Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Daniela, Linda"
Now showing items 21-40 of 48
-
Mobinga problēmas risinājumi pirmsskolas izglītības iestādēm
Mamedova, Elmīra (Latvijas Universitāte, 2016)Mobinga problēmas pazīmes ir sastopamas arī starp pirmsskolas vecuma bērniem un liela daļa bērnu ir pakļauti mobingam, kas var ietekmēt to turpmāko iekļaušanos sabiedrībā un pašvērtējuma veidošanos, taču mobinga mazināšanai ... -
Pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem
Janava, Inese Ineta (Latvijas Universitāte, 2020)Ineses Inetas Janavas kvalifikācijas darba tēma ir “Pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem”. Pētījuma mērķis ir izpētīt pasaku izmantošanas iespējas sociālo ... -
Pasaku izmantošanas iespējas 4 - 5 gadus vecu bērnu uzvedības uzlabošanai
Drubiņa, Dana (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba “Pasaku izmantošanas iespējas 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības uzlabošanai” mērķis ir izpētīt pasaku izmantošanas iespējas 4 – 5 gadus vecu bērnu uzvedības problēmu mazināšanā. Darba teorētiskā daļa satur ... -
Patstāvīgas mācīšanās prasmes un mājasdarbi sākumskolas 2.-3.klasē
Zveja, Dina (Latvijas Universitāte, 2018)Jau izsenis mājasdarbi pedagoģiskajā procesā ir bijis strīdus ābols, jo par tiem nav vienota viedokļa. Pētījumi pierāda, ka mājasdarbu veikšanai ir gan pozitīvi (zināšanu nostiprināšana), gan negatīvi aspekti (zaudē laiku ... -
Pedagogu pašizjūtas, stresa un apmierinātības ar darbu novērtējums attālinātā mācību procesā
Švarce, Iveta (Latvijas Universitāte, 2022)No pedagogu pašizjūtas, stresa pārvarēšanas un apmierinātības ar darbu ir atkarīga, ne tikai konkrētā darbinieka, bet visas izglītības kvalitāte un efektivitāte kopumā. Pētījuma „Pedagogu pašizjūtas, stresa un apmierinātības ... -
Pedagogu profesionālās pilnveides programma spēlē balstītas mācīšanās un spēliskošanas metodikas apguvei
Grāvelsiņa, Elīna (Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darbs izstrādāts, lai izprastu pedagogu profesionālās pilnveides programmas izveides un aprobācijas principus, kā arī sekmētu aktīvo mācīšanu izglītībā. Mērķis bija izveidot un aprobēt pedagogu profesionālās ... -
Pedagoģiski digitālā kompetence un tās apguves plānojums skolotāju izglītības programmā
Biezā, Katrīna Elizabete (Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darbs “Pedagoģiski digitālā kompetence un tās apguves plānojums skolotāju izglītības programmā” izstrādāts ar mērķi izpētīt pedagoģiski digitālo kompetenci un tās apguves plānojumu skolotāju izglītības programmā. ... -
Pedagoģiskie ieteikumi tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā līdzsvarā ar FOMO
Devēna, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2021)Darba autors: Aleksandra Devēna. Darba tēma: Pedagoģiskie ieteikumi tiešsaistes profesionālās identitātes veidošanā līdzsvarā ar FOMO Darba veids: Maģistra darbs. Studiju programma: Vispārīgā pedagoģija. Darba zinātniskais ... -
Pirmsskolas izglītības programmas realizācija pirmsskolas izglītības grupā ar darba organizācijas modeli "1+2"
Radziņa, Linda (Latvijas Universitāte, 2015)Pirmsskolas izglītības programmas realizācija pirmsskolas izglītības grupā ar darba organizācijas modeli „1+2”. Radziņa, L., darba vadītāja asoc. profesore Daniela, L. Maģistra darbs sastāv no – 107 lappusēm, ievada, ... -
Pozitīvas uzvedības veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem izmantojot sižeta lomu rotaļas
Alberta, Ieva (Latvijas Universitāte, 2014)Diplomdarbs „Pozitīvas uzvedības veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem izmantojot sižeta – lomu rotaļas” ir izstrādāts, lai izpētītu, kādas uzvedības problēmas ir bērniem PII X un rastu veidu, kā tās risināt, izmantojot ... -
