Browsing Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "tiešais mārketings"
Now showing items 1-12 of 12
-
AS "Tērvetes AL" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “AS “Tērvetes AL” mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz patērētāju aptaujas datu rezultātiem, izpētīt ... -
COVID-19 pandēmijas ietekme uz uzņēmuma SIA “HLM” mārketinga komunikāciju un tās pilnveidošanās iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2023)Maģistra darba temats ir “COVID-19 pandēmijas ietekme uz SIA “HLM” mārketinga komunikāciju un tās pilnveidošanas iespējas”. Maģistra darba mērķis ir balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko aspektu analīzi, ... -
Kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas” mārketinga komunikācijas analīze”. Lai uzņēmums mūsdienu piesātinātajā un sīvajā tirgū būtu veiksmīgs un attīstītos, ir ... -
Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā AS Madara Cosmetics.
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā AS Madara Cosmetics”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, ekspertu interviju un patērētāju aptaujas ... -
Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA „tJ MEDIA”.
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA “tJ MEDIA”. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespējas uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. ... -
Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA SPILVA
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba Mārketinga komunikācijas uzņēmum SIA „SPILVA” mērķis ir izpētīt pārtikas produkcijas tirgus īpatnības, novērtēt uzņēmuma SIA Spilva mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to attīstībai un ... -
Mārketinga komunikāciju novērtējums uzņēmumā "Narvesen"
(Latvijas Universitāte, 2016)Darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju pielietojumu uzņēmumā „Narvesen” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus ... -
Tiešās pārdošanas modeļa pielietošana SIA''Avon Cosmetics"
(Latvijas Universitāte, 2016)Maģistra darba temats ir “Tiešās pārdošanas modeļa pielietošana SIA''Avon Cosmetics" . Maģistra darba mērķis ir izvērtēt starptautiskas kompānijas SIA „Avon Cosmetics” tiešās pārdošanas modeļa pielietojumu, tās stiprās un ... -
Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs un attīstītos, ir svarīgi izmantot mārketinga komunikāciju, lai piesaistītu potenciālos un noturētu jau ... -
Uzņēmuma AS “SWEDBANK” mārketinga komunikāciju analīze privātpersonu piesaistes kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma AS “Swedbank” privātpersonu mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, ... -
Vairāklīmeņu mārketings starptautiskā uzņēmumā
(Latvijas Universitāte, 2015)Diplomdarba tēma ir „Vairāklīmeņu mārketings starptautiskā uzņēmumā”. Darbs sastāv no trīs daļām, kur pirmajā daļā ir apskatīti vairāklīmeņu mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā daļā tiek apskatīta tiešās tirdzniecības ... -
Viesnīcas "Baltvilla" mārketinga komunikācijas plāna izstrāde .
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba izvēlētā tēma ir “Viesnīcas “Baltvilla” mārketinga komunikācijas plāna izstrāde”. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz analīzes rezultātā iegūtajām teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga ...