A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 8756
-
Sociālo darbinieku pieredze ar komunikācijas grūtībām saskarsmē ar jauniešiem
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Sociālo darbinieku pieredze ar komunikācijas grūtībām saskarsmē ar jauniešiem”. Darba mērķis ir izpētīt sociālo darbinieku pieredzi ar valodas barjeras radītajām grūtībām saskarsmē ar jauniešiem. ... -
Valsts aizsardzības dienests interneta portālu "Lsm.lv" un "Delfi.lv" dienaskārtībā (2022. gada septembris – 2024. gada februāris)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Valsts aizsardzības dienests interneta portālu “Lsm.lv” un “Delfi.lv” dienaskārtībā (2022. gada septembris – 2024. gada februāris)” mērķis ir izpētīt un noskaidrot kā Latvijas vadošie ziņu portāli “Lsm.lv” ... -
Zīmola uztvere un patērētāju iesaiste kampaņā: "KFC" un videospēles "PUB G" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Zīmola uztvere un patērētāju iesaiste kampaņā: “KFC” un videospēles “PUB G” gadījums”, mērķis ir noskaidrot kā zīmola “KFC” un video spēles “PUB G” kampaņa mainīja zīmola uztveri patērētāju vidū, kādus ... -
Jauniešu, kuri ir ārpusģimenes aprūpē, sagatavošana patstāvīgai dzīvei
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba nosaukums ir “Jauniešu, kuri ir ārpusģimenes aprūpē, sagatavošana patstāvīgai dzīvei”. Pētījuma mērķis ir ieteikumu izstrāde jauniešu sagatavošanai patstāvīgai dzīvei ārpusģimenes aprūpes iestādēs un ieteikumu ... -
Riga Fashion Week mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook laika posmā no 2024.gada marta līdz 12.aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir "Riga Fashion Week mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook laika posmā no 2024.gada 5.marta līdz 12.aprīlim". Darba mērķis ir izpētīt sociālo tīklu lomu un ietekmi uz RFW ... -
Starptautisku loģistikas uzņēmumu "Omniva" un "DPD Latvija" sevis prezentēšana sociālajā medijā “Instagram”
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Starptautisku loģistikas uzņēmumu “Omniva” un “DPD Latvija” sevis prezentēšana sociālajā medijā “Instagram” ” pētījuma mērķis ir izpētīt un novērtēt starptautisku loģistikas uzņēmumu "Omniva" un "DPD ... -
Iniciatīvas "Sievietei paveicās" komunikācija sociālajā tīklā "Instagram": 2021.-2024. gada analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba "Iniciatīvas "Sievietei paveicās" komunikācija sociālajā tīklā "Instagram": 2021.-2024. gada analīze" mērķis ir izpētīt kāda ir biedrības komunikācija sociālajā tīklā “Instagram” laika periodā no 2021. gada ... -
Latvijas mediju loma sabiedrības medijpratības veicināšanā:žurnālistu un auditorijas viedoklis
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādi ir mediju paņēmieni, kuri veicina medijpratības nostiprināšanos sabiedrībā un kāds viedoklis par mediju medijpratības veicināšanu ir auditorijai un pašiem žurnālistiem. Teorētiskajā ... -
Uzņēmuma “Lido” digitāla mārketinga komunikācijas analīze sociālajā medijā "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Lido” digitāla mārketinga komunikācijas analīze sociālajā medijā "Instagram" ”. Darba mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma digitālā mārketinga komunikāciju, kā auditorija vērtē šo ... -
Latvijas krievvalodīgās sabiedrības mediju patērēšanas paradumi un uzticēšanās medijiem
(Latvijas Universitāte, 2024)Krievu valodā runājošā sabiedrība uzskatāma par visneaizsargātāko iedzīvotāju grupu attiecībā uz propagandu, jo tieši viņi ir pakļauti riskam nonākt Krievijas informācijas telpā. Bakalaura darbā “Latvijas krievvalodīgās ... -
