Browsing Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "sabiedriskās attiecības"
Now showing items 1-11 of 11
-
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Tesla".
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, veikto mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā Tesla, iegūtajiem aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikācijas uzņēmumā, ... -
Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā "BBfactory"
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma ir - Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā “BBfactory”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga teorētiskās informācijas analīzi, autoru viedokļiem; aktuālajām mārketinga komunikāciju ... -
Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA „tJ MEDIA”.
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA “tJ MEDIA”. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespējas uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. ... -
Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošana SIA “Rimi Latvija”
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba tēma ir “Mārketinga komunikāciajs un to pilnveidošana SIA “RIMI Latvia””. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespēja starptautiska uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek ... -
Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA “DC Road”
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba autore: Inga Trofīmova. Izvēlētā bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA DC Road”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga ... -
Restorānu tīkla "Fazenda" mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma ir restorānu tīkla „Fazenda” mārketinga komunikācijas analīze. Mārketinga komunikācijas ir nozīmīga sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā, kurš vēlas pilnveidoties un attīstīties, piesaistīt jaunus klientus, ... -
Sabiedrisko attiecību īstenošana "zaļā mārketinga" kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kas ir zaļās sabiedriskās attiecības un tās pielietojumu uzņēmējdarbībā, lai noskaidrotu, vai ar to palīdzību ir iespējams mainīt sabiedrības uzvedību vides saglabāšanas virzienā. Darba ... -
Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību loma tirdzniecības centru integrētajā mārketinga komunikācijā Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajām atziņām par integrēto mārketinga komunikāciju un ... -
SIA "Koya" mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2016)Kristiāna Šnepste. Bakalaura darbs „SIA „KOYA” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, kā arī restorāna esošo klientu un darbinieku ... -
Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs un attīstītos, ir svarīgi izmantot mārketinga komunikāciju, lai piesaistītu potenciālos un noturētu jau ... -
Uzņēmuma SIA “Digital Journey” mārketinga komunikācijas analīze klientu piesaistes kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA “Digital Journey” mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, ...