Auflistung Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses nach Erscheinungsdatum
Anzeige der Dokumente 21-40 von 11858
-
Diferencētās pieejas nodrošināšana angļu valodas mācīšanas un mācīšanās procesā sākumskolā 3.,4.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbs sastāv no 5 nodaļām, 5 apakšnodaļām, ievada, nobeiguma, literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Darba apjoms 58 lappuses, 18 attēli, 2 tabulas, 41 bibliogrāfiskie nosaukumi, 7 pielikumi. Diplomdarbā ir ... -
Sociālā pedagoga darbība ar nepilngadīgajiem sabiedriskajos darbos Valsts probācijas dienestā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Darba mērķis: Izpētīt sociālā pedagoga darbību, sabiedriskā darba izpildē Valsts probācijas dienestā. Darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā tiek analizēta audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa – sabiedriskais darbs, tiesiskā ... -
9.klašu skolēnu prasmes strādāt ar informāciju pilnveidošana latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbs ir veltīts 9.klašu skolēnu prasmes strādāt ar informāciju pilnveidošanas iespējām latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā. Temata izvēle ir noteikta ar problēmas aktualitāti gan mūsdienu izglītības ... -
Mācību procesa pilnveidošanās iespējas Ugundrošības un Civilās Aizsardzības koledžā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža (VUGD UCAK) pamatuzdevums ir veikt ugunsdzēsēju profesionālo izglītību, specializāciju un kvalifikācijas paaugstināšanu. Mācību ... -
Klases audzinātājs kā klases labvēlīga mikroklimata veidotājs.
(Latvijas Universitāte, 2006)Krūmiņa I. (2006.) Klases audzinātājs kā labvēlīga mikroklimata veidotājs. Rīga: Latvijas Universitāte – 60 lpp, 8 shēmas, 16 diagrammas, 1 tabula, 38 bibl.nos. latviešu, krievu un angļu valodā. Darbs sastāv no ievada, ... -
Saskarsmes iemaņu attīstīšana sociālo zinību stundās 2.-4.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Evija Krišjāne diplomdarbā saskarsmes iemaņu attīstīšana sociālo zinību stundās 2.-4.klasēs izvirzīja mērķi - analizēt literatūru par saskarsmi un tās nozīmi socializācijas procesā un izveidot programmu saskarsmes iemaņu ... -
Mācību saturs tēmai "Mājas vide" mājturībā pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2006)Mācību priekšmeta vielas satura nepieciešamību diktē kultūras dzīve un pārdzīvojamā laikmeta prasības. Skolēni mācās labāk, ar lielāku interesi, ja mācību procesa pamatā un saturā ir skolēna praktiskās dzīves pieredze. ... -
Paškategorizācija un maldīga atcerēšanās testa pildīšanas brīdī.
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darba mērķis bija meklēt cēloņsakarības, vai uzvedinošs ievadteksts par iepriekš veiktiem pētījumiem ar pierādījumiem, ka atklāšanos savam partnerim un intimitāti šodien ietekmē pirmās pozitīvās pieredzes un ģimenes ... -
Dzimtās ģimenes attiecību modeļu un piesaistes stila novērtējuma atšķirības ar bronhiālo astmu slimojošiem un neslimojošiem pieaugušajiem
(Latvijas Universitāte, 2006)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv dzimtās ģimenes attiecību modeļu un piesaistes stila novērtējumu atšķirības ar astmu slimojošiem un neslimojošiem pieaugušajiem, kā arī vai pastāv sakarība starp dzimtās ģimenes ... -
Rotaļa kā bērnu izziņas interešu attīstības līdzeklis pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darba tēma: “Rotaļa kā bērnu izziņas interešu attīstības līdzeklis pirmsskolas pedagoģiskajā procesā”. Darba apjoms 102 lpp., 149 bibliogrāfiskie nosaukumi, 10 tabulas, 6 zīmējumi, 15 diagrammas, 12 pielikumi. Pētījuma ... -