Pozitīvas uzvedības veicināšana ārpusģimens aprūpes iestādē 6 - 11 gadu veciem audzēkņiem
Bautra, Laura (Latvijas Universitāte, 2018)Lauras Bautras diplomdarbam „Pozitīvas uzvedības veicināšana ārpusģimenes aprūpes iestādē 6 – 11 gadu veciem audzēkņiem.” Diplomdarba mērķis - izvērtēt sociālā pedagoga darba iespējas pozitīvas uzvedības veicināšanā ... -
Pozitīvas uzvedības veicināšana bērniem Rīgas X dienas centrā
Nakurte-Ruņģevica, Lelde (Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarbs „Pozitīvas uzvedības veicināšana bērniem Rīgas X dienas centrā” ir izstrādāts, lai izpētītu, kādas uzvedības problēmas ir bērniem, kuri apmeklē šo dienas centru un, kā tās risināt, izmantojot dažādas metodes. ... -
Pozitīvā disciplīna 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā
Bringule, Vineta (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarbs „Pozitīvā disciplīna 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā” ir izstrādāts, lai noskaidrotu, kā iespējams izmantot pozitīvās disciplīnas stratēģijas 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Bērnu nevēlamās uzvedības ... -
Rotaļas sociālo prasmju attīstīšanai 5-6 gadus veciem bērniem
Gaujeniete, Olga (Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba mērķis ir analizēt rotaļu izmantošanas iespējas 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbā analizēta teorētiskā literatūra un empīriski ... -
Skolēnu vizuālā pratība zināšanu konstruēšanai Latvijas un pasaules vēsturē
Ozoliņa, Liene (Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darba “Skolēnu vizuālā pratība zināšanu konstruēšanai Latvijas un pasaules vēsturē” mērķis – izzināt, kā vizuālā pratība sekmē skolēnu zināšanu konstruēšanu Latvijas un pasaules vēstures apguvē. Pētījuma problēma ... -
Sociāli emocionālās kompetences attīstīšana 4-5 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībās
Rutkovska, Ilze (Latvijas Universitāte, 2016)Tēmas “Sociāli emocionālās kompetences attīstīšana 4 – 5 gadus veciem bērniem” mērķis bija izstrādāt un aprobēt rotaļnodarbību metodiku sociāli emocionālās kompetences attīstībai 4-5 gadus veciem bērniem. Darba uzdevumi ... -
Sociāli emocionālās kompetences attīstīšana rotaļās 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Čuikina, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2020)Kvalifikācijas darba ‘’Sociāli emocionālās kompetences attīstīšana rotaļās 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē’’, mērķis ir analizēt rotaļas sociāli emocionālās kompetences attīstības veicināšanai 5-6 ... -
Sociālo prasmju attīstība lomu rotaļās vecākā pirmsskolas vecumā
Jurjāne, Mairita (Latvijas Universitāte, 2011)Darba autore : Mairita Jurjāne Darba nosaukums : Sociālo prasmju attīstība lomu rotaļās vecākā pirmsskolas vecumā Darba zinātniskais vadītājs : Dr. paed. Linda Daniela Darba īss raksturojums : vecākā pirmsskolas vecuma ... -
Sociālo prasmju attīstības veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem, izmantojot lomu rotaļas
Pelcmane, Inga (Latvijas Universitāte, 2012)Tēma. Sociālo prasmju attīstības veicināšanas iespējas 3 – 4 gadus veciem bērniem izmantojot lomu rotaļas Autors: Inga Pelcmane Darba zinātniskais vadītājs. Docente, Dr. paed. Linda Daniela Mērķis. Izpētīt lomu rotaļu ... -
Taktilā komunikācija 5-6 gadus vecu bērnu sensorās integrācijas attīstībai
Blagaja, Iveta Dominika (Latvijas Universitāte, 2013)Kvalifikācijas darba tēma ir: Taktilā komunikācija 5-6 gadus vecu bērnu sensorās integrācijas attīstībai. Kvalifikācijas darba teorētiskā daļa balstās uz I.Elnebijas, A.M.Šēsvēderes, A.Dž. Airesas,Ž.Ž.Russo,J.A.Studenta, ...