Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Linde, Lilita"
Now showing items 1-20 of 27
-
AKTIVITĀTES SKOLĒNU KRITISKĀS DOMĀŠANAS PRASMJU UZLABOŠANAI ANGĻU VALODAS STUNDĀS 8. KLASĒ
Zirdziņa, Anna (Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas aktivitātes var palīdzēt attīstīt skolēnu kritiskās domāšanas prasmes angļu valodas stundās 8. klasē. Pētījuma izlases grupā tika iekļauti 12 8. klases skolēni kādā Rīgas reģiona ... -
Autentiski materiāli lietišķās angļu valodas vārdu krājuma attīstīšanai angļu valodas stundās 11. klasē
Jaseviča, Ginta (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbs tika uzrakstīts ar mērķi izpētīt autentisku materiālu izmantošanu, lai attīstītu lietišķās angļu valodas vārdu krājumu, jo ir daudz skolēnu, kuriem nepieciešama biznesa angļu valoda, lai turpinātu mācīties un ... -
Autentiski ziņu raksti skolēnu lasīšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundās 11. klasē
Vabule, Daiga (Latvijas Universitāte, 2013)Lasīšanas prasmes ir vienas no četrām valodas prasmēm, ko skolēni apgūst mācībās. Tomēr pēdējās desmitgades laikā lasīšanas prasmēs nav ievērots uzlabojums. Tādēļ diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā ziņu rakstu izmantošana ... -
Autentiskie materiāli angļu valodā studentu vārdu krājuma bagātināšanā 9.klasē
Budkeviča, Anžela (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarbs pēta veidus, kā var bagātināt 9. klases skolēnu vārdu krājumu ar autentisko materiālu ieviešanu un izmantošanu angļu valodas stundās. Darba teorētiska daļa sniedz ieskatu par autentiskuma jēdzienu, autentisko ... -
Autentisko materiālu lasīšana vidusskolas skolēnu vārdu krājuma bagātināšanai angļu valodas stundās
Tatarinova, Jelizaveta (Latvijas Universitāte, 2010)Vārdu krājuma papildināšana ir svarīgs aspekts rakstīt un lasītprasmes attīstībā, kā arī valodu studijās. Tas ir process, kura laikā skolnieki papildina aktīvo vārdu krājumu. Pārpratumi un pieredzes trūkums, kā attiecīgās ... -
Dažādas pieejas skolēnu rakstīšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundās
Ševčika, Daina (Latvijas Universitāte, 2008)Autors izvēlējās tēmu rakstīšanas iemaņu attīstīšana izmantojot dažādas pieejas angļu valodas stundās, kura ir aktuāla metodikas un pedagoģijas jomās. Autors gribēja veikt pētījumu, lai atrastu un apkopotu dažādus uzdevumus ... -
Drāma angļu valodas stundās lasīšanas motivācijas paaugstināšanai
Pavlovska, Lidija (Latvijas Universitāte, 2016)Pētijuma darbs “Drāmas izmantošana angļu valodas stundās skolēnu lasīšanas motivācijas paaugstināšanai” bija saistīts ar skolēnu veicināšanu lasīt visaptveroši. Ir svarīgi motivēt skolēnus lasīt daiļliteratūru tāpēc, ka ... -
Dzimtās valodas izmantošana angļu valodas gramatikas mācīšanai 12. klasē
Spridzāne, Karīna (Latvijas Universitāte, 2013)Īpaši liela nozīme gramatikai tiek pievērsta 12. klasē, kad skolēniem ir jākārto centralizētais angļu valodas eksāmens. Atsevišķa gadījuma pētījums tika veikts Aizputes vidusskolā. Diplomdarba mērķis bija noskaidrot, vai, ... -
Franču valodas apguve uz salīdzināšanas pamata ar angļu valodu 10.klasē
Ērmane-Peiča, Inese (Latvijas Universitāte, 2011)Mūsdienās arvien lielāka nozīme tiek pievērsta vairāku svešvalodu zināšanām. Būtisks aspekts jaunas svešvalodas apguvē ir prasme izmantot pirmās svešvalodas (angļu valodas) zināšanas. Mācoties franču valodu, latviešu ... -
Intensīvu profesionālu angļu valodas mācību kursu izveide “Evolution Latvia” darbiniekiem
Baltina, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2018)Evolution Gaming ir B2B kazino sistēmu pakalpojumu sniedzējs un vadošais uzņēmums savā jomā Eiropā. Tā ir viena no lielākajām kompānijām Latvijas privātajā sektorā. Viens no Evolution Latvia uzņēmuma mērķiem ir veicināt ... -
