Browsing Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 7269-7288 of 8320
-
Tūrisma produkts "Dinaburgas cietoksnis"
(Latvijas Universitāte, 2009)Darba tēma – Tūrisma produkts ”Dinaburgas cietoksnis” Darbu izpildīja 4. kursa studente Nataļja Valaine Zinātniskais vadītājs – Dr. oec., doc. Juris Brencis Darba apjoms - 75.lpp Teksts sastāv no ievada, 3. daļām, ... -
Tūrisma produkts Alūksnes novadā un tā pieejamība tūristiem
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darba tēma ir “Tūrisma produkts Alūksnes novadā un tā pieejamība tūristiem” Bakalaura darbs ir sadalīts trīs daļās. Pirmā daļa ir par tūrisma produkta raksturojumu un tūrisma resursu un attīstības faktoru ... -
Tūrisma produkts Madonas rajonā un tā virzīšana tūrisma tirgū
(Latvijas Universitāte, 2010)Pirmajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un specifiskās īpatnības, kā arī noskaidroti tūrisma produkta līmeņi, tūrisma produkta dzīves cikls, Butlera tūrisma vietas dzīves cikls un noskaidroti ... -
Tūrisma produktu „Rīga +” veidošanas un attīstības iespējas
(Latvijas Universitāte, 2011)Lai Latvijai efektīvāk piesaistītu ārvalstu tūristus - uzturēties ilgāk un tērēt vairāk – un rosinātu Rīgas iedzīvotājus doties ceļojumos ārpus Rīgas, nepieciešams veidot īsus vienas līdz divu dienu ceļojumus, apmeklējot ... -
Tūrisma sektora attīstība Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Tūrisma sektora attīstība Latvijā’’. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz tūrisma nozares attīstības tendencēm un to datu analīzi, izpētīt un raksturot tūrisma sektora attīstību Latvijā, kā ... -
Tūrisma tēla nozīme tūristu piesaistē
(Latvijas Universitāte, 2013)Bakalaura darba izvēlētās tēmas nosaukums ir „Tūrisma tēla nozīme tūristu piesaistē”. Autora pamatojums šīs tēmas izvēlē ir, nepieciešamība noskaidrot, vai potenciālais tūrists galamērķa izvēles procesā ņem vērā iespējamā ... -
Tūrisma tirgus un tūrisma operatoru konkurences analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbs "Tūrisma tirgus un tūrisma operatoru konkurences analīze" sniedz padziļinātu ieskatu tūrisma nozares dinamikā, fokusējoties uz tūrisma operatoru darbības aspektiem. Darba mērķis ir izpētīt un identificēt ... -
Tūrisma un sociālās un kultūras vides mijiedarbība Rīgā.
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darbā “Tūrisma un sociālās un kultūras vides mijiedarbība Rīgā” tiek apskatītas Rīgas iedzīvotāju ikdienas izmaiņas, kas saistītas ar straujo tūrisma nozares attīstību un Rīgas viesu skaita pieaugumu. Šī darba ... -
Tūrisma uzņēmuma attīstības iespējas tirgus lejupslīdes apstākļos
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba temats ir „Tūrisma uzņēmuma attīstības iespējas tirgus lejupslīdes apstākļos”. Ekonomiskās krīzes apstākļos tūrisma uzņēmumiem un visai tūrisma nozarei rodas grūtības un ir nepieciešams pilnveidot un attīstīt ... -
Tūrisma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana
(Latvijas Universitāte, 2007)Bakalaura darba „Tūrisma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana” mērķis ir izpētīt konkurētspējīgās priekšrocības esošajos tūrisma uzņēmumos, lai noskaidrotu kādas konkurētspējīgās priekšrocības nodrošinātu tūrisma uzņēmuma ... -
Tūrisma uzņēmuma TAS Baltics tiešsaites rezervācijas sistēmas ieviešana, izstrādes tehnoloģijas
(Latvijas Universitāte, 2014)Darba saturs ir izklāstīts trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā tiek aplūkoti SIA “TAS Baltics” uzņēmuma organizatoriskā struktūra, piedāvāto preču sortiments un uzņēmuma darbības analīze. Otrajā nodaļā tiek aplūkoti finanšu un ... -
Tūrisma vietas attīstības plāns Garkalnes novadā
(Latvijas Universitāte, 2011)Bakalaura darba temats "Tūrisma vietas attīstības plāns Garkalnes novadā „. - Rīga: Latvijas Universitāte, 2011.- 85 lpp. Bakalaura darba mērķis ir izviedot Garkalnes novada tūrisma attīstības vietas plānu. Darba mērķa ... -
Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā.
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba „Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu, tūrisma klasteri un uz veiktās potenciālo tūristu aptaujas datiem izstrādāt priekšlikumus ... -
Tūrisma vietas mārketings Tukuma reģionā.
(Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darbs „Tūrisma vietas mārketings Tukuma reģionā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu un tūrisma klasteri, kā arī uz veiktās potenciālo Tukuma reģiona tūristu aptaujas ... -
Tūristu apmierinātība Latvijas vietējā tūrisma tirgū
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba temats ir „Tūristu apmierinātība Latvijas vietējā tūrisma tirgū”. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot Latvijas tūristu attieksmi pret Latvijas tūrisma produktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus apmierinātības ... -
Tūristu ceļošanas motivācijas un to ietekmējošie faktori.
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma „Tūristu ceļošanas motivācijas un to ietekmējošie faktori”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām un iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt tūrisma ceļošanas motivācijas un ... -
Tūristu drošības apdraudējuma riski Rīgā
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba tēma ir „Tūristu drošības apdraudējuma riski Rīgā”. Bakalaura darba mērķis ir apsekot nozīmīgākos tūrisma drošības apdraudējumus Rīgā, kas skar potenciālos tūristus, un izstrādāt priekšlikumus, kā panākt ... -
Tūristu rīcību ietekmējošie faktori suvenīru izvēlē.
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darbā „Tūristu rīcību ietekmējošie faktori suvenīru izvēlē” tiek pētīta tūristu rīcība suvenīru izvēlē un izstrādāti tai atbilstoši priekšlikumi suvenīru ražotājiem piedāvājuma pilnveidošanai un attīstīšanai. ... -
Tūristu rīcību ietekmējošie faktori tūrisma mītnes izvēlē
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darba nosaukums ir „Tūristu rīcību ietekmējošie faktori tūrisma mītnes izvēlē”, kura mērķis ir, pamatojoties uz tūrisma mītņu tipu izpēti un piedāvājuma un pieprasījuma analīzi, kā arī uz potenciālo klientu ... -
Twitter kā rīks biznesa attīstībai
(Latvijas Universitāte, 2011)Diplomdarbs „Twitter kā rīks biznesa attīstībai” ir veltīts Twitter mikrobloga kā rīka biznesa attīstībai analīzei. Darba teorētiskajā daļā ir analizēts sociālo tīmekļu jēdziens un to nozīme mūsdienās; sociālo tīmekļu ...