Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 1478-1497 of 4561
-
Kadastrālo vērtību palielinājuma un nekustamo īpašumu nodokļu reformas ietekme uz Latvijas pašvaldībām
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba “Kadastrālo vērtību palielinājuma un nekustamo īpašumu nodokļu reformas ietekme uz Latvijas pašvaldībām” mērķis ir apskatīt un analizēt informāciju par kadastrālo vērtību un nekustamo īpašumu nodokļu politiku Latvijā, ... -
Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze” mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes kampaņas ... -
Kafijas zīmolu reklamēšanas tendences Latvijas medijos 2006. gadā
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darbā „Kafijas zīmolu reklamēšanas tendences Latvijas medijos 2006.gadā” tiek izpētīti septiņi Latvijas tirgus kafijas brendi. Pētījuma gaitā tika analizēti brendu reklāmas kampaņu mediju plāni un intervijas ar ... -
Kamišibai - Latvijas publisko bibliotēku pieredze
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma “Kamišibai – Latvijas publisko bibliotēku pieredze” mērķis ir noskaidrot Latvijas publisko bibliotēku pieredzi kamišibai izmantošanā, jo plaši pieejamā informācija par to ir nepietiekama. Bakalaura darbs izstrādāts ... -
Kampaņa par Eiro ieviešanu 2014. gadā Latvijā: mediju efektu vērtējums laikrakstu "Diena" un "Вести Сегодня" auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba „Kampaņa par Eiro ieviešanu 2014. gadā Latvijā: mediju efektu vērtējums laikrakstu "Diena" un "Вести Сегодня" auditorijās” mērķis ir noteikt, kādi mediju efekti radušies informācijas kampaņas ietekmē par ... -
Kampaņas "Neapēd zemeslodi" komunikācija un auditorijas viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir “Kampaņas “Neapēd zemeslodi” komunikācija un auditorijas viedokļu analīze”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un izpētīt kādas komunikācijas aktivitātes tiek izmantotas kampaņā ’’Neapēd zemeslodi’’ ... -
Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba "Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme" mērķis ir noskaidrot, kāda ir auditorijas attieksme, kā tās tiek vērtētas, kā arī vai tās ir efektīvas. Teorētiskajā ... -
Kandidātu ievēlamība: 13 un 14 Saeimas salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2023)Kandidātu ievēlamība: 13. un 14. Saeimas salīdzinājums, Vorpule K., darba vadītājs profesors Dr. sc. pol. Jānis Ikstens, bakalaura darbs, 64 lappuses, 5 nodaļas un 5 apakšnodaļas, 28 tabulas, izmantoti 86 literatūras avoti. ... -
Kanisterapijas suņi bibliotēku lasīšanas veicināšanas programmās
(Latvijas Universitāte, 2021)Lasīšanas veicināšanas programmu ar kanisterapijas suņu iesaisti bērniem koncepts kļūst arvien pazīstamāks Latvijas publisko bibliotēku vidū, taču to īsteno vien dažas. Kamēr citviet pasaulē koncepts jau guvis plašu atzinību, ... -
Kapitāla nozīme trimdas latviešu dzīvesstāstos
(Latvijas Universitāte, 2006)2. Pasaules kara laikā politisku iemeslu dēļ aptuveni 200 000 Latvijas iedzīvotāju emigrēja uz Rietumu demokrātijas valstīm, kā rezultātā bija nepieciešams atjaunot etniskās identitātes reproducēšanas mehānismu. Izmantojot ... -
Kara pozicionējums vīru kopas „Vilki” darbībā un tā uztvērums pamatskolās
(Latvijas Universitāte, 2007)Darba temats: Kara pozicionējums vīru kopas “Vilki” darbībā un tās uztvērums pamatskolā Pētījuma problēma: kā pozicionētas kara daudzveidīgās izpausmes vīru kopas “Vilki” repertuārā, vizuālajā tēlā un personīgās pieredzes ... -
Karikatūru naratīva un metaforu uztveres atšķirības latviešu un krievu auditorijās Latvijā: Krimas aneksijas gadījums
(Latvijas Universitāte, 2016)Maģistra darba mērķis ir noskaidrot kādi karikatūras elementi ietekmē dažādu informatīvu telpu lasītāju spēju uztvert karikatūru naratīvu un metaforas, kā arī izpētīt, vai pastāv atšķirības karikatūru uztveršanas procesā ... -
Karš pret narkotikām Filipīnās (2016-2019)
(Latvijas Universitāte, 2020)Kopš Rodrigo Dutertes nākšanas pie varas, Filipīnās tiek īstenots “narkotiku karš”, ar mērķi padarīt Filipīnas brīvas no nelegālajām narkotikām. Šī Dutertes narkotiku kara rezultātā ir gājuši bojā desmitiem tūkstošu cilvēku, ... -
Kas kavē iedzīvotājus laukos uzsākt biznesu?
(Latvijas Universitāte, 2023)Uzņēmjdarbības aktivitāte ir svarīgs valsts ekonomikas rādītājs. Post sociālisma periodā Latvijas laukos ir bijušas lielas pārmaiņas, kas saistītas ar padomju kolhozu sistēmas sabrukumu un jaunu privātu lauksaimniecības ... -
Katalonijas autonomijas prasības pamatojums normatīva perspektīvā
(Latvijas Universitāte, 2014)Darba nosaukums ir- „Katalonijas autonomijas prasības pamatojums normatīva perspektīvā” un šī darba uzdevums ir noskaidrot, vai katalāņu vēlme gūt neatkarību ir pamatota, balstoties uz pašnoteikšanās tiesībām. Katalonijas ... -
Katastrofu rekonstrukcija dokumentālajās filmās (2001-2010)
(Latvijas Universitāte, 2011)Darba pētnieciskā problēma ir izprast, kā auditorija reaģē uz fikciju filmā, kura tiek pasniegta kā realitātes atspoguļojums. Teorētiskajā daļā autors apskata ārzemju dokumentālo kino teorētiķu darbus par notikumu un ... -
Katastrofu vadība: Latvijas gadījums
(Latvijas Universitāte, 2014)Maģistra darbs „Katastrofu vadība: Latvijas gadījums” aplūko to, kā Latvijas publiskās pārvaldes organizācijas vada ārkārtas – t.i. katastrofu situācijas. Tēma tika izvēlēta, jo, balstoties uz empīriskiem datiem, Latvijas ... -
Katoliskās literatūras izdevumi latviešu grāmatniecībā (1991.-2016.)
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba Katoliskās literatūras izdevumi latviešu grāmatniecībā (1991.-2016.) mērķis ir izveidot apkopojošu pārskatu par katoliskās literatūras izdevumiem un noskaidrot to izdošanas tendences Latvijā no 1991. gada ... -
Kazino kā īpašas emocionalitātes teritorija: krupjē skatījums
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darba mērķis ir aprakstīt un analizēt kazino kā īpašas emocionalitātes vietu (realitāti), kur notiek spēlētāju un krupjē transformācijas. Pētījuma teorētisko bāzi veido Gofmaņa un Šica sociālās teorijas par ... -
Kā bērni vecumposmā no 11 līdz 15 gadiem pavada laiku bibliotēkā
(Latvijas Universitāte, 2011)21.gadsimtu raksturo straujas tehnoloģiju izmaiņas, līdz ar to arī cilvēku vajadzības pēc jaunām prasmēm un jauniem ceļiem informācijas pieejā un lietošanā. Viens no pārmaiņu centriem ir bibliotēkas un līdz ar to arī bērnu ...