Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 21-40 of 4652
-
2013.gada Latvijas futbola Virslīgas "sarunāto spēļu" atainojums: vietnes "sportacentrs.com" rāmējumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba tēma ir “2013.gada Latvijas futbola Virslīgas “sarunāto spēļu” atainojums: vietnes “sportacentrs.com” rāmējumu analīze”. Darbā autors pētījis interneta vietnes “Sportacentrs.com” 2013.gada futbola Virslīgas ... -
2014. gada Krimas aneksijas ietekme uz ASV globālo dabasgāzes eksportu
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba “2014. gada Krimas aneksijas ietekme uz ASV globālo dabasgāzes eksportu” uzdevums ir rast atbildi uz jautājumu, kādu iespaidu 2014. gada Krimas aneksija atstāja uz lēmumu pieņēmējiem, kas nosaka ASV globālo ... -
2017. gada Latvijas pašvaldību, 13. Saeimas un 2019. gada Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu laika dienaskārtība reģionālajos laikrakstos un pašvaldības izdevumā Rēzeknē
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba “2017. gada Latvijas pašvaldību, 13. Saeimas un 2019. gada Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu laika dienaskārtība reģionālajos laikrakstos un pašvaldības izdevumā Rēzeknē” mērķis ir noskaidrot, kā 2017. gada ... -
2021. gada Tokijas Paralimpisko un Olimpisko spēļu reprezentāciju salīdzinājums ziņu portālos “Lsm.lv” un “Delfi.lv”
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “2021. Gada Tokijas paralimpisko un olimpisko spēļu reprezentāciju salīdzinājums ziņu portālos “Lsm.lv” un “Delfi.lv”. Darba mērķis ir izvērtēt, kāda ir Olimpisko un Paralimpisko spēļu reprezentācija ... -
21.gadsimta izaicinājumi Apvienoto Nāciju Organizācijai
(Latvijas Universitāte, 2013)Šis pētījums tiek veikts par Apvienoto Nāciju Organizācijas rīcībā esošajiem instrumentiem cīņā ar iekšējiem konfliktiem. Darba mērķis ir noskaidrot, vai Apvienoto Nāciju Organizācijas rīcībā esošie instrumenti ir piemēroti ... -
3D kino patērniecība Latvijā: gadījuma pētījums
(Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darbs „3D kino patērniecība Latvijā: gadījuma pētījums” ir veikts ar mērķi atklāt, kāds mūsdienās ir kino skatītāju kā interešu grupas viedoklis par trīsdimensiju kino un tā ietekmi uz kino skatīšanās pieredzi. Darba ... -
50.gadu dzimtes konstrukcija amerikāņu TV seriālā „Masters of Sex” (1.sezona)
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir „50.gadu dzimtes konstrukcija amerikāņu TV seriālā „Masters of Sex” (1.sezona)” un tā mērķis ir noskaidrot, vai amerikāņu televīzijas seriāla „Masters of Sex” 1.sezonas galveno varoņu tēli tiek ... -
5G tīkla ieviešanas komunikācija Latvijas interneta vidē (2019-2020)
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba “5G tīkla ieviešanas komunikācija Latvijas interneta vidē (2019-2020)” mērķi ir noskaidrot par un pret ieviešanu pastāvošo pušu komunikācijas veidošanas specifiku, nostāju par 5G tehnoloģijas tīkla attīstību, ... -
66. Eirovīzijas starptautiskā dziesmu konkursa tēls Latvijas, Ukrainas, Itālijas un Krievijas ziņu portālos laika periodā 01.05.2022.-31.05.2022.
