Browsing by Title
Now showing items 30974-30993 of 62381
-
Loģistikas uzņēmuma SIA "Eugesta" attīstības iespēju izvērtējums.
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt SIA”Eugesta” uzņēmuma stiprās un vājās puses, lai rastu tā attīstības iespējas. Darbs sastāv no trīs pamatdaļām. Pirmajā daļā tiek apskatītas vairumtirdzniecības tendences, tādējādi ... -
Lojalitātes karšu izmantošana kopsakarā ar personas datu aizsardzības regulējumu.
(Latvijas Universitāte, 2018)Mūsdienu ikdiena nav iedomāja bez lojalitātes programmām. Gandrīz katrs mazumtirdzniecības veikalu tīkls vai pakalpojumu sniedzējs ir ieviesis lojalitātes programmas, kas tiek plaši izmantotas personu vidū. 2018.gada 25. ... -
Lojalitātes kartes ietekme uz tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir „Lojalitātes kartes ietekme uz tirdzniecības uzņēmuma efektivitāti”. Veids kā noturēt klientus, ir klientu attiecību vadības programmas izveide. Uzņēmumiem ne vienmēr pietiek ieviest klientu kartes, ... -
Lojalitātes kartes mazumtirdzniecībā
(Latvijas Universitāte, 2013)Bаkаlаurа dаrbа tēmа ir „Lоjаlitātes kаrtes mаzumtirdzniecībā”. Dаrbа mērķis ir izpētīt lоjаlitātes kаrtes prоgrаmmu dаžādību, tо efektivitāti un ietekmi uz pаtērētāju, kā аrī uzzināt klientu viedоkli pаr tо, tāpаt аrī ... -
Lojalitātes lietotne uz Android platformas
(Latvijas Universitāte, 2014)Mūsdienās katram veikalam ir savas lojalitāšu kartes. Tās aizņem vietu makos un tikai uz vietas veikalā var apskatīties to saturu. Tāpēc tika izveidots šīs kvalifikācijas darbs, kura mērķis ir izveidot lietotni patērētājiem, ... -
Lojalitātes loma uzņēmuma attīstībai.
(Latvijas Universitāte, 2012)Darbā analizēta lojalitātes loma uzņēmuma attīstībā. Darbs satur teorētisko un empīrisko daļu. Maģistra darba mērķis ir izvērtēt darbinieku lojalitātes līmeņa ietekmi uz klientu lojalitāti un veicināt uzņēmuma attīstību. ... -
Lojalitātes nozīme uzņēmuma zīmola vērtības attīstībā.
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba tēma ir „Lojalitātes nozīme uzņēmuma zīmola vērtības attīstībā‟ un darba mērķis ir analizēt lojalitātes veicināšanas nozīmību un tās saistību ar zīmola vērtības celšanu. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās ... -
Lojalitātes pret organizāciju un pilsoniskas uzvedības saistības brīvprātīgā darbā
(Latvijas Universitāte, 2014)Organizācijas pilsoniskās uzvedības un lojalitātes pret organizāciju pozitīvā saistība ir pierādīta algotā darbā. Šie lielumi organizācijā veicina tās efektivitāti, tomēr trūkst pētījumu, kas šo tendenci apstiprinātu ... -
Lojalitātes princips Latvijas valsts civildienestā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba (“Lojalitātes princips Latvijas valsts civildienestā”) mērķis ir izskaidrot lojalitātes principa saturu Latvijas Republikas Valsts civildienesta likuma izpratnē, atrast lojalitātes principa novērtēšanas ... -
Lojalitātes programmas izstrāde mobilajam operatoram
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba tēma ir “Lojalitātes programmas izstrāde mobilajam operatoram”. Darba mērķis ir veicināt piedāvājumu dažādību Latvijas mobilo telekomunikāciju nozarē. Darbs ir strukturēts trīs daļās – izpētes daļā veikta ... -
Lojalitātes programmas kā viens no ietekmes faktoriem klientu piesaistei komercbankās
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir „Lojalitātes programmas kā viens no ietekmes faktoriem klientu piesaistei komercbankās”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā iegūtajām zināšanām, anketēšanā iegūtajiem datiem un ... -
Lojalitātes programmas loma un ietekme uz uzņēmējdarbību.
