Browsing B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL by Title
Now showing items 48451-48470 of 50572
-
Vērtēšanas sistēmu izvērtējums pacientiem ar akūtu apendicītu
(Latvijas Universitāte, 2024)Ievads: Akūts apendicīts (AA) ir neatliekams medicīniskais stāvoklis, kurā nepieciešama tūlītējā un precīzā atrisināšana, ņemot vērā akūtā apendecīta mainīgo klīnisko ainu un iespējamās komplikācijas. Mūsu pētījumā tika ... -
Vērtētāju loma mutvārdu valodas vērtēšanas kvalitātes nodrošināšanā
(Latvijas Universitāte, 2012)Mutvārdu valodas vērtēšana ir sarežģīts jautājums tās īpašo iezīmju dēļ un daudzo elementu jeb parametru dēļ, kas ir iesaistīti vērtēšanas procesā. Viens no šādiem parametriem ir vērtētāji, kuri, kā zināms, runāšanas prasmes ... -
Vērtības grieķu arhaiskajā elēģijā
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba ‘’Vērtības grieķu arhaiskajā elēģijā’’ mērķis ir izpētīt sengrieķu elēģijās pausto vērtību novitāti un turpinātību sastatījumā ar agrāko laiku vērtībām Homēra tekstos. Lai bakalaura darba mērķis tiktu ... -
Vērtības izglītības sistēmas tiesību aktos un izglītības procesa dalībnieku izpratnē
(Latvijas Universitāte, 2016)Latvijas valsts vērtības ir deklarētas LR Satversmē. Izglītībā svarīgākās vērtības ir minētas Izglītības likumā. Izglītības saturā tās aktualizē izglītības standarti. Pētījuma mērķis bija izpētīt, cik lielā mērā Satversmes ... -
Vērtības jēdziens juridiskajā diskursā par nemateriālā kultūras mantojuma aizsardzību
(Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darbs veltīts vērtības jēdziena analīzei tiesību diskursā par nemateriālo kultūras mantojumu. Sekojot pētījumā izvirzītajam mērķim atklāt vērtības kā tiesiska jēdziena nozīmes veidošanos un izvērtēt tā nozīmes ... -
Vērtības rakstveida biznesa diskursā: Eiropas uzņēmumu misijas paziņojumi
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba “Vērtības rakstveida biznesa diskursā: Eiropas uzņēmumu misijas paziņojumi” mērķis ir saskatīt vērtības uzņēmumu misijas paziņojumos, kā arī pārbaudīt vai reālie misijas paziņojumi sakrīt ar to žanra apraksta ... -
Vērtības sociālā darba praksē ar ilgstošajiem bezdarbniekiem
(Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba tēma ir „Vērtības sociālā darba praksē ar ilgstošajiem bezdarbniekiem”. Diplomdarbā tiek raksturotas vērtības sociālā darba praksē ar ilgstošajiem bezdarbniekiem. Diplomdarbu veido 3 nodaļas. Pirmajā nodaļā ir ... -
Vērtības un apmierinātība ar darbu pašnodarbināto personu un darba ņēmēju vidū
(Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādas vērtības un apmierinātība ar darbu ir pašnodarbināto personu un darba ņēmēju vidū. Pētījumā piedalījās 62 darbspējas vecuma cilvēki vecumā no 20 līdz 58 gadiem (53 sievietes - 86,9%; ... -
Vērtībās balstīta kultūra valsts pārvaldē
(Latvijas Universitāte, 2020)Vērtībās balstītai kultūrai valsts pārvaldē ir būtiska loma, kas veicina iedzīvotāju uzticēšanos valsts pārvaldei. Problēma rodas, ja vērtībās balstīta kultūra paliek tikai kā politiska apņemšanās un netiek praktiski ... -
Vērtībās balstītu ieradumu veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā pirmsskolas 3.posmā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba nosaukums – Vērtībās balstītu ieradumu veidošanās literāro darbu iepazīšanās procesā pirmsskolas 3.posmā. Pētījuma mērķis - pētīt tikumisko vērtību veidošanos literāro darbu iepazīšanas procesā vecākā ... -
