Show simple item record

dc.contributor.advisorŠerpa, Evita
dc.contributor.authorOzola, Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:42Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95424
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63434
dc.description.abstractDarbs tika rakstīts latviešu valodā uz 33 lapaspusēm. Tas satur 10 attēlus, 2 tabulas un 28 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Salīdzināt fiksācijas stabilitātes starp bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām izmantojot 2 mainīgo elipses kontūru laukuma (BCEA) Metode: Izmantojot Tobii Pro Fusion acu kustību pierakstu iekārtu, I2MC algoritmu un ne ar lasīšanu saistītu stimulu, tika noteikta fiksācijas stabilitāte. Dalībnieki: Pētījumā piedalījās 306 bērni no 1.- 6. klasei vecumā no 6 līdz 12 gadiem no Latvijas skolām. Rezultāti: Fiksācijas stabilitāte statistiski nozīmīgi neatšķīrās nevienā no apskatīto klašu audzēkņiem ar un bez lasīšanas grūtībām (p>0,05). Secinājumi: Fiksācijas stabilitāte neatšķiras bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām.
dc.description.abstractThe thesis was written in Latvian on 33 pages. It contains 10 figures, 2 tables and 28 references to literature sources. The aim of the thesis: To compare fixation stability between children with and without reading difficulties using bivariate contour ellipse area (BCEA). Method: Tobii Pro Fusion eye tracker device, the I2MC algorithm, and a non-reading stimulus was used to determine fixation stability. Participants: 306 children from 1st to 6th grade aged 6 to 12 from Latvian schools participated in the study. Results: Fixation stability was not statistically significantly different in any of the studied classes between children with and without reading difficulties (p>0.05). Conclusions: Fixation stability does not differ between children with and without reading difficulties.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFizika
dc.subjectfiksācijas stabilitāte
dc.subjectdivu mainīgo elipses kontūras laukums
dc.subjectlasīšanas grūtības
dc.subjectfiksācija
dc.titleSkata fiksācijas stabilitāte bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām
dc.title.alternativeGaze Fixation Stability in Children With and Without Reading Difficulties
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record