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “66. Eirovīzijas starptautiskā dziesmu konkursa tēls Latvijas, Ukrainas, Itālijas un Krievijas ziņu portālos laika periodā 01.05.2022. – 31.05.2022.” mērķis ir noteikt, kāds ir 66. Eirovīzijas dziesmu ... -
9. Saeimā iekļuvušo labēji centrēto politisko partiju ("Tautas partija", "Zaļo un Zemnieku savienība", "Jaunais Laiks", "Latvijas Pirmā partija/Latvijas Ceļš", "Tēvzemei un Brīvībai") priekšvēlēšanu politisko televīzijas reklāmu analīze un izmaiņas 8. un 9. Saeimas vēlēšanās
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darbs „9.Saeimā iekļuvušo labēji centrēto politisko partiju („Tautas partija”, „Zaļo un Zemnieku savienība”, „Jaunais laiks”, „Latvijas Pirmā partija/Latvijas ceļš”, „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”) priekšvēlēšanu ... -
9.-12. klašu skolēnu pieredze un izpratne saskaroties ar sponsorēta satura jeb influenceru veidotiem ziņojumiem sociālajā tīklā Instagram
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darbs “9.–12. klašu skolēnu pieredze un izpratne saskaroties ar sponsorēta satura jeb influenceru veidotiem ziņojumiem sociālajā tīklā Instagram” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot vidusskolas vecuma jauniešu ... -
9.maijs kā maigās varas instruments Krievijas tautiešu konsolidācijai Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darbs ir veltīts 9. maija kā maigās varas instrumenta Krievijas tautiešu konsolidācijai Latvijā teorētiskajai un empīriskajai pētniecībai. Darba mērķis ir izpētīt kā Krievija izmanto 9. maija notikumus vēstures ... -
A.Kalvīša un V.Domrovska vadīto valdību salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2012)Darbā tiek apskatīta valdību veidošanu un iziršanu veicinošie faktori 8.-10. Saeimas laikā, kad pastāvēja arī divas A.Kalvīša un V.Dombrovska valdības. Pētījumā uzmanība tiek pievērsta „Eiropas politikas” teorētiskajām ... -
A/S "AirBaltic Corporation" iekšējās komunikācijas izmantojums darbinieku sagatavošanā risku un krīzes situācijā
(Latvijas Universitāte, 2017)Darbā aplūkotā tēma ir par uzņēmuma A/S „AirBaltic Corporation” iekšejo komunikācijas kanālu izmantojumu, lai sagatavotu darbiniekus risku un krīzes situācijām. Sīkāk tiek pētīts iekšējo komunikācijas kanālu izmantojums ... -
A/s "Latvijas Balzams" ētiska mārketinga komunikācija alkohola reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba tēma ir „A/S „Latvijas Balzams” ētiska mārketinga komunikācija alkohola reklāmās”. Pētījuma mērķis ir saņemt vērtējumu par A/S “Latvijas Balzams” reklāmas ētiskumu masu saziņas līdzekļos un specializētajos ... -
A/S SEB bankas reklāmas kampaņas "NĀ-ČU!" efektivitātes faktori un to analīze
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darba “A/S SEB bankas reklāmas kampaņas “NĀ-ČU!” efektivitātes faktori un to analīze” mērķis ar dziļās intervijas, SVID analīzes un anketēšanas palīdzību noskaidrot reklāmas efektivitāti. Darbs sakārtots trīs ... -
A/S Swedbank zīmola tēls latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2008, 2012)
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba tēma ir „A/S Swedbank zīmola tēls latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2008, 2012)”. Darba pētnieciskā problēma ir noskaidrot, kāds A/S ... -
A/s „Dzintars” firmas veikalu tīkla lojalitātes programmas izveide kā zīmola komunikācijas elements
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba tēma: „A/s „Dzintars” firmas veikalu tīkla lojalitātes programmas izveide kā zīmola komunikācijas elements”. Pētījuma problēma: klientu lojalitātes programmas neesamība uzņēmuma darbības stratēģijā. ... -
Aborta atveidojums Latvijas interneta portālu rakstos un komentāros un to ētiskais aspekts (2010–2012)
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darbā „Aborta atveidojums Latvijas interneta portālu rakstos un komentāros un to ētiskais aspekts (2010-2012)”, balstoties uz masu komunikācijas sociālās atbildības teorijas skaidrojumiem, tiek apskatīts, kādu ... -
Aborta pozicionējums interneta portālos „Diena” un „Вести сегодня” (2012-2013)
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba Aborta pozicionējums interneta portālos „Diena” un „Вести сегодня” (2012-2013) mērķis ir identificēt, kā abortu tēma tiek pozicionēta izvēlētajos interneta portālos, un kā šis pozicionējums korelē ar ...