Search
Now showing items 1-10 of 36
Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma “Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz TV reklāmu novērojumu, aptieku avīžu ...
Zīmola "Lāči" atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ‘’Zīmola ‘’Lāči’’ atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmolu un mārketinga komunikācijām zīmola pozīcijas nostiprināšanas kontekstā, ...
Sabiedrisko attiecību pasākumu analīze uzņēmumā G4S Latvia.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Mūsdienās ikvienam uzņēmumam, tā pastāvēšanā un darbības attīstībā būtiski liela nozīme ir mārketinga komunikācijai un sabiedriskajām attiecībām ar cilvēkiem. Par šo funkciju uzņēmumā, atkarībā no tā lieluma un darbības ...
Izstāde "Expo Beauty" kā mārketinga komunikācijas instruments.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Mūsdienās uzņēmumi ar vien vairāk izmanto dažādus mārketinga komunikācijas instrumentus savas darbības attīstībai. Viens no tā veidiem ir noieta stimulēšana, uzņēmumam piedaloties starptautiskos pasākumos, izstādēs. Darbā ...
NIKE+RUN Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017.gadam
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbs “Nike+ Run Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017. gadam”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz integrētā mārketinga komunikāciju teorijas atziņām, Nike+ ...
SIA "HR Diamonds" personiskās apkalpošanas analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Personiskās apkalpošanas SIA “HR Diamonds” analīze” pirmā daļā autors apskatīja mārketinga komunikāciju teorētiskus aspektus, un lielāks uzsvars tika likts uz personisko apkalpošanu kā vienu no mārketinga ...
Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma "Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors".
Mūsdienu pasaulē uzņēmums var izgatavot pašus labākos produktus un savākt kopā pašu labāko uzņēmuma vadību, bet uzņēmuma ...
Uzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Zane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, ...
Uzņēmuma SIA "Madara Cosmetics" mārketinga komunikāciju analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba temats ir „ Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā MÁDARA Cosmetics”. Kosmētikas nozarē pastāv liela konkurence un līdz ar jaunu uzņēmumu pāradīšanos tirgū, aug nepieciešamība diferencēt preci un izstrādāt ...
SIA "Koya" mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kristiāna Šnepste. Bakalaura darbs „SIA „KOYA” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, kā arī restorāna esošo klientu un darbinieku ...