Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 3128-3147 of 9777
-
IBM PC un MAC datoru savietojamība
(Latvijas Universitāte, 2010)Šī kvalifikācijas darba “IBM PC un Mac datoru savietojamība” izvirzītie mērķi ir iepazīstināt lasītājus par: kā IBM PC un Mac datoru standarti bija vienīgie, kas izdzīvoja līdz šodienai; starptautiskajiem protokolu ... -
Idealizācija, apmierinātība un komunikācijas biežums attāluma attiecībās
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba ietvaros tika veikts pētījums, lai noskaidrotu vai pastāv saistības starp idealizāciju, apmierinātību ar attiecībām un komunikācijas biežumu attāluma un ģeogrāfiski tuvās attiecībās, kā arī, noskaidrot ... -
Identificēšanās ar organizāciju un uztvertā organizācijas atbalsta saistība ar pilsonisko uzvedību organizācijā
(Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darba mērķis bija teorētiski apkopot iepriekš veikto pētījumu rezultātus un iegūtās atziņas par saistībām starp identificēšanos ar organizāciju, uztverto organizācijas atbalstu un pilsonisko uzvedību organizācijā, ... -
Identitāte sabiedriskajā interjerā
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba teorētiskajā daļā autore apskata sabiedrisko telpu jēdzienu un sabiedrisko telpu veidus, īpaši pievēršot uzmanību biroju interjera specifikai. Aplūkoja, kā jēdziens "identitāte" ir sasaistāms ar interjeru un ... -
Identitātes attīstības posmi jauniešiem, identitātes distress un karjeras lēmumu pieņemšanas grūtības
(Latvijas Universitāte, 2021)Šī maģistra darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistības identitātes attīstības posmiem, identitātes distresam un karjeras lēmumu pieņemšanas grūtībām jauniešu vecuma grupā, kā arī, kā atšķiras šie konstrukti meiteņu ... -
Identitātes dimensiju un orientācijas uz nākotni saistība 18 – 25 gadus veciem jauniešiem.
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura pētījumā tika izvirzīts jautājums: Vai pastāv sakarība starp identitātes dimensijām un orientāciju uz nākotni un tās komponentēm? Pētījumā piedalījās 53 respondenti jaunieši vecumā no 18 – 25 gadiem, respondentu ... -
Identitātes distresa saistība ar pašrefleksiju, insaitu un vecumu
(Latvijas Universitāte, 2013)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādas savstarpējās sakarības pastāv starp identitātes distresu, pašrefleksiju, insaitu un vecumu, uzsvaru liekot uz pašrefleksijas un insaita lomu identitātes distresa kontekstā. Kā arī ... -
Identitātes distress, pārbaudījumu trauksme un akadēmiskā pašefektivitāte dažādu studiju gadu studentiem
(Latvijas Universitāte, 2020)Pētījuma mērķis bija ir noskaidrot saistības un atšķirības identitātes distresa, akadēmiskās pašefektivitātes un pārbaudījumu trauksmes rādītājos dažādu studiju gadu studentiem. Pētījums aktualizē identitātes distresa ... -
Identitātes meklējumi laikmetīgajā mākslā vizuālās mākslas stundās 11.klasē. Search for identity in contemporary art in visual art lessons in 11th grade
(Latvijas Universitāte, 2014)Diplomdarba tēma – Identitātes meklējumi laikmetīgajā mākslā vizuālās mākslas stundās 11.klasē. Pusaudžu vecumposms ir nozīmīgs laiks cilvēka dzīvē, kad notiek identitātes veidošanās. Izglītības uzdevums ir palīdzēt pusaudzim ... -
Identitātes stila, pašefektivitātes un audzināšanas stilu saistība jauniešu vecumā.
