• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 55

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze 

Zauere, Vita (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”. Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Thumbnail

Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: "Red Bull", "Monster Energy" un "Dynamite" gadījumi 

Koponāne, Agnese (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” gadījumi. Darba mērķis ir ir noskaidrot, kā tiek izmantota integrētā ...
Thumbnail

Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S "Pasažieru Vilciens" piemērs 

Leimane, Līva (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S „Pasažieru Vilciens” piemērs izstrādāts ar mērķi veikt uzņēmuma A/S „Pasažieru Vilciens” mārketinga komunikācijas klientu lojalitātes veicināšanā ...
Thumbnail

Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums 

Silinga, Arita (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums”. Darba mērķi ir noskaidrot, cik noderīgi pilsētas svētki ir kā mārketinga instruments pilsētu ...
Thumbnail

Tūrisma mārketings: Latgales piemērs 

Killa, Katrīna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tūrisma mārketings: Latgales piemērs’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir bijušas līdzšinējās Latgales kā tūrisma galamērķa mārketinga aktivitātes, un vai tās ir sasniegušas savu mērķi Latvijas ...
Thumbnail

Zīmola loma kosmētikas izvēlē: "Avon" un "Oriflame" piemēru analīze 

Dumpe, Linda (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir zīmola loma kosmētikas izvēlē “AVON” un “ORIFLAME” piemēru analīze. Darba mērķis - izpētīt zīmola lomu, izmantojot konkrēto zīmolu piemērus. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt zīmola būtību un ...
Thumbnail

Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs 

Ivanova, Santa (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Valmieras, Siguldas un Cēsu piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot informāciju par Valmieras, Siguldas un Cēsu pilsētu zīmola izveides procesu, pilsētu mārketinga ...
Thumbnail

Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze 

Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...
Thumbnail

Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri 

Roķe, Agate (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma ir „Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri”. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot kādas ir mārketinga aktivitātes Kurzemes pilsētām, to konkrēti attīstības plāni, lai panāktu vēlamos rezultātus - piesaistītu ...
Thumbnail

Kiberaktīvisms sociālajos medijos: "Amnesty International" "Stand #WithRefugees" kampaņas gadījuma analīze 

Jēkabsone, Zane (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbā “Kiberaktīvisms sociālajos medijos: “Amnesty International” “Stand #WithRefugees” kampaņas gadījuma analīze” pētnieciskie jautājumi ir noskaidrot 1) kāds ir kampaņas vēstījums sociālajos medijos, 2) kā ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorGaroza, Megija (2)Karlova-Karlovska, Lauma (2)Apine, Annija (1)Balode, Anete (1)Bernharde, Laura (1)Borovika, Simona (1)Doniņa, Karīna (1)Dumpe, Linda (1)Dārziņa, Lelde (1)Dūmiņa, Līva Viktorija (1)... View MoreSubject
Komunikācijas zinātne (55)
mārketings (55)
komunikācija (17)sociālie mediji (12)zīmols (10)sociālie tīkli (8)Instagram (6)Facebook (4)mārketinga komunikācija (4)reklāma (4)... View MoreDate Issued2024 (4)2023 (7)2022 (7)2021 (2)2020 (2)2019 (4)2018 (5)2017 (7)2016 (7)2015 (5)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV