Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 4256-4275 of 9777
-
Labā prakse darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēs
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba nosaukums: Labā prakse darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām Ventspils pirmsskolas izglītības iestādēs. Bakalaura darba autore: Zane Kugelberga Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija ... -
Labās prakses piemēri jauno skolotāju ievadīšanai darbā
(Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba “Labās prakses piemēri jauno skolotāju ievadīšanai darbā” mērķis ir izzināt, kā notiek jauno skolotāju ievadīšana darbā, un kādi labās prakses piemēri tiek īstenoti Latvijā. Darba aktualitāte ir pamatojama ... -
Labās prakses piemēri vācu valodas kā svešvalodas apguves veicināšanā skolās Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba nosaukums ir “Labās prakses piemēri vācu valodas kā svešvalodas apguves veicināšanā skolās Latvijā”. Tika veikts gadījuma pētījums, kura mērķis ir apzināt un apkopot labās prakses piemērus mācību stundās ... -
Labbūtība cilvēkiem, kas nodarbojas ar skriešanu un jogu
(Latvijas Universitāte, 2023)Pētījuma “Labbūtība cilvēkiem, kas nodarbojas ar skriešanu un jogu” mērķis ir noskaidrot vai pastāv atšķirības dažādos labbūtības līmeņu rādītājos starp cilvēkiem, kas nodarbojas ar skriešanu un jogu. Kopumā aptaujā ... -
Labbūtības saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem ceturtās klases skolēniem pilsētas un lauku skolās
(Latvijas Universitāte, 2023)Pētījuma mērķis ir salīdzināt lauku un pilsētas skolu ceturto klašu skolēnu labbūtības saistību ar akadēmiskajiem sasniegumiem kā arī pētīt izlašu mācību vides labbūtības atšķirības. Pētījuma dalībnieki bija 54 lauku skolu ... -
Labizjūtas sekmēšana 7 – 8 gadus veciem bērniem pagarinātajā dienas grupā
(Latvijas Universitāte, 2022)Ieva Lagzdiņa. Bakalaura darbs “Labizjūtas sekmēšana 7 - 8 gadus veciem bērniem pagarinātajā dienas grupā” – Latvijas Universitāte. Praktiski - dzīvē - sākumskolas bērnam, pavadot ilgstošu laiku posmu skolas vidē, ... -
Labklājības valstu tēma starpkultūru zināšanu un prasmju attīstībā vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2008)Labklājības valstu tēmu var izmantot starp-kultūru prasmju un zināšanu attīstīšanā, kas ir viens no galvenajiem uzdevumiem valodu apmācībā. Dažādas metodes, paņēmieni un stratēģijas var tikt izmantotas starp-kultūru zināšanu ... -
Labsajūtas veicinoša vide birojā
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarbā tiek apskatītas iespējas un nosacījumi labsajūtas veicināšanai biroja telpu interjera risinājumam. Darba mērķis ir izstrādāt labsajūtu veicinošu e-komercijas uzņēmuma “Printify”biroja telpu interjera dizaina ... -
Labvēlīga pirmreizējā komunikācija bērniem ar autiskā spektra traucējumiem, uzsākot individuālās nodarbības pie speciālā pedagoga 3-4 gadu vecumā
(Latvijas Universitāte, 2018)Larisas Kudrjavcevas izstrādātā diplomdarba tēma ir “Labvēlīga pirmreizējā komunikācija bērniem ar autiskā spektra traucējumiem, uzsākot individuālās nodarbības pie speciālā pedagoga 3-4 gadu vecumā”. Mērķis: Pētīt labvēlīgas ... -
Labvēlīgas adaptācijas sekmēšana 2 - 3 gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)Darba autore: Laura Āboliņa Darba zinātniskā vadītāja: Docente, Dr.paed. Inga Stangaine Darba temats: Labvēlīgas adaptācijas sekmēšana 2 – 3 gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītī-bas iestādē Darba mērķis: Teorētiski un ... -