Rīta raidījuma "900 sekundes" ētera personību identitātes reprezentācija raidījuma saturā un sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir rīta raidījuma “900 sekundes” ētera personību identitātes reprezentācija raidījuma saturā un sociālajos tīklos. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā moderatoru personības mijiedarbojas ar medijā ... -
Zīmolu personifikācija kā stratēģisks komunikācijas rīks: “Kārums” piemērs
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu personifikācija kā stratēģisks komunikācijas rīks: “Kārums” piemērs”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt zīmola personifikācijas izmantošanu mūsdienu mārketinga stratēģijās, tā lomu reklāmā ... -
AS "MADARA Cosmetics" zīmola komunikācija sociālo mediju platformā "TikTok" un auditorijas iesaistes analīze 2023.gadā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba temats ir “AS “MADARA Cosmetics” zīmola komunikācija sociālo mediju platformā “TikTok” un auditorijas iesaistes analīze 2023. gadā”. Pētījuma mērķis ir izprast zīmola atpazīstamību, auditorijas uztveri un ... -
Mākslīgais intelekts filmu, multimediālā satura montāžā un ražošanā Latvijā (2014-2024)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Mākslīgais intelekts filmu, multimediālā satura montāžā un ražošanā Latvijā (2014-2024)” mērķis ir izpētīt un noskaidrot mākslīgā intelekta pielietojumu montāžas procesā kino, audiovizuālā satura ražošanā, ... -
Viesnīcu zīmolu komunikācija digitālajā vidē, izmantojot Grand Poet Hotel, Radisson Blu Conference & Spa Hotel un Baltic Beach Hotel & Spa piemēru analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma "Viesnīcu zīmolu komunikācija digitālajā vidē, izmantojot Grand Poet Hotel, Radisson Blu Conference & Spa Hotel un Baltic Beach Hotel & Spa piemēru analīze" sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, ... -
Krievijas - Gruzijas karš: lēmumu pieņemšana, balstoties uz izredžu teoriju, no Gruzijas perspektīva
(Latvijas Universitāte, 2024)Maģistra darbs izstrādās, lai izpētītu, kā izredžu teorija izskaidro Krievijas – Gruzijas karā pieņemtos lēmumus no Gruzijas perspektīvas. Teorētiskajā daļā ir analizēti izredžu teorijas pamatprincipi, kā kadrēšana, ietekmes ... -
Paraolimpiskā sporta reprezentācija interneta portālos (2020 – 2023)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Paraolimpiskā sporta reprezentācija interneta portālos (2020 – 2023)” mērķis ir izpētīt paraolimpisko sportistu reprezentāciju interneta medijos – LSM.lv, Delfi.lv, Tvnet.lv, Jauns.lv, Sportacentrs.com, ... -
Ukrainas sportistu reprezentācija un iekļaušana mediju dienaskārtībā: ziņu portālu "Delfi", "LSM.lv" un "Sportacentrs.com" analīze (2022.–2024. gads)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba mērķis ir atklāt, kā mediji “Delfi.lv”, “LSM.lv”, “Sportacentrs.com” reprezentē un iekļauj dienaskārtībā Ukrainas sportistus laika posmā no kara sākuma un tā laikā. Darba teorētiskajā daļā tiks apkopots ... -
Žurnālistikas kvalitāte lokālajos medijos: laikrakstu “Kurzemes Vārds”, “Zemgales Ziņas”, “Rēzeknes Vēstis” un “Druva” analīze no 2024.gada 1.janvāra līdz 31.martam
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbs "Žurnālistikas kvalitāte lokālajos medijos: laikrakstu “Kurzemes Vārds” “Zemgales Ziņas” “Rēzeknes Vēstis” un “Druva” analīze no 2024. gada 1. janvāra līdz 31. martam" pēta žurnālistikas kvalitāti vietējos ... -
Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas brīvprātīgā darba loma organizācijas tēla veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir ‘’Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas brīvprātīgā darba loma organizācijas tēla veidošanā’’. Bakalaura darbs ir veidots no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. ...