Now showing items 7982-8001 of 8064

    • Ziemeļeiropas valstu atbalsta mehānismi aviokompānijām COVID-19 krīzes laikā 

      Kucina, Eva (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba “Ziemeļeiropas valstu atbalsta mehānismi aviācijas nozarei COVID-19 krīzes laikā” mērķis ir novērtēt Ziemeļvalstu atbalsta sistēmas aviokompānijām darbību un izstrādāt ieteikumus tālākajiem aviācijas nozares ...
    • Ziemeļu Dimensija - valstu reģionālās sadarbības specifisks formāts 

      Sniega, Liene (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darbā „Ziemeļu Dimensija - valstu reģionālās sadarbības specifisks formāts” tiek analizēta Ziemeļu Dimensijas programmas attīstība no Somijas iniciatīvas līdz unikālam, specifiskam, Eiropas Savienības koordinētam ...
    • Ziemeļu Padomes un Ziemeļu Ministru Padomes kā starptautisku organizāciju loma Ziemeļu reģionā 

      Hermansone, Ieva (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistra darbā autore apskata aktuālu problemātiku – Ziemeļu padomes un Ziemeļu Ministru padomes kā starptautisku organizāciju lomu Ziemeļu reģionā. Darbā autore ilustrē Ziemeļvalstu sadarbību kā paraugu tam, kā mazas ...
    • Ziepju ražošanas izveides projekts 

      Tumanyan, Tigran (Latvijas Universitāte, 2021)
      Maģistra darbā “Ziepju ražošanas izveides projekts” tiek izstrādāts projekts ar mikrouzņēmuma paplašināšanas iespējam ar mērķi apmierināt pieprasījumu Latvijas iedzīvotājiem kvalitatīvo EKO ziepes produkciju. Tika izveidota ...
    • Zināšanas kā būtiska organizācijas sastāvdaļa 

      Žvagiņa, Solvita (Latvijas Universitāte, 2007)
      Maģistra darbā “Zināšanas kā būtiska organizācijas sastāvdaļa” tiek pētīti zināšanu pārvaldības procesi un to nozīme intelektuālās organizācijās. Ņemot vērā pēdējo gadu laikā aktualizējušos problēmu saistībā ar nelegāli ...
    • Zināšanu pārvaldības īstenošana starptautiskajā uzņēmējdarbībā 

      Skurats, Vitālijs (Latvijas Universitāte, 2019)
      Sīvās globālās konkurences un patērētāju strauji mainīgo prasību radītais spiediens mudina starptautiskos uzņēmumus pastāvīgi paaugstināt to rīcībā esošo resursu izmantošanas efektivitāti. Līdz ar to zināšanu jeb mūsdienu ...
    • Zināšanu pārvaldības rīku izmantošana augstskolā 

      Čirka, Agnese (Latvijas Universitāte, 2008)
      Bakalaura darba izvēlētā tēma ir „Zināšanu pārvaldības rīku izmantošana augstskolā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt vikipēdiju izmantošanas iespējas augstskolās, studentiem un pasniedzējiem noderīgu zināšanu uzkrāšanai ...
    • Zināšanu vadīšana sociālo pakalpojumu organizācijā 

      Tālberga, Ketija (Latvijas Universitāte, 2015)
      Zināšanas kā konkurences priekšrocība ir izmantojama ne tikai uz peļņu orientētos uzņēmumos, bet arī bezpeļņas organizācijās. Maģistra darbs apskata zināšanu vadīšanu sociālo pakalpojumu organizācijā. Pētījuma mērķis ir ...
    • Zināšanu vadīšanas problēmas organizācijā. 

      Kalniņa, Marta (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba tēma - “Zināšanu vadīšanas problēmas organizācijā”. Mūsdienās ir liels informācijas apjoms, kurš ikdienā ir jāapstrādā, lai varētu kvalitatīvi veikt amata pienākumus. Zināšanu vadīšana ir būtisks organizācijas ...
    • Zinātnes, pētniecības un inovāciju attīstība un problēmas Latvijā, ES kontekstā 

      Ošeniece, Kristīna (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darba temats ir ”Zinātnes, pētniecības un inovāciju attīstība un problēmas Latvijā, ES kontekstā”. Zinātnes, pētniecības un inovāciju attīstība ir noteicošs faktors ES un Latvijas ilgtspējīgas ekonomikas attīstībai ...
    • Zinātniski-vēsturiskā tūrisma centra izveide Rēzeknē 

      Skutelis, Armands (Latvijas Universitāte, 2017)
      Tūristu skaits un tūrisma iespējas Latvijā gadu no gada pieaug, tomēr ārpus Rīgas -reģionos, it sevišķi Latgalē, šī izaugsme nav tik strauja un joprojām ir nepietiekami daudz interesantu tūrisma objektu, kurus apmeklēt. ...
    • Zinātnisko institūciju konsolidācija agrārajā sektorā 

      Jalovika, Laura (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darba temats ir zinātnisko institūciju konsolidācija agrārajā sektorā. Darbs sastāv no 61. lpp., tajā skaitā 7 tabulas un 11 attēli. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz konsolidācijā iesaistīto agrārā sektora zinātnisko ...
    • Zinātnisko rakstu repozitoriji un to izmantošana Latvijas Universitātē 

      Dogžina, Gunta (Latvijas Universitāte, 2014)
      Arvien vairāk zinātniskajā vidē ienāk brīvpieejas kustība Open Access, kas mudina zinātniekus savas publikācijas ievietot brīvpieejā, kur ikviens interesents ar tām var iepazīties. Veidojot brīvpieejas repozitorijus, pats ...
    • Zivju restorāna "Le Dome"zīmola vadīšana 

      Razminoviča, Marika (Latvijas Universitāte, 2014)
      Tēmas „Zivju restorāna „Le Dome” zīmola vadīšana” izvēli noteikusi ēdināšanas nozarē strauji pieaugošā zīmolu klātesamība. Turklāt līdz šim restorāns ir pievērsis pārāk mazu uzmanību zīmola vadīšanas jautājumu risināšanai. Darba ...
    • Zivrūpniecības uzņēmuma saimnieciskās darbības izvērtēšana un attīstība 

      Celkarte, Iveta (Latvijas Universitāte, 2013)
      DIPLOMDARBA tēma ir Zivrūpniecības uzņēmuma saimnieciskās darbības izvērtēšana un attīstība. Darba mērķis ir, izpētīt zivsaimniecības nozares attīstības tendences un izmantojot uzņēmuma finanšu pārskatus, veikt Uzņēmuma „ ...
    • Zīmola LU BVEF koncepta izveide un novērtējums. 

      Svilāne, Zane (Latvijas Universitāte, 2017)
      Maģistra darba tēma ir “Zīmola LU BVEF koncepta izveide un novērtējums”. Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz mērķa tirgus analīze no patērētāju perspektīvas, identificēt nozīmīgākās fakultātes zīmola pārpozicionēšanas ...
    • Zīmola “Crème de la Crème” atpazīstamības līmeņa novērtējums patērētāju uzvedības kontekstā. 

      Šelkovska, Dana (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba tēma ir “Zīmola “Crème de la Crème” atpazīstamības līmeņa novērtējums patērētāju uzvedības kontekstā”. Darba mērķis ir pamatojoties uz zīmola veidošanas un atsevišķiem patērētāju uzvedības teorētiskiem ...
    • Zīmola "Citadele Banka" attīstības analīze. 

      Kļaviņa, Ilva (Latvijas Universitāte, 2013)
      A/s „Citadele Banka” tika izveidota 2010.gadā, a/s „Parex Banka” restrukturizācijas rezultātā, bet šobrīd tā ir viena no lielākajām komercbankām Latvijā. Lai gan zīmols „Citadele Banka” līdz šim ir veiksmīgi attīstīts, tas ...
    • Zīmola "DANONE" mārketinga komunikācijas analīze . 

      Liniņš, Matīss (Latvijas Universitāte, 2017)
      Mūsdienu pasaulē gandrīz visos tirgus segmentos valda ļoti sīva konkurence, kā rezultātā uzņēmumi izmanto dažādus līdzekļu, lai nodotu ziņu par savu produktu un piedāvājumu līdz patērētājiem. Šī konkurence pāriet arī uz ...
    • Zīmola "Gutta" jaunās identitātes ietekme uz tēla uztveri. 

      Zirdziņa, Krista (Latvijas Universitāte, 2017)
      Maģistra darba tēma – Zīmola Gutta jaunās identitātes ietekme uz tēla uztveri. Darba mērķis ir izpētīt zīmola Gutta jaunās identitātes ietekmi uz zīmola tēla uztveri. Lai noskaidrotu, vai zīmola Gutta komunicētais tēls ...