Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 1053-1072 of 9777
-
7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai veicināšana literatūras stundās pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba temats ir “7.-9.klašu skolēnu piederības Valmieras pilsētai veicināšana literatūras stundās pamatskolā”. Skolēni šajā vecumposmā kļūst katrs par savu individuālo personību un piederības izjūtai šajā procesā ir liela ... -
7.klases skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem sociokultūras prasmju attīstīšana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarba tēma: „7. klases skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem sociokultūras prasmju attīstīšana latviešu valodas stundās”. Šī darba mērķis ir izveidot un aprobēt didaktisko materiālu speciālās skolas 7. klases ... -
7.klases skolēnu argumentācijas prasmju pilnveidošanas didaktiskās iespējas. Angļu valodā: Possibilities for teaching improvment of argumentation skills of 7 th grade school children
(Latvijas Universitāte, 2015)Diplomdarbā „7.klases skolēnu argumentācijas prasmju pilnveidošanas didaktiskās iespējas” tiek izvirzīts mērķis izanalizēt didaktiskās iespējas pilnveidot 7.klases skolēnu argumentācijas prasmes latviešu valodas stundās, ... -
7.klases skolēnu mācīšanās kompetences attīstīšanas iespējas latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2012)Gunita Privka.7. klases skolēnu macīšanās kompetences attīstīšanas iespējas latviešu valodas stundās. Diplomdarbs. Rīga: LU PPMF, 2012. Diplomdarbs veltīts skolēnu mācīšanās prasmju izpētei un attīstīšanai latviešu valodas ... -
7.klases skolēnu pilsoniskās līdzdalības prasmju attīstīšana temata “Kā plānot un sasniegt mērķi ilgtermiņā?” apguvē
(Latvijas Universitāte, 2022)Pilsoniskā līdzdalības veicināšana jauniešu vidū ir Eiropas Savienības prioritāte, kuru pēdējo gadu laikā mērķtiecīgi attīsta arī Latvijā, tāpēc tā kā caurviju prasme tiek iekļauta arī pilnveidotajā mācību saturā. Diplomdarba ... -
8 – 11 gadus vecu bērnu pašcieņas saistība ar vecāku audzināšanas stilu un tehnoferenci
(Latvijas Universitāte, 2017)Ir izvirzīts pētījuma mērķis teorētiski un praktiski izpētīt 8 – 11 gadus vecu bērnu pašcieņas saistību ar vecāku audzināšanas stilu un tehnoferenci. Pētījumā ir viena hipotēze par to, ka pastāv saistība starp vecāku ... -
8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošie faktori sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2007)Marinas Kovaļevskas pētījumā tiek analizēti 8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošie faktori sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz Ļ. Vigotska, D.W. Johnsonsa un R.T. Johnsonsa ... -
8. klases skolēnu stilistisko prasmju pilnveidošanas didaktiskās iespējas latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2014)Diplomdarba temats ir „8. klases skolēnu stilistisko prasmju pilnveide latviešu valodas stundā”. Diplomdarba īstenošanai tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1.analizēt metodisko un lingvodidaktisko literatūru, lai gūtu atziņas ... -
8.klases mazākumtautību skolēnu lingvokulturoloģisko prasmju pilnveide latviešu valodas un literatūras stundās
(Latvijas Universitāte, 2018)8. klases mazākumtautību skolēnu lingvokulturoloģisko prasmju pilnveide latviešu valodas un literatūras stundās: diplomdarbs. – Rīga, 2018. – 86 lpp. Diplomdarbs ir veltīts 8. klases mazākumtautību skolēnu lingvokulturoloģisko ... -
8.klases skolēnu lasīšanas prasmes attīstība angļu valodas mācībās
(Latvijas Universitāte, 2009) -
8.klases skolēnu lasītprasmju veicināšana krievu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba autors: Inese Āboliņa Diplomdarba tēma: “8.klases skolēnu lasītprasmju veicināšana krievu valodas stundās” Darba mērķis: noskaidrot, kā mediju tekstu izmantošana veicina 8. klases skolēnu lasīšanas prasmju ... -
8.klases skolēnu matemātisko spēju attīstīšana Valdorfskolā
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba tēma ir 8.klases skolēnu matemātisko spēju attīstīšana Valdorfskolā. Maģistra darba mērķis ir izpētīt 8.klases matemātiskās spējas attīstīšanu Valdorfskolā. Darba pirmajā nodaļā tiek analizētas dažādu ... -
8.klases skolēnu pētniecisko prasmju pilnveide temata dabas zonas apguvē
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba tēma ir „8.klases skolēnu pētniecisko prasmju pilnveide temata dabas zonas apguvē”. Lai skolēni pilnveidotu pētnieciskās prasmes, apgūstot tematu par dabas zonām, svarīgi ir izvēlēties atbilstošās mācību ... -
8.klases skolēnu prasmes veidot tekstu ar savrupinājumiem attīstīšanas iespējas latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba 8. klases skolēnu prasmes veidot tekstu ar savrupinājumiem attīstīšanas iespējas latviešu valodas stundās mērķis ir izpētīt, vai, izmantojot izstrādāto lingvodidaktisko materiālu, iespējams attīstīt 8. klases ... -
9-10 gadīgu bērnu problemātiska interneta lietošana un to saistība ar opozicionāri- izaicinošu uzvedību un māšu trauksmes līmeni
(Latvijas Universitāte, 2019)Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas savstarpējās saistības pastāv starp 9-10 gadīgu bērnu problemātisku interneta lietošanu, opozicionāri – izaicinošu uzvedību un māšu trauksmes līmeni. Papildus mērķis ir noskaidrot vai ... -
9. klases skolēnu runas un rakstības gramatikas pilnveidošana krievu valodas kā svešvalodas stundās, izmantojot starpvalodu salīdzināšanas analīzi
(Latvijas Universitāte, 2020)10. klases skolēnu valodas gramatikas prasmju pilnveide ar kontrastīvās analīzes pielietojumu krievu valodas kā svešvalodas stundās: diplomdarbs. – Rīga, 2020.¬ - 84 lpp. Pētījumā analizēta problēma, kā, apgūstot krievu ... -
9. klases vecumposma sirdsdarbības atjaunošanās sporta stundās
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba mērķis ir pētīt un analizēt 9. klases vecumposma sirdsdarbības atjaunošanos sporta stundās. Darba ietvaros padziļināti tiek pētīta vispārējās fiziskā sagatavotības, slodzes, noguruma un atjaunošanās jēdziens, ... -
9. klašu skolēnu neveiksmes mācībās, to cēloņi un novēršanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba tēma ir 9. klašu skolēnu neveiksmes mācībās, to cēloņi un novēršanas iespējas. Darbā aprakstīts pusaudžu vecumposms, aplūkoti mācīšanās traucējumi, to cēloņi un novēršanas iespējas, kā arī izpētītas 9. klašu ... -
9.klases skolēnu problēmu risināšanas prasmju attīstība mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2012)Līvas Gobas bakalaura darba „9.klases skolēnu problēmu risināšanas prasmju attīstība mācību procesā” aktualitāte balstās nostādnē, ka mūsdienīgai mācību iestādei mācību procesā skolēniem jānodrošina ne vien veiksmīgai ... -
9.klašu skolēnu prasmes strādāt ar informāciju pilnveidošana latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbs ir veltīts 9.klašu skolēnu prasmes strādāt ar informāciju pilnveidošanas iespējām latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā. Temata izvēle ir noteikta ar problēmas aktualitāti gan mūsdienu izglītības ...