Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Irbe, Ingrīda"
Now showing items 1-20 of 34
-
Akvareļtehnikas dažādu paņēmienu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Balode, Anita (Latvijas Universitāte, 2007)Autore iepazīstina ar sevi, kāpēc izvēlēta tēma- tās ir bērnības atmiņas par skaistām ilustrācijām – akvareļiem pasaku grāmatās. Diplomdarbā ir apskatīta akvareļglezniecības vēsture, dažādi paņēmieni darbā ar ūdenskrāsām: ... -
Anrī Matisa kolāžu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem
Fogele, Agnese (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba „Anrī Matisa kolāžu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem” galvenais mērķis: ir audzēkņu ar vidēji smagiem ... -
Aplikācijas animācijas studijas un pielietojums vizuālās mākslas stundās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē skolēniem vecumā no 15 līdz 17 gadiem
Trepša, Inta (Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba „Aplikācijas animācijas studijas un pielietojums vizuālās mākslas stundās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē skolēniem vecumā no 15 līdz 17 gadiem” teorētiskajā daļā autore pēta aplikācijas animācijas tehniku, ... -
Cilvēka figūras zīmēšanas izpratnes veidošana vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Mieriņa, Svetlana (Latvijas Universitāte, 2007)Darba autore analizē cilvēka figūras zīmēšanas izpratnes nozīmi un vietu vizuālās mākslas pamatizglītības standartā un mācību programmā 5.klasē. Apraksta metodiskajā literatūrā piedāvāto cilvēka figūras zīmēšanas un ... -
Dažādu vizuālās mākslas tehniku izmantošanas iespējas apjoma un gaismēnu atveidošanā vizuālās mākslas nodarbībās 8. klasē
Zīlīte, Ineta (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba tēma ir „Dažādu vizuālās mākslas tehniku izmantošanas iespējas apjoma un gaismēnu atveidošanā vizuālās mākslas nodarbībās 8. klasē. Diplomdarba mērķis ir izpētīt gaismēnu nozīmi priekšmetu apjoma veidošanā ... -
Džeksona Polloka un Morisa Luisa gleznošanas process kā ierosmes avots skolēnu radošajā darbībā mākslas skolas 5. kursā
Lāce, Rasa (Latvijas Universitāte, 2007)Diplomdarbā tika izpētīta Džeksona Polloka un Morisa Luisa gleznošanas procesa specifika un tā saikne ar mākslas pedagoģisko procesu. Džeksons Polloks (1912 – 1956) un Moriss Luiss (1912 – 1962) ir ASV mākslinieki, abstraktā ... -
Grafikas tehnikas – linogriezuma izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 4. klasē
Ručevska, Alba (Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba „Grafikas tehnikas – linogriezuma izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 4. klasē” galvenais mērķis ir izpētīt grafikas tehnikas – linogriezuma izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 4. klasē. ... -
Iepazīšanās ar Anrī Matisa kolāžām vizuālās mākslas stundās 7.klasē
Voroņecka, Nadežda (Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba tēma ir „Iepazīšanās ar Anrī Matisa kolāžām vizuālās mākslas stundās 7.klasē”. Autori interesē audzēkņu A. Matisa kolāžu paņēmienu apguve un to izmantošana vizuālās mākslas stundās, lai skolēni bagātinātu savu ... -
Iepazīšanās ar formu pārvērtībām Salvadora Dalī glezniecībā vizuālās mākslas stundās 7. klasē
Ņikitina, Maija (Latvijas Universitāte, 2010)Autores diplomdarba tēma ir „Iepazīšanās ar formu pārvērtībām Salvadora Dalī glezniecībā vizuālās mākslas stundās 7. klasē.” Diplomdarbā tiek apskatīta forma, kā galvenais sirreālisma mākslas virziena izteiksmes līdzeklis ... -
Imanta Vecozola kluso dabu iepazīšana radošajās nodarbībās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
Kazāka, Karīna (Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba ,,Imanta Vecozola kluso dabu iepazīšana radošajās nodarbībās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem” galvenais uzdevums iepazīt Imanta Vecozola klusās dabas un tajās pielietotos mākslinieciskās izteiksmes ... -
Jaņa Rozentāla mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu iepazīšana vizuālās mākslas stundās 3. klasē
