internetā 

      Siņukovs, Maksims (Latvijas Universitāte, 2017)
      Diplomdarba „Mārketinga metodes un paņēmieni Internetā” mērķis ir izpētīt mārketinga metodes un paņēmienus Internetā un to izmantošanas iespējas „Brio Engineering” SIA pārdošanas apjomu palielināšanai. Darba pirmajā nodaļā ...
    • Patērētāju attiecību pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā “Douglas”,izmantojot sociālo tīklu mārketinga rīkus. 

      Ļesnova, Jana (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju attiecību pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā “Douglas”, izmantojot sociālo tīklu mārketinga rīkus” Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem, izpētīt ...
    • Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū. 

      Emkena, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kristīne Emkena. Bakalaura darbs ,,Satura mārketinga attīstība Latvijas tirgū’’. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par satura mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas un ekspertu interviju ...
    • SIA "Mežāres" mārketinga komunikāciju pilnveidošana 

      Hāne, Inga (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir “SIA “Mežāres” mārketinga komunikāciju pilnveidošana”. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespēja mazo uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. Bakalaura ...
    • Uzņēmuma SIA Gecko interneta marketinga stratēģijas izstrāde. 

      Mežezera, Evita (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma Sia Gecko interneta mārketinga stratēģijas izstrāde”. Darbā tiek pētīti interneta mārketinga būtība, tā metožu pielietojums, kā arī interneta mārketinga metožu izmantošana uzņēmumā Sia ...