• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 62

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos 

Zvejsalnieks, Matīss (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu ...
Thumbnail

Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri 

Garaņina, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Latvijas modes zīmolu komunikācija un tēls sociālo tīklu vietnē "Facebook" un "Instagram": "Narciss", "One wolf" un "Inch2" piemēri" mērķis ir noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas nodrošināšanas ...
Thumbnail

Privātums un publiskums pusaudžu sociālo tīklu lietojumā: portālu "draugiem.lv" un "facebook.com" analīze 

Ruža, Sintija (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba “Privātums un publiskums pusaudžu sociālo tīklu lietojumā: portālu “draugiem.lv” un “facebook.com” analīze” mērķis ir noskaidrot pusaudžu priekšstatus, ieradumus un pieredzes par privātumu un publiskumu sociālo tīklu ...
Thumbnail

Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze 

Bērziņš, Roberts (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Darba pētāmā problēma ...
Thumbnail

Digitālo imigrantu (50-62) sevis prezentēšanas prakses sociālajos tīklos 

Bartulsone, Madara (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Digitālo imigrantu (50-62) sevis prezentēšanas prakses sociālajos tīklos” mērķis ir izpētīt, kā 50 līdz 62 gadus veci cilvēki izprot un veic sevis prezentēšanu sociālajos tīklos, kā arī apzināt prezentācijas ...
Thumbnail

Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums 

Pudņiks, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums” mērķis ir noskaidrot kā tiek realizēta dažādu nozaru uzņēmumu bizness biznesam (B2B) komunikācija ...
Thumbnail

Slimību profilakses un kontroles centra komunikācija sociālajos tīklos 

Šmate, Katrīna (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma „Slimību profilakses un kontroles centra komunikācija sociālajos tīklos”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir šī brīža „Slimību profilakses un kontroles centra” komunikācija sociālajos tīklos, un ...
Thumbnail

Sporta kluba "Reaktors" komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās 

Meļķe, Jana (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Sporta kluba „Reaktors” komunikācija sociālajos tīklos un tās novērtējums dažādās mērķa grupās” mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubs “Reaktors” izmanto sociālo tīklu Facebook.com kā veselīga dzīvesveida ...
Thumbnail

Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējā komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com 

Zeidaka, Elīza (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com efektivitāti. Pētījuma problēma ir Finanšu ministrijas efektīva ...
Thumbnail

Latvijas apģērbu modes zīmolu komunikācija sociālajos tīklos 

Rutka, Evita (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Latvijas apģērbu modes zīmolu komunikācija sociālajos tīklos” ir izstrādāts ar mērķi, lai noskaidrot kā Latvijas apģērbu modes zīmoli komunicē ar saviem patērētājiem sociālajos tīklos, cik šiem zīmoliem ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorBateņina, Justīne (2)Karlova-Karlovska, Lauma (2)Seržante, Marta (2)Bartulsone, Madara (1)Bartuseviča, Patrīcija (1)Belaja, Signe (1)Bopulu, Lingita Lina (1)Brīnums, Normunds (1)Butkeviča, Linda (1)Bērziņš, Roberts (1)... View MoreSubject
Komunikācijas zinātne (62)
sociālie tīkli (62)
komunikācija (17)mārketinga komunikācija (10)zīmols (9)mārketings (8)Instagram (7)Facebook (5)influenceri (4)sociālie mediji (4)... View MoreDate Issued2024 (2)2023 (4)2022 (10)2021 (4)2020 (7)2019 (9)2018 (3)2017 (8)2016 (6)2015 (9)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV