Now showing items 7584-7603 of 8320

    • Uzņēmuma SIA "KITT" attīstības iespējas. 

      Svincova, Alīna (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA "KITT" attīstības iespējas. Katrs uzņēmums cenšas attīstīt sevi, meklēt iespējas kā pilnveidoties, lai paplašinātu savas darbības loku. Mūsdienās uzņēmējdarbība ir ļoti dinamiska, kas ...
    • Uzņēmuma SIA "Ķiršu koks" finanšu rādītāju analīze 

      Gorinova, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2019)
      Diplomdarba tēma ir uzņēmuma SIA “ĶIRŠU KOKS” finanšu radītāju analīze. Diplomdarba pētāmais objekts ir uzņēmums SIA “ĶIRŠU KOKS”, tā darbība un finanšu rādītāji. Diplomdarba mērķis ir, izmantojot finanšu analīzes teorētiskos ...
    • Uzņēmuma SIA "LGK atrakcijas" finanšu analīze 

      Pinka, Aiga (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA „LGK Atrakcijas” finanšu analīze. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz finanšu analīzes teorētiskajiem aspektiem, uzņēmuma SIA „LGK Atrakcijas” finanšu pārskatiem un veikto finanšu ...
    • Uzņēmuma SIA "Lielvārds" pasūtījuma kontroles sistēmas modernizācijas projekts 

      Petrovskis, Kārlis Jānis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba autors Kārlis Jānis Petrovskis izstrādāja darbu, kura temats ir Uzņēmuma “SIA Lielvārds” pasūtījuma kontroles sistēmas modernizācijas projekts. “SIA Lielvārds” ir uzņēmums kurš darbojas izglītības nozarē nodrošinot ...
    • Uzņēmuma SIA "Lielzeltiņi" finansiālā stāvokļa novērtējums 

      Āboltiņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2020)
      Diplomdarba tēma ir uzņēmuma SIA “Lielzeltiņi” finansiālā stāvokļa novērtējums. Diplomdarba mērķis ir veikt SIA “Lielzeltiņi” finanšu stāvokļa analīzi uz teorētisko un praktisko materiālu pamata, lai konstatētu problēmas, ...
    • Uzņēmuma SIA "Lindex Latvia" mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. 

      Lammase, Īrisa (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darba autore ir Latvijas Universitātes pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas Komercdarbības organizācija ar specializāciju Komercdarbības speciālists studente Īrisa Lammase. ...
    • Uzņēmuma SIA "Litava" finanšu analīze 

      Suvorovs, Oskars (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbā – uzņēmuma SIA ”Litava” finanšu analīze” autors pētīja 2009.-2011. gada finansiālos rādītājus, lai novērtētu problēmas un trūkumus, un izstrādātu priekšlikumus uzņēmuma finansiālā stāvokļa uzlabošanai. ...
    • Uzņēmuma SIA "Madara Cosmetics" mārketinga komunikāciju analīze 

      Roždestvenska, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darba temats ir „ Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā MÁDARA Cosmetics”. Kosmētikas nozarē pastāv liela konkurence un līdz ar jaunu uzņēmumu pāradīšanos tirgū, aug nepieciešamība diferencēt preci un izstrādāt ...
    • Uzņēmuma SIA "Madonas poligrāfists" attīstības iespējas 

      Svilāns, Ivars (Latvijas Universitāte, 2007)
      Bakalaura darbs – uzņēmuma SIA „Madonas poligrāfists” attīstības iespējas. Darba mērķis – izanalizēt uzņēmuma SIA „Madonas poligrāfists” attīstības iespējas. Darbā izvirzītie uzdevumi ir sekojoši: 1)apskatīt un apkopot ...
    • Uzņēmuma SIA "MAGDA FORTE" produkcijas virzīšanas iespējas ārvalsts tirgū 

      Villeruša, Laura (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbā „Uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas virzīšanas iespējas ārvalstu tirgū” ir izveidota produkta virzīšanas iespējas Norvēģijas tirgū, izmantojot mārketinga komunikāciju paņēmienus. Bakalaura darbs sastāv ...
    • Uzņēmuma SIA "McĀbols poligrāgija" konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas 

