Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Papule, Evija"
Now showing items 1-16 of 16
-
9.klašu skolēnu prasmes strādāt ar informāciju pilnveidošana latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā.
Petroveca, Alisa (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbs ir veltīts 9.klašu skolēnu prasmes strādāt ar informāciju pilnveidošanas iespējām latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā. Temata izvēle ir noteikta ar problēmas aktualitāti gan mūsdienu izglītības ... -
Aleksandra Čaka dzejas apguves iespējas 11.klasē mazākumtautības izglītības programmā (vakarskolā).
Maksimenko, Marina (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba temats ir “A. Čaka dzejas apguves iespējas 11. klase mazākumtautību izglītības programmā (vakarskolā)”. Temata izvēlei pamatu lika ieinteresētība par A. Čaka personību, dzīvi un daiļradi; skolas prakses laikā ... -
Daudzveidīgu mācību metožu un paņēmienu izmantojums skolēnu sociokultūras kompetences pilnveidošanai pasaku apguves stundās mazākumtautību skolas 10.klasē.
Rubcova, Marina (Latvijas Universitāte, 2006)Marinas Rubcovas diplomdarbā “Dažādu mācību metožu un paņēmienu izmantojums skolēnu sociokultūras kompetences pilnveidošanai pasaku apguves stundās mazākumtautību skolas 10. klasē” risināta problēma, kā latviešu tautas ... -
Diktāta izmantošanas iespējas latviešu kā otrās valodas apguvē 11.klasē.
Antanaviča, Marika (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarbā ‘’Diktāta izmantošanas iespējas LAT2 apguvē 11. klasē ‘’ tiek izvirzīts mērķis izzināt metodiskā paņēmiena diktāta specifiku un noskaidrot tā izmantošanas iespējas LAT2 apguvē 11. klasē. Diplomdarba mērķa ... -
Domrakstu izmantošanas iespējas latviešu kā otrās valodas apguvē 12.klasē.
Artjomova, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba temats ir „Domraksta izmantošanas iespējas LAT2 apguvē 12.klasē”. Darba rakstīšanas mērķis ir noskaidrot, kādas grūtības skolēniem sagādā domraksta rakstīšana otrās valodas apguves procesā. Darbs sastāv no ... -
Jāņa Ezeriņa noveļu apguves iespējas 11.klasē mazākumtautību izglītības programmā.
Smirnova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba temats ir „Jāņa Ezeriņa noveļu apguves iespējas 11. klasē mazākumtautību izglītības programmā”. Temata izvēlei pamatu lika ieinteresētība ar J. Ezeriņa personību, dzīvi un daiļradi; skolas prakses laikā cieša ... -
Kvalitātes vadība - latviešu valodas kā otrās valodas kursu un metodikas kursu vērtēšana.
Lapinska, Indra (Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darba tēma ir “Kvalitātes vadība - latviešu valodas kā otrās valodas (LAT2) kursu un metodikas kursu vērtēšana”. Darba mērķis ir aprakstīt un sistematizēt Latviešu valodas apguves valsts aģentūras (LVAVA) uzkrāto ... -
Lasītprasme un tās nozīme latviešu kā otrās valodas apguvē 10.klasē.
Novikova, Karina (Latvijas Universitāte, 2008)Darba nosaukums: Lasītprasme un tās nozīme latviešu kā otrās valodas (LAT2) apguvē 10.klasē Darba saturs: 136 lpp., 2 attēli, 1 tabula, analizēti 38 literatūras avoti. Diplomdarba mērķis ir apzināt lasītprasmes nozīmi ... -
Latviešu valodas kā otrās valodas lasīšanas prasmju attīstīšanas iespējas 6.klasē
Samuilova, Ludmila (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba mērķis ir apzināt latviešu valodas kā otrās valodas lasīšanas prasmes attīstīšanas un pilnveides iespējas pamatskolas 6. klasē. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: pedagoģiskās, psiholoģiskās un ... -
Latviešu valodas un literatūras lasītprasmes apguve 5.klasē mazākumtautību izglītības programmā
Belonožkina, Olga (Latvijas Universitāte, 2007)Darba nosaukums: Latviešu valodas un literatūras lasītprasmes apguve 5. klasē mazākumtautību izglītības programmā. Darba autors: O. Belonožkina. Darba vadītājs: Mag. paed. E. Papule. Darba saturs: ievads, 3 nodaļas, ... -
Skolēnu viedokļa izteikšanas un argumentēšanas prasmes pilnveides iespējas 10.klasē latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā.
Kamzola, Evita (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbā tiek teorētiski un praktiski analizētas komunikatīvās pieejas izmantošanas iespējas skolēnu viedokļa izteikšanas un argumentēšanas prasmes attīstībā. Darba aktualitāte balstās uz jaunu valodas situāciju, kas ... -
Sociokultūras kompetences pilnveidošana sakāmvārdu un parunu iepazīšanas stundās mazākumtautību skolas 10.klasē.
Misāne, Līga (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba „Sociokultūras kompetences pilnveidošana sakāmvārdu un parunu iepazīšanas stundās mazākumtautību skolas 10. klasē” mērķis: izpētīt, kā pilnveidot mazākumtautību skolas skolēnu sociokultūras kompetenci latviešu ... -
Spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas latviešu kā otrās valodas apguvē 5. klasē
Uldriha, Marina (Latvijas Universitāte, 2007)Valodas mācīšanas un mācīšanās praksē ievērību gūst komunikatīvā pieeja, kuras mērķis ir klasē veidot reālas saziņas situācijas, kuras tālāk var pilnvērtīgi izmantot pastāvošajā valodas vidē. Mācīties valodu nozīmē ne tikai ... -
Spēles kā motivācijas veidošanas līdzeklis latviešu valodas kā otrās valodas apguvē 6.klasē
Stepanova, Rasma (Latvijas Universitāte, 2007)Rasma Stepanova. Spēles kā motivācijas veidošanas līdzeklis latviešu valodas kā otrās valodas apguvē 6. klasē. Autore norāda, ka izvēlētā diplomdarba tēma ir aktuāla mūsdienu skolā. Spēle padara valodas mācīšanos aizraujošāku, ... -
Starpkultūru kompetences izkopšanas iespējas mazākumtautību vidusskolas 11.klasē.
Pūce, Zaiga (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbā analizēts starpkultūru kompetences izkopšanas process divās Latvijas mazākumtautību vidusskolu 11. klasēs (Rīgas Klasiskā ģimnāzija un Bauskas 2. vidusskola), noskaidrojot latviešu literatūras mācību procesa ... -
Zilbes prosodija latviešu valodas kā otrās valodas mācībās.
Cīrule, Guna (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba mērķis bija analizēt latviešu literārās valodas zilbes prosodijas izrunas īpatnības un ar to neievērošanu saistītās kļūdas, kā arī pievērst uzmanību fonētikas mācību metodikai mazākumtautību skolās. Diplomdarba ...