Literārie darbi kā bērna radošās aktivitātes veicinātāji sākumskolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Bakalaura darbsa mērķis – izanalizēt teorētisko literatūru un praktiski izvērtēt vizuālās mākslas priekšmeta iespējas 9.klašu skolēnu sociālo prasmju veicināšanā. Pētījuma bāze – Nītaures vidusskolas 9.klases 20 audzēkņi. ... -
Valsts policijas darbinieku apmierinātības ar darbu un sociālā atbalsta saistība ar nodomiem aiziet no darba
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darba mērķis bija noskaidrot, vai sociālais atbalsts prognozē saistību starp apmierinātību ar darbu un nodomiem aiziet no darba. Tajā tika izvirzīti sekojoši pētījuma jautājumi: Kādi ir sociālā atbalsta rādītāji ... -
Skolēnu radošās darbības aktivizēšana mūzikas nodarbībās sākumskolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Darba apjoms: 86 lpp., 64 bibliogrāfiskie nosaukumi, 18 pielikumi. Bakalaura darbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Tas sastāv no 2 daļām: 1.daļā pētīti literatūras avoti par radošuma jēdzienu un mūzikas nodarbību veidu ... -
Pusaudžu muzikālo prasmju pilnveide interešu pulciņā
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darbu “ Pusaudžu muzikālo prasmju pilnveide interešu pulciņā” izstrādāja Aija Smiltēna, zinātniskā vadītāja Dr. paed., prof. Aīda Krūze. Maģistra darbs izstrādāts laikā no 2005. līdz 2006. gadam. Darbs veltīts ... -
Dinamisko Web lapu veidošana skolā izmantojot PHP valodu
(Latvijas Universitāte, 2006)Teorētiskajā daļa tiek aplūkotas vidusskolēnu vecumposma īpatnības, kuras jāņem vērā sastādot un realizējot mācību programmu. Apskatīts kāds ir vidusskolēns informācijas laikmetā, kāda ir Web lapu veidošanas vieta skolas ... -
Darbs ar tekstu kā viens no attīstošās izglītības elementiem sākumskolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Šī darba mērķis ir izpētīt kā darbs ar tekstu, pamatojoties uz attīstošās izglītības paņēmieniem ietekmē skolēnus sākumskolā. Ievadā ir atspoguļota diploma darba tēmas aktualitāte, mērķis, un šī mērķa sasniegšanai izvirzītie ... -
Bērnu pozitīvas pašizjūtas attīstība pirmsskolas skolotāju un ģimenes sadarbībā
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darba tēma: „Bērnu pozitīvas pašizjūtas attīstība ģimenes un pirmsskolas skolotāju sadarbībā.” Darba autors: Aina novikova Darba zinātniskā vadītāja: Doc. Inta Kraukle Darba saturs: 9.tabulas, 20. attēli, 55 ... -
Jauniešu intelekta pilnveidošanās dejas apguves procesā
(Latvijas Universitāte, 2006)Bakalaura darbam tika izvirzīts mērķis – izpētīt dejas apguves nozīmi jauniešu intelektuālo spēju pilnveidošanā. Par intelekta pētīšanas pamatteoriju tika izvēlēts H.Gārdnera daudzpusīgā intelekta modelis, kurš izvirza ... -
Krāsu daudzveidīgo īpašību pētīšana bērnu mākslas skolā
(Latvijas Universitāte, 2006)Ikdienā esam pieraduši noteiktas lietas redzēt noteiktās krāsās. Savukārt ieraugot šīs krāsas netipiskās vietās, mums nemanot atsaucas atmiņā situācijas, kurās tās tika ievērotas. Šo procesu sauc par krāsu asociatīvo ... -
Krāsu mācības apguve kā tēlainās domāšanas rosinātājs 5. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2006)Diploma darba mērķis ir uzdevumu kopas izveide krāsu mācības apguvē 5.a un b. klasēs ar mērķi rosināt skolēnu tēlaino domāšanu. Diploma darba ietvaros tiek aprakstīta iegūtā pieredze, realizējot mācību uzdevumu kopu krāsu ...