Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 8815-8834 of 9777
-
Vadības darbība pedagogu psihosociālo risku menedžmentā "A" novada vidusskolās
(Latvijas Universitāte, 2019)Pētījuma mērķis ir pētīt izglītības iestādes vadības darbību pedagogu psihosociālo risku novēršanā. Pētījuma gaitā ir veikta teorijas analīze, empīriskajā pētījuma daļā – “A” novada 3 vidusskolu pedagogu anketēšana un ... -
Vadības funkcijas pusaudžiem ar suicidālām domām
(Latvijas Universitāte, 2015)Pētījuma mērķis ir noteikt sakarības starp vadības funkciju grūtībām un suicidālām domām pusaudžu izlasē. Izlasi veido 105 respondenti vecumā no 14 līdz 17 gadiem. Pētījumā tiek izmantota Vadības funkciju uzvedības vērtēšanas ... -
Vadības funkciju saistības ar miega traucējumiem, afāzijas elementiem un smadzeņu bojājuma lokalizāciju pacientiem pēc insulta
(Latvijas Universitāte, 2017)Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistības starp vadības funkcijām un miega kvalitāti, afāzijas elementiem jeb vieglu afāziju un smadzeņu bojājuma puslodi pacientiem pēc insulta. Izlasi veido abu dzimumu ... -
Vadības funkciju un ruminēšanas saistība ar sociālās trauksmes rādītājiem kibervidē un klātienē
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījuma mērķis bija adaptēt vadības funkciju un sociālās trauksmes ruminēšanas pašnovērtējuma aptaujas, izveidot Sociālās trauksmes klātienē un kibervidē aptauju un noskaidrot, kādas ir vadības funkciju un ruminēšanas ... -
Vadības komanda pirmsskolas skolotāju sociāli emocionālās labbūtības sekmēšanā ar mākslas paņēmieniem
(Latvijas Universitāte, 2022)Tēmas aktualitāte ir šī brīža mainīgā situācija pirmsskolas izglītības iestādēs, kur pirmsskolas skolotājiem nākas mainīt savus pierastos ikdienas ritmus un iekļauties mainīgajos notikumos un noteikumos, kas var radīt ... -
Vadības modeļa "Atbalsts pozitīvai uzvedībai" ieviešana Ozolnieku vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Jau ilgāku laiku pasaulē un vairākus gadus Latvijas sabiedrībā visos līmeņos tiek diskutēts jautājums par skolēnu uzvedību - vardarbību, agresiju skolā, par to kā uzturēt klasē kārtību, lai skolēni skolā varētu mācīties ... -
Vadības stila saistība ar labvēlīgas psiholoģiskas vides veidošanu Rīgas vidusskolās.
(Latvijas Universitāte, 2010)Svetlana Timofejeva izstrādājusi maģistra darbu „Vadības stila saistība ar labvēlīgas psiholoģiskās vides veidošanu Rīgas vidusskolās”, kura mērķis ir noskaidrot vadības stila sakarību ar psiholoģisko klimatu un apmierinātību ... -
Vadības zinību studentu vajadzības izzināt un autentiskuma saistības ar uztvertajām metakognitīvajām prasmēm
(Latvijas Universitāte, 2020)Vairākus gadu desmitus pētījumi par metakognitīvās domāšanas nozīmi ir noritējuši dažādās nozarēs – izglītības, neiropsiholoģijas, tiesībzinātnēs, un pēdējā desmitgadē šim konceptam tiek pievērsta zinātnieku uzmanība arī ... -
Vadības, uzmanības funkciju un apstrādes ātruma spēju heterogenitāte bērniem ar un bez UDHS
(Latvijas Universitāte, 2022)Pētījuma mērķis bija izpētīt vadības, uzmanības funkciju un informācijas ātruma spēju heterogenitāti bērniem ar un bez UDHS. Kā arī noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības šajās spējās starp abām grupām. ... -
Vadīšanas modeļu un izglītības kvalitātes saistība Rīgas pašvaldības līdzfinansētajās privātajās vispārējās izglītības iestādēs Rīgas pilsētā
(Latvijas Universitāte, 2019)Mūsdienās izglītības vadības teorija pieprasa apvienot līderības un menedžmenta funkcijas, tāpēc vitāli svarīgi piemeklēt laikmetam un ārējās vides ietekmē, atbilstošu vadīšanas modeli, kas veicinātu izglītības kvalitāti. ... -
Vadītāja darbība izglītības iestādes demokrātiskas vides veidošnā.
(Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darba temats „Vadītāja darbība izglītības iestādes demokrātiskas vides veidošanā”. Zinātniskais vadītājs: Profesors, Dr. Phys., Andris Grīnfelds. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt priekšlikums vadītāja efektīvai ... -
Vadītāja darbība izglītības iestādes iekšējās vides veidošanā x skolās
(Latvijas Universitāte, 2018)LU studentes Aivas Balodes bakalaura darba “Vadītāja darbība izglītības iestādes iekšējās vides veidošanā x skolās”, lai izzinātu izglītības iestādes vadītāja darbību skolas iekšējās vides veidošanā. Bakalaura darbs sastāv ... -
Vadītāja emocionālā intelekta saistība ar darbinieku apmierinātību ar darbu un lojalitāti organizācijai
(Latvijas Universitāte, 2017)Pētījuma mērķis bija noskaidrot vai vadītāja Emocionālais intelekts ir pozitīvi saistīts ar viņa padoto darbinieku apmierinātību ar darbu un lojalitāti organizācijai. Lai to noskaidrotu tika veikta anketēšana, kurā piedalījās ... -
Vadītāja kompetence vispārizglītojošās skolas jaunāko klašu skolēnu mācību motivācijas sekmēšanā
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darbs “Vadītāja kompetence vispārizglītojošās skolas jaunāko klašu skolēnu mācību motivācijas sekmēšanā” izstrādāts ar mērķi noteikt vadītāja kompetences vispārizglītojošās skolas jaunāko klašu skolēnu mācību ... -
Vadītāja loma efektīva mācību procesa nodrošināšanā vidusskolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Arbidane I. ( 2006. ) Vadītāja loma efektīva mācību procesa nodrošināšanā vidusskolā. Rīga: Latvijas Universitāte - 76 lpp., 10 att.,3 tab., bibl.58 nos. latviešu, angļu, krievu un vācu val. Darbs sastāv no ievada, divām ... -
Vadītāja loma efektīvas komandas izveidošanā pirmskolas izglītības iestādē.
(Latvijas Universitāte, 2007)Maģistra darba tēma ir „Vadītāja loma efektīvas komandas izveidošanā pirmsskolas izglītības iestādē”. Maģistra darba mērķis ir teorētiski pamatot, noskaidrot un izpētīt vadītāja lomu efektīvas komandas izveidošanā pirmsskolas ... -
Vadītāja loma pedagogiem labvēlīgas darba vides nodrošināšanā Ogres novada vidusskolās
(Latvijas Universitāte, 2021)Labvēlīga darba vide ir priekšnosacījums, lai cilvēki varētu paveikt savu darbu drošā, veselīgā un ērtā veidā. Darba vidi rada darbinieku mijiedarbība ar viņu organizatorisko klimatu, un tā ietver kā psiholoģiskos, tā arī ... -
Vadītāja loma pirmskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības sekmēšanā.
(Latvijas Universitāte, 2010)Maģistra darba pētāma problēma ir pirmsskolas un ģimenes veiksmīga sadarbības procesa norise pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā analizēta psiholoģiska un pedagoģiska literatūra par pirmsskolas un ģimenes sadarbības ... -
Vadītāja loma skolas psiholoģiskās vides pilnveidē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Darbs sastāv no ievada, trijām daļām, nobeiguma un 2 pielikumiem. Darbā risinātas problēmas, kas saistītas ar vadītāja darbību labvēlīgas psiholoģiskās vides nodrošināšanu skolā, īpašu uzmanību veltot skolas ētikas kodeksa ... -
Vadītāja personības un automašīnai piedēvētās antropomorfiskās personības sakarība ar agresīvu autovadīšanu.
(Latvijas Universitāte, 2009)Veiktajā pētījumā tika uzdots jautājums, vai pastāv sakarība starp automašīnai piedēvētās ekstraversijas, emocionālās stabilitātes un apzinīguma līmeni, autovadītāja personības īpašībām un agresīvu autovadīšanu. Izpētē ir ...