Īso stāstu izmantošana vidusskolā skolēnu kritiskās domāšanas attīstīšanai
Maksimova, Valentīna (Latvijas Universitāte, 2011)Pēc Diplomdarba autores domām literatūra ir kā logs uz citu pasauli un atšķirīgu pieredzi, kuru lasītājs tiecas atklāt. Tā palīdz attīstīt vispārēju izpratni, padziļinātu cilvēku rīcības izpratni un veicina emocionālās ... -
Labklājības valstu tēma starpkultūru zināšanu un prasmju attīstībā vidusskolā
Bērzkalne, Ināra (Latvijas Universitāte, 2008)Labklājības valstu tēmu var izmantot starp-kultūru prasmju un zināšanu attīstīšanā, kas ir viens no galvenajiem uzdevumiem valodu apmācībā. Dažādas metodes, paņēmieni un stratēģijas var tikt izmantotas starp-kultūru zināšanu ... -
Mācību līmenim pielāgotu darbu lasīšanu vārdu krājumu papildināšanai 11. klasē
Ozoliņa, Renāte (Latvijas Universitāte, 2014)Literatūra piedāvā gan praktiskas, gan netveramas priekšrocības tās lasītājiem. Lieliski literatūras darbi spēj ilustrēt valodas daudzfuncionalitāti un tās skaistumu. Lasot literatūras darbus, skolēni apgūst kā ne tikai ... -
Mācību programmas apsargiem izveide apsargu profesionālās angļu valodas prasmju uzlabošanai
Melne, Ingūna (Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba tēma ir "Mācību programmas apsargiem izveide apsargu profesionālās angļu valodas prasmju uzlabošanai". Šobrīd strauji pieaug tūristu skaits Latvijā, tāpat arī darba devēju prasībās arvien biežāk tiek minētas ... -
Paralingvistiskas pamatnostādnes prezentāciju prasmju uzlabošanai vidusskolā
Bulindžs, Oskars (Latvijas Universitāte, 2013)Darbs tika uzrakstīts, lai noskaidrotu, vai paralingvistiskās pamatnostādnes spēj uzlabot skolnieku prezentēšanas prasmes vidusskolā. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika definēts paralingvistikas jēdziens, un paralingvistikas ... -
Pašreizējais angļu valodas skolotāja tēls valodas mācību procesā vidusskolā
Jankovska, Rita (Latvijas Universitāte, 2010)Skolotāja profesija vienmēr ir bijusi svarīga, jo skolotāji ir tie, kuri māca visas citas profesijas. turklāt angļu valodas skolotāji māca skolēniem valodu, kurā runā visā pasaulē. Tomēr skolotāja tēls un šīs profesijas ... -
Pozitīvās domāšanas tehnikas, lai paaugstinātu skolēnu motivāciju angļu valodā vidusskolā
Tomilova, Larisa (Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba tēma, kura nosaukums ir „Pozitīvas domāšanas tehnikas lai paaugstinātu skolēnu motivāciju angļu valodā vidusskolā’’ tika izvēlēta pozitīvas domāšanas un motivācijas nozīmīgas lomas studentu attiecibā uz mācību ... -
Projektu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstītājs angļu valodas stundās
Gromova, Karīna (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba mērķis analizēt projekta metodes vietu un nozīmību sociālo prasmju attīstīšanā angļu valodas stundās. Diplomdarba teorētiskajā daļā - pirmajā nodāļā, aprakstīta pedagoģiskā teorija par projektu kā darba formu ... -
Refleksīvās dienasgrāmatas argumentatīvās rakstītprasmes attīstībai angļu valodas stundās vidusskolā
Sarma, Zane (Latvijas Universitāte, 2013)Šis pētījums tika veits lai noteiktu vai refleksiju dienasgrāmatas var tikt pielietotas vidusskolas angļu valodas mācību stundās, lai attīstītu argumentatīvās rakstītprasmes. Lai to uzzinātu, tika izmantots gadījuma pētījums. ... -
Runas prasmju attīstīšana izmantojot dzejas dramatizējumu vidusskolā
Pļuščikova, Karina (Latvijas Universitāte, 2008)Anotācija Skolēnu runas prasmju attīstīšana vienmēr ir bijusi viena no vissvarīgākajiem mācību procesa mērķiem, jo ir vajadzība lai skolēniem būtu atbilstošas runas prasmes reālai komunikācijai ārpus skolas. Šī diplomdarba ...