Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Miltiņa, Irēna"
Now showing items 1-20 of 31
-
1.6 - 2 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmskolas izglītības iestādē
Skreda-Hodorenoka, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2017)Darba autore. Jeļena Skreda-Hodorenoka. Darba zinātniska vadītāja. Lektore, Mg. paed. Irēna Miltiņa Kvalifikācijas darba temats. 1.6 – 2 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmskolas izglītības iestādē. Pētījuma ... -
2 - 3 gadīgu bērnu sociālās adaptācijas labvēlīgas norises sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
Dvinska, Vera (Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darbs „2 – 3 gadīgu bērnu sociālās adaptācijas labvēlīgas norises sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē” mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski vērtēt bērnu (2 – 3 gadi) adaptācijas grūtību pārvarēšanas ... -
2-3 gadīgu bērnu runas sekmēšana vingrinājumos un rotaļās
Kudrjašova, Valērija (Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba nosaukums: „2–3 gadīgu bērnu runas sekmēšana vingrinājumos un rotaļās” Darba autore:.Valērija Kudrjašova Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Irēna Miltiņa Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski ... -
3-4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanas pirmsskolas izglītības iestādē
Valbaka, Arīna (Latvijas Universitāte, 2018)Darba nosaukums: 3 – 4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Arīna Valbaka Darba vadītāja: lektore, Mg.paed. Irēna Miltiņa Pētījuma mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski ... -
4 – 5 gadīgu bērnu vidējo mēleņu izrunas traucējumu novēršana vingrinājumos un rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē
Majeniece, Ilze (Latvijas Universitāte, 2018)Darba nosaukums. 4 – 5 gadīgu bērnu vidējo mēleņu izrunas traucējumu novēršana vingrinājumos un rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors. Ilze Majeniece Darba zinātniskais vadītājs. Mg.paed. Irēna Miltiņa Pētījuma ... -
Bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana vecumposmā 1.6 - 2 gadi pirmsskolas izglītības iestādē
Orehova, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba temats. Bērnu pašapkalpošanās prasmju veicināšana vecumposmā 1.6 – 2 gadi pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore. Nataļja Orehova Darba zinātniskā vadītāja. Lektore, Mg. paed., Irēna Miltiņa ... -
Fonemātiskās uztveres attīstīšana un aktivizēšana 5-6gadus veciem bērniem ar skaņu izrunas traucējumiem
Pigita, Liene (Latvijas Universitāte, 2007)Darba saturs: 95 lpp., 8 tabulas, 3 diagrammas, analizēti 37 literatūras avoti. Pētījujma mērķis: teorētiski izzināt dažādu autoru atziņas un praktiski izvērtēt fonemātiskās uztveres aktivizēšanas nozīmi skaņu izrunas ... -
Fonemātiskās uztveres sekmēšana bērniem ar skaņu izrunas traucējumiem vecākajā pirmsskolas vecumā
Platace, Vikija (Latvijas Universitāte, 2011)Darba nosaukums: Fonemātiskās uztveres sekmēšana bērniem ar skaņu izrunas traucējumiem vecākajā pirmsskolas vecumā. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļās, praktiskās daļas, nobeiguma un secinājumiem. Darba ievadā ... -
Fonemātiskās uztveres sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem ar runas fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
Bronka, Agnija (Latvijas Universitāte, 2018)Darba autore Agnija Bronka. Darba nosaukums: Fonemātiskās uztveres sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem ar runas fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Darba mērķis: teorētiski pamatot, izstrādāt un praksē pārbaudīt ... -
Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu skaņu izrunas kultūras sekmēšana roku sīkās muskulatūras vingrinājumos un rotaļās
Osipova, Kristīna (Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba tēma: ,,Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu skaņu izrunas kultūras sekmēšana roku sīkās muskulatūras vingrinājumos un rotaļās’’ Autore: Kristīna Osipova Zinatniskā vadītāja: Irēna Miltiņa Pētījuma mērķis: ... -
Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas pirkstu vingrinājumos un rotaļās
Vilniņa, Lāsma (Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas pirkstu vingrinājumos un rotaļās” mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt vārdu krājuma paplašināšanās iespējas pirkstu vingrinājumos ... -
Labvēlīgas sociālās adaptācijas veicināšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem
Ozerska, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2017)Darba autore Jūlija Ozerska. Diplomdarba tēma ir „Labvēlīgas sociālās adaptācijas veicināšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem”. Diplomdarba objekts ir socializācijas process pirmsskolas izglītības iestādē, savukārt ... -
Logopēdisko spēļu izmantošana vārdu krājuma korekcijai internātskolas jaunāko klašu skolēniem
Potašova, Iveta (Latvijas Universitāte, 2010)Pētījuma mērķis. Teorētiski izzināt un praktiski izmantot logopēdiskās spēles internātskolas skolēnu vārdu krājumu korekcijai. Atslēgas vārdi - vārdu krājums, galda spēles, internātskolas jaunāko klašu skolēni. Darbs sastāv ... -
Modeļu izmantošana 5 – 6 gadīgiem bērniem priekšējā mēleņa L fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai
Smirnova, Inese (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma: Modeļu izmantošana 5 – 6 gadīgiem bērniem priekšējā mēleņa L fonētiski fonemātisko traucējumu novēršanai. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt priekšējā mēleņa L izrunas korekcijas iespējas ... -
Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana bērniem 2 - 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
Grīniņa, Ilona (Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba temats – Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana bērniem 2 – 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē Mērķis. Teorētiski un praktiski izzināt vingrinājumu un rotaļu izmantošanas iespējas pašapkalpošanās ... -
Pašapkalpošanās prasmju veicināšana 2 - 3 gadīgiem bērniem vingrinājumos, rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē
Siņicina, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba temats. Pašapkalpošanās prasmju veicināšana 2 – 3 gadīgiem bērniem vingrinājumos, rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore. Tatjana Siņicina Darba zinātniskā vadītāja. Lektore, Mg. paed., Irēna Miltiņa ... -
Priekšējo mēleņu (S, Z, C) izrunas traucējumu novēršana vingrinājumos un rotaļās 5 – 7 gadīgiem bērniem
Dzerkale, Daina (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba temats – Priekšējo mēleņu ( S, Z, C ) izrunas traucējumu novēršana vingrinājumos un rotaļās 5 – 7 gadīgiem bērniem Darba autore – Daina Dzerkale Darba zinātniskais vadītājs – Mg. paed. Irēna Miltiņa Pētījuma ... -
Priekšējo mēleņu (svelpeņu) izrunas traucējumu novēršana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
Brante, Linda (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba temats – Priekšējo mēleņu (svelpeņu) izrunas traucējumu novēršana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darba autore – Linda Brante Darba zinātniskais vadītājs – Mg. paed. Irēna Miltiņa Pētījuma mērķis – Teorētiski ... -
Priekšējo mēleņu izrunas korekcija vingrinājumos un rotaļās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
Malošika, Aļina (Latvijas Universitāte, 2018)Priekšējo mēleņu izrunas korekcija vingrinājumos un rotaļās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem Darba autore: Aļina Malošika Zinātniskā vadītāja: lektore, Mg.paed. Irēna Miltiņa Darbā ... -
Roku sīkās muskulatūras attīstības nozīme sākumskolas skolēnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību rakstītprasmes pilnveidē
Ģirne, Iveta (Latvijas Universitāte, 2007)Darbs sastāv no 98 lappusēm, anotācijām latviešu un angļu valodā, satura, ievada, 4 nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta, 25 pielikumiem, 4 tabulām, 4 attēliem. Pirmajā nodaļā dots sākumskolas skolēnu pedagoģiski ...