Vērtībizglītība angļu valodas stundās vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)Vērtībizglītība ir nozīmīga modernas un kvalitatīvas izglītības daļa, kura savu aktualitāti ir veicinājusi arī izglītības satura reformu kontekstā Latvijā. Tādēļ maģistra darba mērķis bija gan iepazīt vertībizglītības ... -
Vērtībizglītības aspekti ēdināšanas servisa speciālistu sagatavošanas procesā profesionālās izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darbs „Vērtībizglītības aspekti ēdināšanas servisa speciālistu sagatavošanas procesā profesionālās izglītības mācību iestādē ”. Bakalaura darba mērķis- izpētīt vērtībizglītības nozīmi un vērtīborientācijas ... -
Vērtībizglītības veicināšanas iespējas sākumskolas 3. un 4.klasēs mācību darbā ar tekstu matemātikā
(Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarbā „Vērtībizglītības veicināšanas iespējas sākumskolas 3. un 4.klasēs darbā ar tekstu matemātikā” ir izskatīta iespēja un vajadzība mācību procesā matemātikā aktualizēt vērtībizglītību. Viena no ... -
Vērtīborientācijas veicināšana latviešu valodas stundās 2.klasē
(Latvijas Universitāte, 2012)Vinetas Neimanes diplomdarba tēma ir „Vērtīborientācijas veicināšana latviešu valodas stundās 2. klasē” Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma un pielikumiem. Pētījuma jautājums ir kā organizējams mācību process, ... -
Vērtīborientācijas veidošanās vecākajā pirmsskolas periodā
(Latvijas Universitāte, 2008)Darba nosaukums: Vērtīborientācijas veidošanās vecākajā pirmsskolas periodā. Darba autors: Gita Grīnberga, zinātniskā darba vadītāja: Dr. paed. prof. Sandra Stašāne. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, nobeiguma, ... -
Vērtīborientējoša Jāņa Poruka daiļrades apguve 10.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba „Vērtīborientējoša Jāņa Poruka daiļrades apguve 10. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu, kas rosinātu 10. klases skolēnus saskatīt vispārcilvēciskās vērtības J. Poruka daiļradē, pilnveidojot ... -
Vērtīborientējoša pasaku iepazīšana latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē
(Latvijas Universitāte, 2015)Diplomdarba „Vērtīborientējoša pasaku iepazīšana latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē” mērķis ir izpētīt pasaku vērtīborientējošas iepazīšanas iespējas latviešu valodas stundās 1. un 2. klasē. Teorētiskajā daļā autore ... -
Vērtīborientējoša pieeja kristīgās mācības apguvē sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbā „Vērtības orientējoša pieeja kristīgas mācības apguve sākumskolā” aplūkoti kristīgas kultūras vērtības skolas izglītības sistēmā, tikumiskā audzināšana – visas personības audzināšanā jāvelta vērtība visām tām ... -
Vērtīborientējoša R.Ezeras daiļrades apguve 8.klasē
(Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba temats ir „Vērtīborientējoša R. Ezeras daiļrades apguve 8. klasē”. Diplomdarba autores mērķis ir izstrādāt metodisko sistēmu, kas rosinātu 8. klases skolēnus aktualizēt sev nozīmīgas vērtības R. Ezeras daiļradē ... -
Vērtīborientējoša Rūdolfa Blaumaņa noveļu iepazīšana 11. klasē
(Latvijas Universitāte, 2014)Diplomdarba „ Vērtīborientējoša Rūdolfa Blaumaņa noveļu iepazīšana 11.klasē” mērķis ir atklāt nozīmīgas un mūsdienās aktuālas vērtības Rūdolfa Blaumaņa novelēs. Diplomdarba struktūru veido sešas nodaļas. Pirmajā nodaļā ...