Now showing items 1-15 of 15

    • Digitālā mārketinga ietekme uz pārdošanas apjoma veicināšanu 

      Rātfeldere, Annija (Latvijas Universitāte, 2019)
      Digitālais mārketings mūsdienās atstāj arvien lielāku ietekmi uz ikviena patērētāja un uzņēmuma darbību, tādēļ tas ir kļuvis par būtisku zīmola atpazīstamības veicinātāju un ietekmē pārdošanas apjomus gan vietējā gan ...
    • E-komercijas ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē 

      Ozoliņš, Harijs (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba temats ir “E-komercijas ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību iegādājoties preces digitālajā vidē. Tajā tiek analizēti e-komercijas ...
    • E-komercijas attistība mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA "Jānis Roze". 

      Fortiņš, Artis (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura tēma ir E-komercijas attīstība uzņēmumā “Jānis Roze”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz e-komercijas attīstības tendencēm Latvijā, izstrādāt ieteikumus e-komercijas veicināšanai grāmatu , kanceleju un ...
    • E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību 

      Dominieks, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba temats ir „E-komercijas attīstības ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedības izmaiņas un īpatnības iepērkoties interneta vidē e-komercijas attīstības iespaidā. Darbā ...
    • E-komercijas uzņēmumu klientu piesaistes stratēģiju ietekme uz uzņēmumu attīstību 

      Klints, Arta (Latvijas Universitāte, 2020)
      Arta Klints. Bakalaura darbs ‘’E-komercijas uzņēmumu klientu piesaistes stratēģiju ietekme uz uzņēmumu attīstību.’’ Bakalaura darba mērķis ir analizēt klientu piesaistes stratēģijas e-komercijas uzņēmumos, izmantojot ...
    • Efektīvas interneta mārketinga stratēģijas tiešsaistes uzņēmumiem. 

      Kirejeva, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Pētījuma mērķis Pamatojoties uz zinātniskām publikācijām, avotiem un praktiskas daļas rezultātiem, identificēt visefektīvākās tiešsaistes reklāmas stratēģijas un metodes tiešsaistes uzņēmumos. Pētījuma metodes raksturojums ...
    • Interneta veikala izveidošana uzņēmumam SIA "LITE CANDLES" 

      Rudens, Viesturs (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darbā ir aprakstīts kā COVID-19 pandēmija ir ietekmējusi e-komercija nozari un cik ātri sabiedrība adaptējās situācijai līdzi no iepirkšanās lielveikalos uz interneta veikalu iepirkšanos. Šajā skaitā uzņēmums ...
    • Lietotāju pieredzes (UX) nozīme e-komercijas vietnēs 

      Sergejeva, Diāna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba tēma ir “Lietotāju pieredzes nozīme e-komercijas vietnēs”. Darba kopējais apjoms ir 61 lapas, kas ietver 2 tabulas, 16 attēlus un izmantotās literatūras un avotu sarakstu. Bakalaura darba mērķis ir analizēt ...
    • Medījuma uzpirkšanas un pārdošanas e-risinājuma izveide 

      Ozols, Eduards Rūdolfs (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darbā “Medījuma uzpirkšanas un pārdošanas e-risinājuma izveide” tiek izstrādāts pirkšanas/pārdošanas e-risinājumus uzņēmumam, kas uzpirks un pārdos medījuma gaļu un tās izstrādājumus plašākai sabiedrības daļai. ...
    • Mobilā lietotne uzņēmumam "Sportland" 

      Raciņš, Roberts (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba tēma ir “ Mobilā lietotne uzņēmumam “Sportland””. Tēmas aktualitāti pamato statistikas dati par augošo mobilo lietotņu tirgu un to pozitīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību. Bakalaura darba mērķis ir izveidot ...
    • Pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma izmaiņas 

      Brutāne, Anete (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba temats ir “Pārtikas preču piegādes uzņēmumu apgrozījuma izmaiņas”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt tirgus formas un e-komercijas teorētiskos aspektus, izprast tās darbības iespējas nākotnē un veikt pārtikas ...
    • Tiešsaistes tirdzniecības iespēju uzlabošana uzņēmumam SIA "NUKO" 

      Ginters, Armands (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darbs atspoguļo e-komercijā pastāvošās tendences un mazumtirdzniecības tiešsaistes tirdzniecības nozīmes pieaugumu. E-komercijas uzņēmumi mazumtirdzniecībā saskaras ar strauju izaugsmi, bet tiem nākas arī darboties ļoti ...
    • Uzņēmuma "ISIC Latvia" informācijas sistēmas pilnveidošana 

      Graudiņa, Annija (Latvijas Universitāte, 2017)
      Diplomdarba autore Annija Graudiņa izstrādāja darbu, kura temats ir “Uzņēmuma “ISIC Latvia” informācijas sistēmas pilnveidošana”. Uzņēmums “ISIC Latvia” vienīgais oficiālais ISIC asociācijas pārstāvis Latvijā, nodrošinot ...
    • Uzņēmuma SIA "Lielvārds" pasūtījuma kontroles sistēmas modernizācijas projekts 

      Petrovskis, Kārlis Jānis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba autors Kārlis Jānis Petrovskis izstrādāja darbu, kura temats ir Uzņēmuma “SIA Lielvārds” pasūtījuma kontroles sistēmas modernizācijas projekts. “SIA Lielvārds” ir uzņēmums kurš darbojas izglītības nozarē nodrošinot ...
    • Uzņēmuma „X” struktūras ietekme darba procesa organizācijā 

      Šķiņķis, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darbā „Uzņēmuma „X” struktūras ietekme darba procesa organizācijā” tiks analizēta konkrēta e-komercijas uzņēmuma struktūra un klientu veikto pasūtījumu apstrādes process. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „X” ...