Search
Now showing items 1-10 of 68
Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu ...
Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Privātums un publiskums pusaudžu sociālo tīklu lietojumā: portālu "draugiem.lv" un "facebook.com" analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba “Privātums un publiskums pusaudžu sociālo tīklu lietojumā: portālu “draugiem.lv” un “facebook.com” analīze” mērķis ir noskaidrot pusaudžu priekšstatus, ieradumus un pieredzes par privātumu un publiskumu sociālo tīklu ...
Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Darba pētāmā problēma ...
Digitālo imigrantu (50-62) sevis prezentēšanas prakses sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Digitālo imigrantu (50-62) sevis prezentēšanas prakses sociālajos tīklos” mērķis ir izpētīt, kā 50 līdz 62 gadus veci cilvēki izprot un veic sevis prezentēšanu sociālajos tīklos, kā arī apzināt prezentācijas ...
Latvijas reģionu galvenās bibliotēkas sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook un Twitter
(Latvijas Universitāte, 2015)
Sociālajiem tīkliem mūsdienās ir svarīga loma lielas sabiedrības daļas saziņā. Tos izmanto ne tikai, lai sazinātos un iepazītos ar jauniem cilvēkiem, bet arī darbā, lai gūtu jaunus panākumus un atpazīstamību. Bibliotēkas ...
Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums” mērķis ir noskaidrot kā tiek realizēta dažādu nozaru uzņēmumu bizness biznesam (B2B) komunikācija ...
Lasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiem
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” ...
Slimību profilakses un kontroles centra komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma „Slimību profilakses un kontroles centra komunikācija sociālajos tīklos”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir šī brīža „Slimību profilakses un kontroles centra” komunikācija sociālajos tīklos, un ...
Sporta kluba "Reaktors" komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Sporta kluba „Reaktors” komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās” mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubs “Reaktors” izmanto sociālo tīklu Facebook.com kā veselīga dzīvesveida ...