Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 7026-7045 of 9777
-
Runas rotaļas 1,5-3 gadīgu bērnu valodas attīstības veicināšanai pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Sintijas Brīkšes kvalifikācijas darbs ir izstrādāts par tēmu “Runas rotaļas 1,5-3 gadīgu bērnu valodas attīstības veicināšanai pirmsskolā”. Tas izstrādāts Latvijas Universitātes, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas ... -
Runas skaņu kultūras sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem artikulācijas vingrinājumos pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2023)Runas skaņu kultūras sekmēšana 3- 4 gadus veciem bērniem artikulācijas vingrinājumos pasakās pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis: Praktiski izzināt kā sekmēt bērnu skaņu izrunas kultūru pedagoģiskajā procesā. Pētījuma ... -
Runas traucējumu mazināšanas iekļaujošās iespējas 5-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba autore: Ieva Arsoba Darba nosaukums: Runas traucējumu mazināšanas iekļaujošās iespējas 5-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis: Analizēt runas traucējumu mazināšanas ... -
Runas un valodas pilnveide rotaļnodarbībās pirmsskolā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore: Madara Žiļenkova Darba temats: Runas un valodas pilnveide rotaļnodarbībās pirmsskolā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba ... -
Runas un valodas prasmju veicināšana divgadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē X
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba autore ir studiju programmas Speciālās izglītības skolotājs/skolotājs logopēds studente Vita Plūksna. Diplomdarbs „Runas un valodas prasmju veicināšana divgadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē X” . Pētījuma ... -
Runas veicināšana bērniem vecumā no 1,5- 3 gadiem
(Latvijas Universitāte, 2019)Lienes Iklāvas izvēlētā darba tēma ir „Runas veicināšana bērniem vecumā no 1.5- 3gadiem”. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt runas attīstības iespējas bērniem 1.5 – 3 gadu vecumā. Darba struktūra sastāv ... -
Runāšanas motivācija angļu valodas stundās 5.-7.klasēs.
(Latvijas Universitāte, 2006)Šī darba nosaukums ir ” Runāšanas motivācija angļu valodas stundās 5. – 7. klasēs”. Darba autors savā skolotāja praksē ir saskāries ar to, ka skolēni šajā vecumposmā visai pasīvi runā angliski angļu valodas stundās, kas ... -
Runāšanas prasmes pašvērtējums un skolēnu savstarpējais vērtējums vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba mērķis ir izpētīt kā skolēnu pašvērtējums un savstarpējais vērtējums var tikt pielietoti attiecībā uz runāšanas prasmi. Tēma ir saistīta ar skolēnu aktīvu iesaistīšanu mācību darba vērtēšanā un tam ir sekojošs ... -
RUNĀŠANAS PRASMES VEICINĀŠANA CAUR DEBATĒM VĀCU VALODAS KĀ SVEŠVALODAS STUNDĀS 9. KLASĒ
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba „Runāšanas prasmes veicināšana caur debatēm vācu valodas kā svešvalodas stundās 9. klasē“ ietvaros tika pētīts, kādos veidos debates var iesaistīt vācu valodas kā svešvalodas stundās un cik lielā mērā tas ... -
Runāšanas prasmju attīstība ar lomu spēļu palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2008)Runāšanas prasme tiek uzskatīta par valodas zināšanas vienu no pamata vērtībām. Tie, kas mācās ārzemju valodu, bieži uzskata runāšanu par vissvarīgāko prasmi, kas nepieciešama, lai mācoties to. Angļu valodas skolotāja ... -
Runāšanas prasmju attīstīšana angļu valodas stundās 2. klasē ar pāru metodes palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2020)Runas attīstība norisinās jau no bērna pirmajiem dzīves gadiem. Parasti tā ir mātes valoda, kurā bērns sāk runāt. Pirmie dzīves gadi ir ļoti nozīmīgi bērna valodas attīstībai, atmiņas apjoms ir liels un iemācītās lietas ... -
Runāšanas prasmju attīstīšana angļu valodas stundās sākumskolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Sociālie un ekonomiskie procesi, kuri 21. gadsimta sākumā risinās Latvijā, aizvien vairāk nosaka un ietekmē ne vien sabiedrības materiālo labklājību, bet arī vērtīborientāciju un attīstības perspektīvu. Dzīve pierāda, ka ... -
Runāšanas prasmju attīstīšana ar lasīšanas tekstiem par dabas aizsardzību 10. kasē
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbs tika izstrādāts, lai izpētītu runāšanas prasmju attīstību, lasot tekstus par dabas aizsardzību; izpētītu runāšanas prasmju būtību un kādiem jābūt lasīšanas tekstiem. Teksti par dabas aizsardzību tika izvēlēti ... -
Runātprasmes attīstīšana pirmsskolā 3 – 4 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2022)Kvalifikācijas darba temats: „Runātprasmes attīstīšana pirmsskolā 3 – 4 gadus veciem bērniem”. Darba autore: Kristīne Ziemele Kvalifikācijas darba apjoms: 45 lapas, 3 tabulas, 5 attēli, 63 literatūras avoti. Kvalifikācijas ... -
Runātprasmes veicināšana angļu valodas stundās bērniem ar mācīšanās grūtībām 4.klasē
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autore: Dace Lazdiņa Diplomdarba temats: Runātprasmes veicināšana angļu valodas stundās bērniem ar mācīšanās grūtībām 4. klasē. Darba mērķis ir teorētiski un praktiski pārbaudīt nosacījumus runātprasmes sekmēšanai ... -
Rūdolfa Blaumaņa daiļrades vērtīborientējoša apguve 10.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba „Rūdolfa Blaumaņa daiļrades vērtīborientējoša apguve 10. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu 10. klases skolēnus atklāt nozīmīgas, mūsdienās aktuālas vērtības Rūdolfa Blaumaņa ... -
Rūdolfa Blaumaņa lugas „Indrāni” apguve 11. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarbā “R. Blaumaņa lugas “Indrāni ” apguve 11. klasē” pētīta problēma, kā organizēt literatūras stundas, lai skolēnos veidotu izpratni par R. Blaumaņa lugu “Indrāni”, tajā paustajām vērtībām un pārdzīvojumiem. Darba ... -
Rūdolfa Blaumaņa noveļu apguve 10.klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)Diplomdarba „Rūdolfa Blaumaņa noveļu apguve 10.klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas palīdzētu 10.klases skolēniem apgūt Rūdolfa Blaumaņa noveles, rosinātu aktualizēt novelēs atrodamās vērtības, ... -
Rūdolfa Blaumaņa personības un lugas “Indrāni” apguve 11. klasē
(Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba “Rūdolfa Blaumaņa personības un lugas “Indrāni” apguve 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas veicinātu Rūdolfa Blaumaņa personības un lugas “Indrāni” apguvi 11. klasē. Diplomdarbā ... -
Rūpju par sevi un psiholoģiskās labklājības saistība ar COVID-19 pandēmijas ietekmes pašnovērtējumu
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā rūpes par sevi un psiholoģiskā labklājība saistās ar COVID-19 pandēmijas ietekmes pašnovērtējumu un vai pandēmijas ietekmes pašnovērtējumu ietekmē rūpes par sevi un psiholoģiskā labklājība. ...