Search
Now showing items 1-10 of 22
Mārketinga kompleksa elementu novērtējums uzņēmumā „RIIJA”
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem ,izpētīt mārketinga kompleksa elementus uzņēmumā “RIIJA” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu ...
Spēļu elementu(gamification)un kolektīvās inteliģences (crowdsourcing) izmantošana mārketingā, to pielietošanas iespējas Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Jura Baldunčika maģistra darba „Spēļu elementu (gamification) un kolektīvās inteliģences (crowdsourcing) izmantošana mārketingā, to pielietošanas iespējas Latvijā” mērķis ir izpētīt gamification un crowdsourcing instrumentāriju, ...
SIA "Lattelecom" sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa mērķauditorijas uzrunāšanai
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „SIA „Lattelecom sociālo tīklu mārketings kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa“ mērķis ir analizēt telekomunikāciju uzņēmuma SIA „Lattelecom“ sociālo tīklu komunikāciju kā uzņēmuma mārketinga ...
JAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS UZŅĒMUMĀ
(Latvijas Universitāte, 2016)
Visā komunikācijas nozarē pēdējās desmitgades laikā gan Latvijā, gan pasaulē arvien aktuālāks kļūst jautājums par šo visu jomu sinerģiju sniegto komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā. Tāpēc maģistra darba tēma ir “Jaunu ...
Google AdWords kampaņas realizācijas projekts uzņēmuma vietnē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Mūsdienās lielu daļu sava laika cilvēki pavada internetā, tāpēc uzņēmumiem ir svarīgi piesaistīt pēc iespējas lielāku lietotāju plūsmu savai mājas lapai, kur lietotāji var uzzināt svarīgāko informāciju par uzņēmumu un ...
Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu ...
CAPS!Mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “CAPS! mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt un analizēt SIA “Taste CAPS!”mārketinga komunikāciju sistēmu un kāda ir tās nozīme CAPS! zīmola virzīšanā, ...
Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD” ”. Darba mērķis ir izpētīt pašreizējo uzņēmuma darbību un iespējas turpmākajai attīstībai, atklājot problēmas, kuras bremzē tālāku attīstību, izstrādājot ...
Mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanas iespējas viesnīcā "NB hotel"
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izanalizēt mārketinga kompleksa elementus viesnīcā „NB Hotel”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa ...
Jauna produkta ieviešana pēc jaunuzņēmuma "CARGOTENDER" piemēra
(Latvijas Universitāte, 2018)
Šis darbs ir veltīts jauna produkta ieviešanai tirgū, izmantojot “CARGOTENDER” uzņēmuma platformas piemēru. Darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīts jauna produkta teorētiskais aspekts. Tiek apskatīti galvenie ...