Labvēlīgas sociālās adaptācijas veicināšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba autore Jūlija Ozerska. Diplomdarba tēma ir „Labvēlīgas sociālās adaptācijas veicināšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem”. Diplomdarba objekts ir socializācijas process pirmsskolas izglītības iestādē, savukārt ... -
Labvēlīgā un korektīvā humora saistība ar personības iezīmēm
(Latvijas Universitāte, 2020)Veiktā pētījuma mērķis bija gūt atbildi uz jautājumu, kādas saistības ir novērojamas starp labvēlīgā humora un korektīvā humora stiliem un personības iezīmēm. Pētījuma dalībniekiem (N = 408) tika lūgts aizpildīt Labvēlīgā ... -
Labvēlīgā un korektīvā humora stila saistība ar personības iezīmēm
(Latvijas Universitāte, 2018)Šī pētījuma mērķis ir pārbaudīt BenCor aptaujas validitāti saistībā ar personības iezīmēm un citiem humora stiliem. Respondenti (N = 160) aizpildīja trīs aptaujas: BenCor – aptauju, kas mēra labvēlīgo un korektīvo humora ... -
Laika jēdziena izpratne vizuālajā mākslā 5.-9. kl.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba tēma ir laika jēdziena izpratne vizuālajā mākslā no piektās līdz devītajai pamatskolas klasei. Diplomdarbā ir veikts pētījums par piekto līdz septīto klašu skolēnu izpratnes par laika jēdzienu mākslā ... -
Laika orientācija depresijas un trauksmes traucējumu gadījumā
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba mērķis bija noskaidrot laika orientācijas, depresijas un trauksmes simptomātikas saistību. Pētījumā piedalījās 268 dalībnieki, 209 sievietes un 59 vīrieši. Dati tika ievākti fiziski, kā arī elektroniski, ... -
Laika perspektīva un personības iezīmes saistībā ar izvēlētas profesijas bīstamību
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir Laika perspektīva un personības iezīmes saistībā ar izvēlētas profesijas bīstamību. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt indivīda izvēlēto profesijas bīstamības saistību ar ... -
Laika perspektīvas saistība ar bērnībā piedzīvoto vardarbību uz ilgstošu laiku notiesātiem vīriešiem ar atšķirīgu ieslodzījuma vietā pavadīto laiku
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba mērķis bija noskaidrot, kādas ir laika perspektīvas faktoru saistības ar bērnībā piedzīvotās vardarbības veidiem uz ilgstošu laiku (virs 8 gadiem) notiesātiem vīriešiem; kā arī, kā kopējais piespriestais ... -
Laika perspektīvas saistība ar apmierinātību ar dzīvi
(Latvijas Universitāte, 2018)Empīriskajos pētījumos ir novērotas pretrunas par sakarībām starp nākotnes orientāciju un apmierinātību ar dzīvi. Tāpēc tika izmantotas divas nākotnes orientācijas mērijuma skalas: Zimbardo nākotnes orientācijas apakšskala ... -
Laika perspektīvas un subjektīvās labklājības saistība ar apzinātību
(Latvijas Universitāte, 2017)Šī bakalaura darba mērķis bija noskaidrot kā laika perspektīva un subjektīvās labklājības apmierinātības ar dzīvi aspekts ir saistīti ar apzinātību. Lai noteiktu šīs saistības, pētījumā tika izmantotas trīs Latvijā adaptētas ... -
Laika perspektīvas, apzinātības un apzinātības prakses saistības
(Latvijas Universitāte, 2017)Pētījums “Laika perspektīvas, apzinātības un apzinātības prakses saistība” ir veltīts laika perspektīvas un apzinātības saistībai, kā arī pārmaiņām, pēc apzinātības prakses. Pētījumā piedalījās 66 respondenti, vecumā no ...