(Latvijas Universitāte, 2016)Uzņēmumi, kas izmanto lojalitātes programmas un pastāvīgi analizē iegūtos datus, atzīst, ka lojalitātes programma sniedz peļņas pieaugumu un palīdz stiprināt tirgus pozīciju. Izanalizējot dažādu nozaru uzņēmumu piemērus, ... -
Lojalitātes programmas mazumtirdzniecībā.
(Latvijas Universitāte, 2014)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt klientu lojalitātes būtību un veidošanos, izmantojot mārketinga literatūrā piedāvātās koncepcijas, izpētīt mazumtirdzniecību lojalitātes programmas, salīdzināt uzņēmumu Prisma, Rimi un ... -
Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. "Galactico" privilēģijas programmas piemērs
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darbs „ Lojalitātes veidošana kā integrētā mārketinga instruments. „Galactico” Privilēģijas programmas piemērs.” Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas, empīriskās daļas, secinājumiem, priekšlikumiem ... -
Lojālas sadarbības princips – tā nodrošināšana Eiropas Savienībā un tā piemērošanas prakse Eiropas Savienības Tiesā
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba temats ir „Lojālas sadarbības princips – tā nodrošināšana Eiropas Savienībā un tā piemērošanas prakse Eiropas Savienības Tiesā”. Lojālas sadarbības princips ir viens no Savienības darbības principiem un ... -
Lokalizācijas jomā veikto angļu-latviešu mašīntulkojumu, datorizēto tulkojumu un cilvēku tulkojumu salīdzinošā analīze
(Latvijas Universitāte, 2010)Šis diplomdarbs ir veltīts tulkošanas kvalitātes problēmām, kas rodas, tekstu lokalizācijas jomā piemērojot mašīntulkošanas, datorizētās tulkošanas un cilvēku veiktās tulkošanas stratēģijas. Šī diplomdarba mērķis ir veikt ... -
Lokalizēto MTV televīzijas kanālu MTV Eesti un apvienotā MTV Latvija/Lietuva tēli 2009. gadā
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darbā “Lokalizēto MTV televīzijas kanālu MTV Eesti un apvienotā MTV Latvija/Lietuva tēli 2009. gadā” darba autore ir pētījusi lokalizēto MTV televīzijas kanālu tēlus Baltijas valstīs. Lokalizēto MTV televīzijas ... -
Lokanības attīstīšanas metodika futbolistēm sporta pilnveides posmā vecumā no 15 – 17 gadiem
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbs par tēmu “Lokanības attīstīšanas metodika futbolistēm sporta pilnveides posmā vecumā no 15 - 17 gadiem”. Lokanība ir ļoti svarīga jebkura sportista, tostarp futbolistu, fiziskā īpašība un tās sagatavotības ... -
Lokanības un dziļās muskulatūras attīstības nepieciešamība jaunietēm futbolā
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba galvenā tēma – lokanības un dziļās muskulatūras attīstības uzdevumu nepieciešamība sporta nodarbībās jaunietēm futbolā. Mērķis – noskaidrot futbolistu zināšanas par lokanību un dziļo muskulatūru, to ... -
Lokanu magnētisku stīgu īpašību un kustības eksperimentāli pētījumi
(Latvijas Universitāte, 2010)Anotācija Dotajā promocijas darbā ir meklēti risinājumi kā izgatavot magnētiskus mikroskopiskus objektus un darboties ar tiem. Pētāmie objekti, kas ir lokanas magnētiskas stīgas, ir izgatavoti no superparamagnētiskām vai ...