(Latvijas Universitāte, 2011)Pētījuma „Identitātes stila, pašefektivitātes un audzināšanas stilu saistība jauniešu vecumā” mērķis bija noskaidrot kā atšķirīgi identitātes stili saistīti ar pašefektivitāti un mātes audzināšanas stilu. Pētījumā arī tika ... -
IDIOMĀTISKIE IZTEICIENI ANGĻU VALODAS PRASMJU PILNVEIDEI VIDUSSKOLAS AUGSTĀKĀ LĪMEŅA SKOLĒNIEM
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba mērķis ir uzsvērt angļu valodas idiomātisko izteicienu zināšanu nozīmi vidusskolas augstākā līmeņa skolēniem. Tiek piedāvāti praktiski materiāli darba autores izstrādātu stundu plānu veidā vidusskolā strādājošajiem ... -
Iecietības veicināšana 1.-3. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2019)Zanes Katrīnes Kļaviņas maģistra darba “Iecietības veicināšana 1.-3. klasēs” mērķis – izpētīt 1.-3. klašu skolēnu iecietības veidošanos un tās veicināšanas iespējas. Teorētiskajā daļā analizēts iecietības jēdziens, raksturojot ... -
Iecietības veicināšana kristīgajā mācībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2008)Evitas Šilovas pētījumā tiek analizēta kristīgā mācība kā iecietības veicinātāja sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daĜā, pamatojoties uz I. Plotnieka, G. Svences, I. Puškareva, Dz. Meikšānes, V. V. Klīves, A. Milta, Ž. ... -
Iedrošinoši paņēmieni vidusskolēnu pamudināšanai lasīt patstāvīgi angļu valodā
(Latvijas Universitāte, 2009)Darbs "Iedrošinoši paņēmieni vidusskolēnu pamudināšanai lasīt patstāvīgi angļu valodā" risināja problēmu par skolēnu pamudināšanu lasīt patstāvīgi angļu valodā. Tas ir svarīgi, jo patstāvīgā lasīšana dod skolēniem iespēju ... -
Iegaumēšanas stratēģijas angļu valodas gramatikas apguves uzlabošanai 7.klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba autors savā darba pieredzē ir novērojis, ka daudzi skolēni cīnās ar atmiņas pielietošanu, lai uzlabotu angļu valodas gramatikas apguvi. Skolēniem bieži ir grūtības atcerēties konkrētu faktisko informāciju, ... -
Iejūtības pret sevi un emociju regulācijas stratēģiju saistība ar skolotāju profesionālo pašefektivitāti
(Latvijas Universitāte, 2020)Pašefektivitātes konstrukts psiholoģijas pētījumu pasaulē ir salīdzinoši nesens (Neff, 2003), turklāt pētījumu skaits it īpaši Latvijā par šo tēmu ir neliels. Līdz šim pašefektivitāte ir skatīta saistībā ar, piemēram, darba ... -
Iekļaujoša latviešu valodas mācību procesa īstenošana 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Elīna Cape. Bakalaura darbs: Iekļaujoša latviešu valodas mācību procesa īstenošana 1.klasē. Iekļaujošā izglītība ir aktuāla katra bērna attīstības kontekstā. Arī valodas mācības procesā ir būtiski respektēt skolēna vajadzības ... -
Iekļaujoša pieeja dabaszinību stundās 5.klasei
(Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba tēma „Iekļaujoša pieeja dabaszinību stundās 5.klasei”. Darbs sastāv no 2 daļām: teorētiskās un praktiskās. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēts dabaszinību mācību saturs, aplūkota mācību procesa organizācija ... -
Iekļaujošas izglītības kvalitātes novērtēšana vispārizglītojošā skolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba temats “Iekļaujošas izglītības kvalitātes vērtēšana vispārizglītojošā skolā”. Maģistra darba autore ir Valerija Kuzmina. Maģistra darba mērķis: teorētiski un empīriski pētīt iekļaujošas izglītības kvalitātes ... -
Iekļaujošas sociālā dzimuma normas kā apdraudējums heteronormatīvām pārliecībām un sociālā dzimuma identitātei
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījumā tika prognozēts, ka informācija par pāreju no heteronormatīvām uz iekļaujošām sociālā dzimuma normām radīs apdraudējumu tikai vīriešiem ar izteiktām heteronormatīvām pārliecībām un augstu identificēšanās pakāpi ...