Liģeiķe, Līga (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba „Jaņa Rozentāla mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 3.klasē” mērķis ir izpētīt mākslinieka mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un to pielietošanas iespējas vizuālās ... -
Jūlija Straumes jūgendstila perioda tapetes un to mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izpēte vizuālās mākslas stundās 9. klasē
Samuilova, Iveta (Latvijas Universitāte, 2015)Diplomdarba „Jūlija Straumes jūgendstila perioda tapetes un to mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izpēte vizuālās mākslas stundās 9. klasē” mērķis ir iepazīties ar latviešu lietišķās mākslas meistaru Jūliju Straumi un ... -
Kolāža Anrī Matisa darbos kā ierosmes un izpētes avots vizuālās mākslas stundās 2. klasē
Vītola, Inese (Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba „Kolāža Anrī Matisa darbos kā ierosmes un izpētes avots vizuālās mākslas stundās 2. klasē” galvenais mērķis ir izpētīt kolāžas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 2. klasē, iepazīstot fovisma ... -
Krāsa Kloda Monē glezniecībā un tās izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Vītola, Lidija (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba „Krāsa Kloda Monē glezniecībā un tās izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5.klasē” mērķis ir iepazīstināt 5.klases skolēnus ar impresionisma pamatlicēja Kloda Monē daiļradi. Darbs sastāv no ievada, 5 ... -
Krāsu izpratnes sekmēšana vizuālās makslas stundās 3.klasē
Balode, Ilze (Latvijas Universitāte, 2022)Darba autore Ilze Balode izstrādājusi diplomdarbu “Krāsu izpētes sekmēšana vizuā-lās mākslas stundās 3. klasē”. Par diplomdarba mērķi izvirzīts sekmēt krāsas izpratni vizuā-lās mākslas stundās 3. klasē. Pirmajā nodaļā ... -
Latviešu naivista Jura Mihela mākslas iepazīšana vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Kalna, Laura (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba latviešu naivista Jura Mihela mākslas iepazīšana vizuālās mākslas stundās 5. klasē mērķis ir iepazīt latviešu naivista Jura Mihela daiļradi vizuālās mākslas stundās 5. klasē. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, ... -
Līnija Pablo Pikaso grafikas darbos kā mākslinieciskās izteiksmes līdzeklis un tās pielietojums vizuālās mākslas stundās 6.klasē
Miķelsone, Sintija (Latvijas Universitāte, 2010)Darba autores izvirzītais darba mērķis - izpētīt līniju Pablo Pikaso grafikas darbos un tās pielietojumu vizuālās mākslas stundās 6. klasē. Apskata mākslinieciskās izteiksmes līdzekli – līniju, un tās daudzveidīgās ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Anrī Matisa darbos un to izmantošanas iespējas krāsu apguvē vizuālās mākslas nodarbībās 6 gadus veciem bērniem
Henčele, Liene (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba ‘’Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Anrī Matisa darbos un to izmantošanas iespējas krāsu apguvē vizuālās mākslas nodarbībās 6 gadus veciem bērniem’’ mērķis ir izpētīt krāsu apguves iespējas 6 gadus veciem ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi B.Bērziņa glezniecībā un to iepazīšana nodarbībās mākslas skolas 5.klasē
Zariņa, Larisa (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba “Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi B. Bērziņa glezniecībā un to iepazīšana nodarbībās mākslas skolas 5. klasē” mērķis ir izpētīt B. Bērziņa mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus viņa spilgtākajos glezniecības ... -
Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Imanta Vecozola klusajās dabās un to izmantošanas iespējas vizuālajā mākslā 9.klasē
Sprance, Rudīte (Latvijas Universitāte, 2013)Diplomdarba „Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi Imanta Vecozola klusajās dabās un to izmantošanas iespējas vizuālajā mākslā 9. klasē” galvenais mērķis ir izpētīt I.Vecozola mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus un to ...