      Lavrova, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba tēma: „Uzņēmuma SIA „McĀbols poligrāfija“ konkurētspēja un tās paaugstināšanas iespējas”. Efektīva uzņēmuma darbība konkurences tirgus apstākļos iespējama gadījumā, ja uzņēmums ir konkurētspējīgs. Uzņēmuma ...
    • Uzņēmuma SIA "ML darbnīca" finansiāla stāvokļa analīze 

      Gavrovska, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2015)
      Diplomdarba nosaukums ir „Uzņēmuma SIA „ML darbnīca” finansiālā stāvokļa analīze”. Svarīgi zināt un pielietot analīzes metodes, lai nostiprinātu uzņēmuma priekšrocības konkurences tirgū. Diplomdarba mērķis – balstoties uz ...
    • Uzņēmuma SIA "Mogotel" konkurētspējas paaugstināšana ar personāla vadīšanas rīku pilnveidošanu. 

      Svetlova, Anastasija (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA Mogotel konkurētspējas paaugstināšana ar personāla vadīšanas rīku pilnveidošanu”. Attīstoties izmitināšanas un tūrisma nozarēm, uzņēmumi strauji pievērš uzmanību uzņēmumu konkurētspējai. ...
    • Uzņēmuma SIA "Multisistēma Rīga" saimnieciskās darbības analīze 

      Dūdele, Svetlana (Latvijas Universitāte, 2007)
      Diplomdarba mērķis ir izanalizēt informāciju par uzņēmumu SIA „Multisistēma Rīga”, nozari, kurā strādā uzņēmums, konkurentiem un piegādātājiem, lai noteiktu tā vidi ietekmējošos faktorus un izvērtētu darbības rezultātus, ...
    • Uzņēmuma SIA "MY FITNESS" pozīcijas Rīgas sporta klubu tirgū un nākotnes perspektīvas . 

      Ozoliņa, Arta (Latvijas Universitāte, 2015)
      Pēdējo 25 gadu laikā Rīgā ir izveidoti daudzi sporta klubi, kas ir sekmējis sīvas konkurences izveidošanos šajā jomā. Tas ir sekmējis sporta klubu attīstību un pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanai. Pieaugot piedāvājumam, ...
    • Uzņēmuma SIA "N" finanšu analīze 

      Raguele, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarbā „Uzņēmuma SIA „N” finanšu analīze” ir veikta grāmatvedības apkalpojošā uzņēmuma finanšu analīze un noteiktas turpmākās attīstības iespējas. Diplomdarba mērķis ir izpētīt finanšu analīzes būtību, mērķus un ...
    • Uzņēmuma SIA "New Rosme" konkurētspējīgās priekšrocības Latvijas tirgū starptautiskā kontekstā. 

      Ālere, Lūcija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba nosaukums ir „Uzņēmuma SIA „New Rosme” konkurētspējīgās priekšrocības Latvijas tirgū starptautiskā kontekstā”. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA „New Rosme” konkurences vidi un konkurētspēju Latvijas ...
    • Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana 

      Mežpopere-Nešpore, Indra (Latvijas Universitāte, 2015)
      Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas. Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā ...
    • Uzņēmuma SIA "Pelita"kā MVU darbības analīze analīze un pilnveidošanas iespējas. 

      Puikevica, Paula (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA “Pelita” kā MVU darbības analīze un pilnveidošanas iespējas”. Mazo un vidējo uzņēmumu īpatsvars tautsaimniecībā ir liels – apmēram 99,9% no visiem valstī pastāvošajiem uzņēmumiem. To ...
    • Uzņēmuma SIA "Piebalgas" darbība un konkurētspējas analīze 

      Eglīte, Evija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma „Uzņēmuma “Piebalgas” ražošanas apjoma plānošana” ir īpaši aktuāla ārējās vides augstā ātruma izmaiņu noteikumos. Bakalaura darba mērķis ir veikt kokapstrādes nozares analīzi un uzņēmuma “Piebalgas” ...