• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 97

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos 

Zvejsalnieks, Matīss (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu ...
Thumbnail

Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri 

Garaņina, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Thumbnail

Latvijas Nacionālā teātra neapzinātā komunikācija: Jaunās zāles un Aktieru zāles jaunākās paaudzes režisoru iestudējumu analīze (2014-2015) 

Antonova, Katrīna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas Nacionālā teātra neapzinātā komunikācija: Jaunās zāles un Aktieru zāles jaunākās paaudzes režisoru iestudējumu analīze (2014-2015)”. Darba galvenais problēmjautājums saistīts ar teātra ...
Thumbnail

Ārējās komunikācijas loma novada pašvaldībā. Ķekavas novada pašvaldības gadījuma analīze 

Bukonte, Anda (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Ārējās komunikācijas loma novada pašvaldībā. Ķekavas novada pašvaldības gadījuma analīze” mērķis ir noskaidrot, kāda ir Ķekavas novada pašvaldības ārējās komunikācijas prakse, kādā ir komunikācijas kanālu ...
Thumbnail

Mazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" komunikācija sociālajos medijos "twitter" un "facebook" 

Ozoliņš, Kristaps (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” komunikācija sociālajos medijos “twitter” un “facebook” ” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, un pētījumā pierādās, ka auditorija seko uzņēmuma ...
Thumbnail

Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums 

Mileika, Anna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ...
Thumbnail

Populārās mūzikas komunikācija: grupas "Carnival Youth" gadījums 

Ozols, Pēteris (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba pētijuma problēma: Kā sabiedrisko attiecību aktivitātes veicinājušas grupas “Carnival Youth” atpazīstamību? Darba teorētiskajā daļā skaidrots komunikācijas jēdziens, izklāstītas sabiedrisko attiecību teorijas un ...
Thumbnail

Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook" 

Zeidlere, Kristiāna (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Thumbnail

Sporta kluba "Reaktors" komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās 

Meļķe, Jana (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Sporta kluba „Reaktors” komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās” mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubs “Reaktors” izmanto sociālo tīklu Facebook.com kā veselīga dzīvesveida ...
Thumbnail

Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējā komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com 

Zeidaka, Elīza (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com efektivitāti. Pētījuma problēma ir Finanšu ministrijas efektīva ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 10

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorBateņina, Justīne (2)Eihe, Sandija (2)Garoza, Megija (2)Otčenko, Romāns Maikls (2)Aleidzāns, Dainis (1)Amdurs, Dāvids (1)Antonova, Katrīna (1)Arustamjane-Boltre, Lotta (1)Balode, Anete (1)Balodis, Ēriks (1)... View MoreSubject
komunikācija (97)
Komunikācijas zinātne (97)
sociālie mediji (28)mārketings (17)sociālie tīkli (17)zīmols (13)sabiedriskās attiecības (6)Instagram (4)organizācija (4)auditorija (3)... View MoreDate Issued2024 (20)2023 (10)2022 (12)2021 (6)2020 (3)2019 (8)2018 (7)2017 (4)2016 (8)2015 (11)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV