• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Посмотр Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses по названию 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Посмотр Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses по названию
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Посмотр Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses по названию
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Посмотр Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses по названию

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Отсортировать по:

Порядку:

Результатам:

Отображаемые элементы 4477-4496 из 11858

  • названию
  • дате публикации
  • дате утверждения
  • по возрастанию
  • по убыванию
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • J.A. Komenska “Mātes skolas” ideja kā aktuāla pedagoģiska vērtība pirmsskolas izglītības iestādē 

      Salmiņa, Lita (Latvijas Universitāte, 2011)
      Maģistra darbā „J.A. Komenska ” Mātes skolas” ideja kā aktuāla pedagoģiska vērtība pirmsskolas izglītības iestādē” tika iepazīta J.A.Komenska kā zinātniskās pedagoģijas pamatlicēja personība un dzīvesdarbība, teorētiski ...
    • J.Poruka stāsta “Pērļu zvejnieks” iepazīšana 11. klasē 

      Lauva, Baiba (Latvijas Universitāte, 2013)
      Diplomdarba „J. Poruka stāsta „Pērļu zvejnieks” iepazīšana 11. klasē” mērķis ir izpētīt Jāņa Poruka stāsta „Pērļu zvejnieks iepazīšanas iespējas literatūras mācībās 11. klasē,aktualizējot tajā paustās nozīmīgās ...
    • Janas Egles personības un stāstu krājuma „Svešie jeb miļeņkij ti moi” apguve literatūras stundās 10. klasē 

      Kalniņa, Andra (Latvijas Universitāte, 2022)
      Diplomdarba „Janas Egles personības un stāstu krājuma „Svešie jeb miļeņkij ti moi” apguve literatūras stundās 10. klasē” mērķis ir izstrādāt metodisko apdari, kas rosinātu skolēnu interesi par Janas Egles personību un ...
    • Jaņa Rozentāla mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu iepazīšana vizuālās mākslas stundās 3. klasē 

      Liģeiķe, Līga (Latvijas Universitāte, 2017)
      Diplomdarba „Jaņa Rozentāla mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 3.klasē” mērķis ir izpētīt mākslinieka mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un to pielietošanas iespējas vizuālās ...
    • Japandi - skandināvu funkcionalitāte un japāņu minimālisms biroja telpu interjerā 

      Plūme, Santa (Latvijas Universitāte, 2021)
      Diplomdarbā tiek apskatīts skandināvu funkcionalitātes un japāņu minimālisma apvienojuma (Japandi) iespējas mūsdienīga biroja telpu interjera risinājumam. Darba mērķis ir izveidot biroja telpu interjeru kā skandināvu ...
    • JAPĀŅU HAIKU IZDEVUMU DIZAINA UN ILUSTRĀCIJU VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI 

      Garecka, Juta (Latvijas Universitāte, 2018)
      Pētījuma mērķis ir noskaidrot raksturīgākās iezīmes haiku ilustrācijās un dizainā, apzināt tās attīstību gaitu, kā arī analizēt Latvijas un pasaules haiku izdevumu dizaina paraugus. Darbs sastāv no trijām daļām: ...
    • Japāņu komiksa izdevumu dizaina stilistika 

      Kaktiņa, Sandra (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba „Japāņu komiksa izdevumu dizaina stilistika” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt dizainu komiksa izdevumam japāņu mangas stilā. Darba teorētiskajā daļā ir veikta teorētiska ...
    • Japāņu kultūras atspoguļojums 7.-12. klašu mācību saturā Latvijā 

      Nastevičs, Uģis (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba „Japāņu kultūras atspoguļojums 7.-12. klašu mācību saturā Latvijā” mērķis ir izpētīt japāņu kultūras atspoguļojumu mācību grāmatās no 1991. līdz 2014. gadam. Darbā analizēta teorētiskā literatūra un mācību ...
    • Japāņu kultūras vizuālo tēlu izpausmes un interpretācija grafiskajā dizainā un mākslas stilu attīstībā 

      Matvejeva, Zane (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarba ”Japāņu kultūras vizuālo tēlu izpausmes un interpretācija grafiskajā dizainā un mākslas stilu attīstībā” būtība ir izpētīt japāņu kokgriezumu saistību ar mākslas stilu attīstību. Darba izpildei tika izvirzīts ...
    • Japāņu kultūrvides vērtību apzināšana kā ierosme mākslinieciskajai darbībai vizuālās mācības nodarbībās pamatskolā 

      Tuča, Laura (Latvijas Universitāte, 2006)
      Diplomdarbs ir par japāņu kultūrvides vērtību apzināšanu kā ierosmi skolēnu radošajai darbībai vispārizglītojošā skolā pamatskolas klasēs. Diplomdarbu veido teorētiskā un praktiskā. Teorētiskajā daļā tiek aplūkotas japāņu ...
    • Jaukta vecuma bērnu saskarsmes prasmes pilnveide muzikālajās darbībās pirmsskolā 

      Bule-Ziemele, Sandra (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba “Jaukta vecuma bērnu saskarsmes prasmes pilnveide muzikālajās darbībās pirmsskolā” mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt saskarsmes prasmes pilnveides iespējas muzikālajās darbībās jaukta vecuma pirmsskolas ...
    • Jaukta vecuma grupas bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveide mācību jomu centros 

      Šeklanova, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2020)
      Kvalifikācijas darba temats ir “Jaukta vecuma grupas bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveide mācību jomu centros”. Pētījuma mērķis ir pētīt jaukta vecuma grupas bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveides iespējas ...
    • Jaukta vecuma grupas pašvadītās mācību prasmju pilnveide rotaļās dabā 

      Skarnele, Agnese (Latvijas Universitāte, 2022)
      Agneses Skarneles kvalifikācijas darba nosaukums “Jaukta vecuma grupas pašvadītās mācību prasmju pilnveide rotaļās dabā”. Darba mērķis ir izprast pedagoģisko kompetenču jēdzienus – pašvadīta mācīšanās, bērnu rotaļas dabā, ...
    • Jaukta vecuma grupu (4 – 6 gadīgu) sadarbības kompetences veidošanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā 

      Kapture, Elīna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darba temats ir jauktas vecuma grupas (4-6 gadīgu) sadarbības kompetences veidošanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Pētījuma mērķis teorētiski pētīt un empīriski pamatot 2. – 3.posma (4-6 gadīgu ) bērnu ...
    • Jauktā mācīšanās skolēnu iesaistīšanai angļu valodas stundās 7.klasē 

      Podziņa, Laura (Latvijas Universitāte, 2017)
      Mūsdienu tehnoloģijas strauji mainās un attīstās, bet izglītības sistēmā un mācīšanas metodēs tik pamanāmas izmaiņas nenotiek. Jauktā mācīšanās apvieno tradicionālo frontālo mācīšanu un datorizēto mācīšanos. Diplomdarba ...
    • Jaunais pamatizglītības standarta dabaszinībās 1.-6.klasei saturs un tā realizēšanas metodes 4.klasē. 

      Gaigale, Dace (Latvijas Universitāte, 2006)
      Diplomdarba struktūra ir sekojoša: ievads, 5 nodaļas, nobeigums un secinājumi, pielikumi, darbā ir 4 tabulas, 14 diagrammas. Daces Gaigales diplomdarbā „Jaunais pamatizglītības standarta dabaszinībās 1.– 6.klasei saturs ...
    • Jaunas darba stacijas uzstādīšana un konfigurācija. 

      Linge, Edgars (Latvijas Universitāte, 2010)
      Kvalifikācijas darbā „Jaunas darbstacijas uzstādīšana un konfigurācija” tiek izpētītas galvenās datorsistēmu un datortīklu administrēšanas problēmas, ar kurām bija iespēja sastapties studiju prakses laikā. Darbā minētās ...
    • Jaunas mācīšanas un mācīšanās formas 

      Poga, Inga (Latvijas Universitāte, 2008)
      Tā kā mūsdienu sabiedrība cilvēkam izvirza jaunas prasības, tika izstrādāta jauna skolas sistēmas koncepcija, kuras mērķis ir attīstīt skolēnos patstāvību, prasmi patstāvīgi darboties, atbildības sajūtu un spēju komunicēt. ...
    • Jaunatnes nevalstisko organizāciju risinājumi jauniešu, kuri nav iesaistīti izglītībā, nodarbinātībā vai mācībās, identitātes transformācijā 

      Lūdiņš, Aldis (Latvijas Universitāte, 2025)
      NEET (Not in Education, Employment, or Training) ir Eiropas Savienībā pieņemts apzīmējums jauniešiem, kuri nestrādā, nemācās un neapgūst arodu. NEET fenomens valstij rada ekonomiskus zaudējumus un drošības riskus, kā arī ...
    • Jaunatnes pludmales volejbola attīstības perspektīvas Latvijā 

      Kravčenoka, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2020)
      Maģistra darba “Jaunatnes pludmales volejbola attīstības perspektīvas Latvijā” mērķis ir noskaidrot jaunatnes pludmales volejbola attīstības perspektīvas Latvijā. Darbā apkopota un analizēta literatūra par jaunatnes pludmales ...

      University of Latvia
      Контакты | Отправить отзыв
      Theme by 
      @mire NV
       

       

      Просмотр

      Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

      Моя учетная запись

      Войти

      University of Latvia
      Контакты | Отправить отзыв
      Theme by 
      @mire NV